وکیل دعاوی مالیاتی تهران

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 عصر با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

وکیل دعاوی مالیاتی تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، مشهد و…

"<yoastmark

وکیل دعاوی مالیاتی تهران – موضوع مالیات و نحوه پرداخت آن و استفاده هوشمندانه از بخشودگی های مالیاتی یک مسئله مهم در حوزه کسب و کار است. بنابراین بهترین و موفق ترین صاحبان شرکت ها و مؤسسات تولیدی و خدماتی همواره بدنبال  وکیل مالیات برای سپردن وکالت مالیاتی به وی هستند. این قبیل افراد ، همواره درآمد خود را در راهی هزینه می کنند که در آینده سود بیشتری را نصیب مجموعه تحت امرشان نماید.

مشاوره با وکیل مالیاتی در تهران

هیچ فعال اقتصادی مایل نیست عملی انجام دهد که موجبات افزایش هزینه های جاری او را فراهم آورد. از این رو به کلیه شرکت ها و استارتاپ ها ، کسبه ، اصناف مختلف از جمله طلافروشان ، پزشکان و نیز ارائه دهندگان خدمات در عرصه های گوناگون توصیه می شود قبل از شروع فعالیت و یا در همان ابتدای کار با وکیل دعاوی مالیاتی تهران تماس بگیرید و از مشکلات بغرنج در آینده کاری خود پیشگیری نمایید.

وکیل مالیاتی تهران

وکیل مالیاتی در تهران

ممکن است شما در حوزه مالیاتی دارای پرونده باشید. یا اینکه قصد دارید در این رابطه طرح دعوا کنید. در هر صورت ، وکیل دعاوی مالیاتی تهران در خدمت شما خواهد بود. وکیل مالیاتی با کسب تجربیات ارزنده و دانش حقوقی لازم و سالها تدریس در دانشگاه می تواند وکیل با اعتماد و قابل اتکا برای شما باشد. وکیل مالیات در گروه ما در انواع مشکلات حقوقی مالی مربوط به شرکت ، املاک ، ارث ، سرقفلی و ….. راهنمای ارزنده ای برای شما خواهد بود.

انواع خدمات وکیل دعاوی مالیاتی تهران

وکیل  مالیاتی می تواند در امور دعاوی مالیاتی به شما و مجموعه تحت امرتان خدمات ویژه مالیاتی ارائه دهد. این خدمات از ارائه مشاوره در زمینه های مختلف آغاز و تا قبول وکالت انواع دعاوی  و یا طرح شکایت در دیوان عدالت اداری امتداد می یابد.

بطور خلاصه برخی خدمات وکیل مالیاتی به شرح زیر می باشد:

  • قبول وکالت انواع پرونده های مالیاتی
  • ارائه مشاوره تخصصی و قبول وکالت در امور مربوط به مالیات شرکت ، املاک ، سرقفلی ، اجاره ، ارث ..
  • مشاوره تخصصی در مورد مالیات بر ارزش افزوده
  • ارائه مشاوره تخصصی در مورد نحوه اعمال انواع بخشودگی ها، پاداش ها، جرائم مالیاتی و عوارض
  • تنظیم اظهارنامه مالیاتی، اعتراض به برگه تشخیص مالیات، تهیه لوایح اعتراضیه و دفاعیه مالیاتی
  • حضور در هیأت های حل اختلاف مالیاتی
  • طرح شکایت در دیوان عدالت اداری در مورد آراء قطعی هیأت های بدوی و تجدیدنظر حل اختلاف مالیاتی و شورای عالی مالیاتی و هیأت سه نفره برگزیده وزیر اموراقتصادی و دارایی موضوع ماده 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم .

وکیل مالیاتی در گروه ملکی اداری

در هر زمان که نیاز به وکیل مالیاتی برای پیگیری دعاوی مالیاتی و یا حضور در سازمان امور مالیاتی برای پیگیری پرونده مالیاتی خود داشتید نگران نباشید. در اولین فرصت می توانید با گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up