وکیل ثبت مؤسسه

با سلام.
کاربر گرامی برای برقراری ارتباط با مشاور حقوقی در امور دعاوی خانواده ، از ساعت 8 صبح تا 8 عصر با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

وکیل ثبت مؤسسه ، وکیل ثبت شرکت

وکیل امور ثبت مؤسسه

ثبت برند و مؤسسه یکی از اقدامات گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری است. انجام این کار در گروه ما، توسط کارشناس حقوقی انجام می پذیرد. اقدامات مربوط به ثبت و پیگیری تمامی مراحل ورود اطلاعات یگ پروسه مدت دار و زمان بر است. هر گونه بی توجهی و عدم دقت، این پروسه را طولانی تر می نماید.

در صورتی که شما در نظر دارید برند، شرکت و یا مؤسسه خود را به ثبت برسانید، در این مورد دقت و مراقبت بیشتری به عمل آورده و در صورت تمایل با ما در ارتباط باشید. کافی است که یک وکالت کاری و اداری تنظیم شود. بقیه امور توسط وکیل ثبت شرکت پیگیری و انجام خواهد شد.

مطلب مفید | وکیل پرونده حقوقی شرکت

 نحوه ثبت شرکت

برای شروع هر اقدام در زمینه ثبت برند، لوگو و علائم تجاری بهترین کار مشورت با کارشناسان است . با این کار به طور قطع از هر گونه ضرر و خسارت احتمالی در آینده پیشگیری خواهد شد.

برای آنکه شرکت خود را ثبت نمایید ابتدا باید به نوع فعالیتی که در آینده خواهید داشت فکر کنید. دقت نمایید که می خواهید در آینده چگونه فعالیت کنید. به آثار و عوارضی که ممکن هر گونه تصمیم نسنجیده برایتان ایجاد کند فکر کنید و بی گدار به آب نزنید. به عنوان مثال به موضوعات مربوط به مالیات، بیمه ، مسئولیت شرکاء و قراردادهای شرکت و…

اینها موضوعات مهمی هستند که باید پیش از ثبت شرکت یا مؤسسه خوب در مورد آن فکر کنید و سپس شرکت خود را به ثبت برسانید.

ورود به سامانه ثبت شرکت ها

حال که می  دانید می خواهید چکار کنید نوبت ثبت اطلاعات در سامانه ثبت شرکت ها است.

در این مرحله لازم است به ترتیب زیر اطلاعات خود را در سامانه وارد نمایید:

  • – شماره ملی (برای افراد ایرانی) و شماره گذرنامه(برای افراد خارجی)
  • – نوع شرکت .
  • – تکمیل اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی،…) .
  • – سمت متقاضی(اصیل یا وکیل) .
  • – اطلاعات مربوط به امضاکننده دفتر. (یعنی شخصی که اطلاعات شرکت را در اداره ثبت شرکتها تأیید می کند).
  • – مشخص کردن سمت امضا کننده دفتر که آیا از مدیران است یا شرکاء یا سهامداران یا وکیل رسمی .

گام دوم مرحله ثبت شرکت

  • انتخاب نام شرکت(وارد نمودن پنج نام بر اساس علاقه یا اولویت خود)
  • دریافت کد رهگیری.
  • مشخص نمودن موضوع شرکت با توجه به نوع فعالیت و مدت آت.
  • مشخص کردن آدرس شرکت و مشخصات دقیق آن .
  • تعیین سرمایه شرکت .
  • مشخص کردن تعداد و ارزش سهام شرکت .
  • وارد نمودن اطلاعات مربوط به مجوزهای خاص
  • ورود اطلاعات شرکاء .
  • ورود اطلاعات مسئولیت اعضاء و شرکاء .
  • سایر اطلاعات .
  • دریافت شماره ثبت جهت چاپ در روزنامه .
  • تحویل دستی مدارک اصلی به باجه پست بعد از دریافت تأییدیه از سامانه .
  • درج آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران بعد از اخذ تأییدیه از اداره ثبت شرکت ها .

کار خود را به ما بسپارید

البته مواردی که به آن اشاره رفت در اکثر موارد به سادگی میسر نیست. گاه تا چند بار باید ارسال و تأیید مدارک تکرار شود تا مورد پذیرش واقع شود. چنانچه شما وقت کافی برای انجام پروسه ثبت شرکت ندارید می توانید آن را به ما واگذار نمایید.

وکیل ثبت مؤسسه کلیه اقدامات مورد نظر را رأساً  و در هماهنگی با شما انجام خواهد داد.

در صورتی که شرکت شما با مشکلات و دعاوی حقوقی مواجه میباشد بهتر است با وکیل دعاوی شرکت در گروه ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط:

ثبت شرکت و مؤسسه

نحوه ثبت برند،لوگو و علائم تجاری

ثبت تغییرات در شرکت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.