سایت ملکی اداری | در باره ما

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری ، نماد تعهد و تجربه

سایت ملکی اداری

این سایت که در حال بازدید از آن می باشید، یک سایت حقوقی تخصصی است. سایت  ملکی اداری در حوزه های زیر فعالیت می نماند:

  • دعاوی ملکی. در حال حاضر این حوزه تخصصی در چند بخش فعالیت نموده و خدمات تخصصی مربوط به آن را ارائه می دهد. به عنوان مثال در همه دعاوی حقوقی ملکی و یا دعاوی کیفری از جمله دعاوی مربوط به خرید و فروش ملک ، اختلافات و دعاوی موجر و مستاجر، اختلافات ملکی با سازمان ها و نهادهای عمومی یا دولتی مانند دعاوی با شهرداری ها ، راه و شهرسازی ، ثبت و منابع طبیعی.
  • اختلافات و دعاوی خانواده و نقش آفرینی وکیل خانواده . در این حوزه انواع دعاوی مانند طلاق، مطالبه مهریه ، درخواست نفقه، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند و …. مورد رسیدگی قرار می گیرد.
  • پرونده های ستاد اجرایی . در این حوزه انواع موضوعات مصادره اموال و املاک ، رفع مصادره ، و …. از طریق وکیل ستاد اجرایی مورد پیگیری قرار می گیرد.
  • تطبیق یا تغییر جنسیت با حضور و تاثیرگذاری وکیل تطبیق جنسیت.
  • پرونده های ثبت احوال و دعاوی امور حسبی با حضور وکیل ثبت احوال.
  • دعاوی شرکتها از طریق وکیل دعاوی تجاری رسیدگی و پیگیری میشود.
  • اختلافات و دعاوی سرقفلی و اختلافات ناشی از حق کسب و پیشه از طریق وکیل سرقفلی پیگیری میشود.
  • اختلافات کارگری و کارفرمایی از طریق وکیل اداره کار دنبال میشود.

دعاوی ملکی کیفری

بخش دعاوی ملکی کیفری از تجربه و تخصص وکیل پایه یک دادگستری بهره می برد. حوزه اصلی فعالیت این وکیل ، دعاوی ملکی با تاکید بر دعاوی کیفری است. به عنوان نمونه برخی دعاوی در این حوزه تصرف عدوانی، جعل سند، کلاهبرداری ملکی ، استفاده از اسناد مجعول در خرید و فروش ملک و … می باشد.

دعاوی ملکی حقوقی 

در سایت ملکی اداری، بخش دعاوی ملکی حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری پیگیری میشود. از جمله دعاوی این بخش ، انواع دعاوی ملکی مطرح در کمیسیون های تخصصی شهرداری، اداره ثبت، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی است. همچنین هر نوع دعاوی مرتبط با دیوان عدالت اداری در حوزه املاک در این حوزه مورد رسیدگی قرار می گیرد.

دعاوی خانواده

یک بخش تخصصی دیگر در گروه ما دعاوی خانواده است. مسئولیت این بخش با وکیل خانواده است . وکلای ما در این بخش سالها است تجربه اندوخته اند و تا کنون پرونده های زیادی را مورد رسیدگی قرار  داده و موفق از آن بیرون آمده اند. دعاوی مهم خانواده عبارتند از: طلاق، طلاق توافقی ، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه و… .

وکیل تطبیق جنسیت ، انحصار وراثت و ثبت احوال

یکی از بخش های مهم فعالیت در گروه ما حوزه فعالیت مربوط به امور خانواده اما در زیر مجموعه های کاملاً تخصصی است. این بخش از اقدامات توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می پذیرد. اهم اقدامات در این بخش عبارتند از:

تغییر و یا تطبیق جنسیت در افراد تراجنسیتی

امور انحصار وراثت از جمله تقسیم ترکه ، تنفید وصیت نامه و …

تغییر نام خانوادگی، اخذ شناسنامه اتباع بیگانه، تعویض شناسنامه نمونه قدیم و…

******

سایت ملکی اداری مراجعات شما را به سازمان های مختلف از جمله شوراهای حل اختلاف ، دادگاه انقلاب ، دادگاههای کیفری و حقوقی ، سازمانها و دستگاههای اداری ، ادارات کار وو بیمه تامین اجتماعی ، شهرداری ، ادارات دارایی ،  سازمان مسکن و شهرسازی و ….. را به حداقل می رساند.

با ما در ارتباط باشید.