خدمات حقوقی و اداری

 

خدمات حقوقی اداری

خدمات حقوقی اداری

 

انواع خدمات حقوقی و اداری

بسیاری از امور حقوقی را نمی توان صرفاً از طریق مراجعه به مراجع قضایی پیگیری و حل و فصل نمود. در این موارد و برای حل پرونده ها و پیشبرد اهدافی که یک وکیل برای پرونده موکل خود در نظر می گیرد باید به بسیاری از سازمان ها و نهادهای و ادارات دولتی مراجعه نمود. این موضوع در برخی دعاوی عینیت دارد.

به عنوان مثال مراجعه به مراجع قضایی، دفاتر اسناد رسمی، ادارات ثبت اسناد و املاک، شهرداری ها، سازمان مسکن، ادارات مالیاتی، ادارات ثبت احوال و…. از جمله این سازمان ها محسوب می شوند. مراجعه به ادارات مختلف برای پیگیری امورات جاری یک امر به ظاهر ساده اما نفس گیر و تخصصی است.

انواع خدمات تخصصی حقوقی

وکیل ملکی با همکاری وکیل ثبتی، وکیل خانواده ، وکیل ثبت احوال ، وکیل انحصار وراثت و … انواع خدمات حقوقی را به شما ارائه می دهند. آنها در تیم تخصصی ما می توانند اقدامات متنوعی را در حوزه های حقوقی برای موکلین خود انجام دهند.

این اقدامات از حوصله و تخصص افراد عادی خارج است. تنها وکلای با تجربه می توانند این امور را پیگیری و به صورت حرفه ای دنبال نمایند. برخی مراجعات وکلای تخصصی به مراکز مختلف عبارتند از:

  • مراجع قضایی و دادگاهها
  • ادارات ثبت ،ثبت احوال و…
  • سازمان ها و دستگاههای عمومی مانند شهرداری ، راه و شهرسازی و …
  • ادارات دارایی ، بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری
  • و…..

مشاوره حقوقی ملکی 

شاید بخواهید با حوزه فعالیت ما بیشتر آشنا شوید. در این خصوص می توانید بخش های مختلف سایت را ملاحظه نمایید. همچنین با مطالعه انواع مقالات مندرج در سایت از جمله : مقاله های وکالت دعاوی ملکی (حقوقی و کیفری) ، وکیل متخصص امور ملکی ، وکیل خانواده ، وکیل مالیاتی ، وکیل ثبت شرکت ، وکیل ثبت احوال ، وکیل تطبیق جنسیت و …. با حوزه فعالیت ما بیشتر آشنا خواهید شد.

برای سپردن دعاوی و پرونده های حقوقی خود به وکلای متخصص با ما تماس بگیرید. تا در ملاقات با وکیل برای اعطای وکالت تصمیم درست اتخاذ نمایید. برای تنظیم لوایخ و دادخواست ها و شکواییه و … کارشناس ما در خدمات شما خواهد بود.

برای دریافت مشاوره تلفنی در حوزه های تخصصی ، لطفا با ما تماس بگیرید.

انجام امور اداری در زمان کم

گاهی بعضی افراد با مراجعات بیهوده و نادرست خود به ادارات و سازمان ها مشکلات خود را افزایش می دهند. برای این منظور و برای هر کار اداری مهم خود حتماً برنامه ریزی کرده و با کارشناسان فن مذاکره نمایید. هیچ کاری را بدون مشورت انجام ندهید و برای خود مسئولیت ایجاد نکنید.

اطمینان داشته باشید با مشورت کارهایتان بهتر پیش خواهد رفت. یکی از خدماتی که اغلب شهروندان از ما  درخواست نموده اند و انجام آن با استقبال مواجه می شود انجام امور اداری می باشد. اموری که توسط واحد اداری با کمترین زمان و کیفیت بالا و دقت کافی انجام می پذیرد.

گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری با در اختیار داشتن وکلای متخصص در امور و دعاوی ملکی، اداری، ثبتی، مالیاتی قادر خواهد بود در روند امور شما را یاری نماید.

keyboard_arrow_up