اثبات بی گناهی در حمل مواد مخدر

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 عصر با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

اثبات بی گناهی در حمل مواد مخدر

شیوه های اثبات بی کناهی در حمل مواد مخدر

شیوه های اثبات بی کناهی در حمل مواد مخدر

به هر ماده ترکیبی یا خالصی که فرد را معتاد یا وابسته کند، مواد مخدر می گویند. کشور ما با افغانستان، پاکستان، ترکیه و کشورهای دیگر که منبع درآمد آن ها حاصل از حمل مواد مخدر هستند، همسایه می باشد. کشور ما با توجه به هم مرز بودن با این کشورها از ورود و خروج و حمل مواد مخدر در امان نیست و با توجه به اهمیت بالای جرم مواد مخدر، برای رسیدگی به جرم مواد مخدر دادگاه انقلاب مداخله می کند تا به جرایم مواد مخدر رسیدگی کند و وجود یک وکیل پایه یک دادگستری مواد مخدر در مبارزه با چنین جرایمی الزامی است.

چگونگی اثبات بی گناهی در حمل مواد مخدر

متهم پرونده مواد مخدر با ارائه مدارک لازم و داشتن وکیل پایه یک دادگستری یا وکیل مواد مخدر، می تواند بی گناهی خود را در حمل مواد مخدر اثبات کند. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای اثبات بی‌گناهی در قاچاق مواد مخدر، عدم وجود سابقه قبلی برای این نوع جرایم است. وکیل مواد مخدر مجرب تمام جزئیات پرونده یک فرد را به دقت بررسی می کند. آنچه را که برای احقاق حق متهم لازم است انجام می دهد و در صورت وجود مدارک کافی، در مواردی بی گناهی فرد را ثابت می کند. توصیه می کنیم برای اثبات بی گناهی خود در این موارد از مجرب ترین وکیل مواد مخدر استفاده کنید.

تخفیف مجازات مواد مخدر

در صورت محکومیت متهم، وکیل مواد مخدر می تواند موارد تخفیف را در جرم اتخاذ کند. این موارد عبارتند از:
1) نداشتن سوء پیشینه: عدم توجه به قوانین مواد مخدر می تواند یک عامل کاهش دهنده باشد.
2) وجود انگیزه شرافت مندانه: وجود انگیزه شرافت مندانه یکی از عوامل تخفیف در همه مجازات هاست.
3) همکاری با پلیس یا قوه قضائیه برای تعیین عواقب و عدالت یک جنایت یا دیگر مجرمین

پیگیری حقوقی اثبات بی گناهی در پرونده مواد مخدر

اثبات بی گناهی متهم مواد مخدر

اثبات بی گناهی متهم مواد مخدر

فرد می تواند برای تسریع در روند پیگیری پرونده مواد مخدر، وکیل مجربی را استخدام کند و از تجربیات و دقت بالای وی برای احقاق حقوق خود استفاده کند. وکیل مواد مخدر می تواند در میزان مجازات مواد مخدر تخفیف بگیرد. حتی بی گناهی متهم در نگهداری و حمل مواد مخدر را با اظهار نظر قوی و دلایل کافی ثابت کند. با توجه به مجازات های شدید، در صورت مجرم شناخته شدن فرد، توصیه می شود هنگام رسیدگی به پرونده مواد مخدر از مشاوره وکیل پایه یک دادگستری مجرب و آشنا به پرونده مواد مخدر استفاده شود.

مجازات جرائم مواد مخدر براساس کدام قانون اعمال می شود؟

برای جرائم مرتبط با مواد مخدر مجازات های مختلفی در نظر گرفته شده است. با این حال، آنها عمدتاً شامل جریمه نقدی، شلاق، حبس و مجازات اعدام هستند. شرایط و ویژگی های خاص مجرم از قبیل وضعیت و ویژگی ها، انگیزه ها و سوابق او و همچنین حضور و شرایط وقوع جرم و همچنین ویژگی های مجرم از عوامل مؤثر بر وقوع جرم است. وکیلی که در زمینه وکالت پرونده مواد مخدر فعال است باید به کلیه نکات توجه کند و هر یک را بررسی و در اختیار قاضی محترم قرار دهد زیرا در جریان این دسته از پرونده ها جزئیات بسیار مهم و تعیین کننده پرونده است.

آیا امکان اعتراض به جرائم مواد مخدر وجود دارد؟

بله؛ امکان نقض آراء دادگاه بدوی در دادگاه تجدیدنظر وجود دارد. شما همچنین می توانید در مورد پرونده ، اعاده دادرسی کنید. با قبول وکالت پرونده مواد مخدر ،  وکیل می تواند با دانش و تجربه خود  روند پرونده را تا حد قابل توجهی به نفع متهم تغییر دهد. این اقدامات از طریق اعتراض به رای دادگاه بدوی و انجام تجدیدنظرخواهی یا اعاده دادرسی صورت خواهد پذیرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up