بهترین وکیل کار در تهران و کرج

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای طرح سوال ، فقط از طریق پیامک ، و برای اعطای نمایندگی به وکیل جهت طرح دعوا و دفاع از شما در اداره کار ، با شماره 09196853590 تماس بگیرید.

بهترین وکیل کار تهران و کرج

با بهترین وکیل کار پرونده دعاوی حل میشود

با بهترین وکیل کار پرونده دعاوی حل میشود

با بهترین وکیل کار تهران و کرج آشنا شوید

امروزه بسیاری از کارکنان و کارفرمایان برای پیگیری اختلافات فی مابین ، بدنبال بهترین وکیل کار هستند. وظیفه وکیل اداره کار ، ثبت شکایت در سامانه جامع روابط کار و پیگیری موضوع تا مرحله اخذ نتایج دلخواه است.

گاهی اوقات کارفرمایان ، کارکنان خود را بدون دلیل موجهی اخراج می‌کنند که در چنین شرایطی، امکان ثبت شکایت توسط وکیل علیه کارفرما وجود دارد.

فرایند ثبت شکایت از کارفرما یا کارگر ، نسبتاً پیچیده بوده؛ به همین دلیل، بهتر است برای پیگیری پرونده خود از بهترین وکیل کار کمک بگیرید.

در این میان شرایطی نیز وجود دارد که اختلاف میان کارگران و کارفرمایان به صورت توافقی حل می‌شود. در صورت حل اختلافات میان کارگر و کارفر بصورت توافقی، دیگر نیازی به ثبت شکایت رسمی نیست.

به دلیل اهمیت این موضوع در این مقاله به مهم‌ترین وظایف وکیل کار و نقش وی در پرونده‌های دعاوی کار اشاره خواهیم کرد.بدیهی است نقش وکیل کار در موارد ثبت شکایت بسیار مهم خواهد بود.

بررسی وظایف بهترین وکیل کار

یکی از وظایف اصلی وکیل کار، دریافت مطالبات مرتبط با محیط کار است. لذا وکیل کار، وظیفه رسیدگی به امور دعاوی کار را برعهده می‌گیرد. در نظر داشته باشید چنانچه کارفرمایی بخواهد از کارکنان خودش شکایت کند، می‌تواند از وکیل کار کمک بگیرد.

روال استفاده از خدمات بهترین وکیل کار با تنظیم وکالت نامه امکان‌پذیر است.

بعد از توافق میان موکل با وکیل اداره کار و پیش از ثبت شکایت رسمی در سامانه جامع ، وکیل توضیحات کافی در مورد روند فعالیت خود ارائه میدهد. چنانچه کارفرما مایل به حل اختلاف به صورت توافقی باشد، بطور قطع هزینه پیگیری امور پرونده بطور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

در صورت عدم تمایل کارفرما نسبت به رفع مطالبات موکل به صورت توافقی، باید برای ثبت شکایت از طریق اداره کار اقدام کرد. بهترین وکیل کار پیش از ثبت دادخواست و مراجعه به اداره کار برای موکل خود ، تقاضانامه رسمی می‌نویسد. ارائه این تقاضانامه برای ثبت دادخواست الزامی است.

برترین وکیل کار برای شکایت از کارفرما

برترین وکیل کار برای شکایت از کارفرما

تعهدات برترین وکیل اداره کار

در نظر داشته باشید وکلای با تجربه احساس امیدواری بیشتری نسبت به سرنوشت پرونده دارند. معمولاً حق‌الوکاله وکیل با موکل توافق میشود. سطح فعالیت وکیل کار با توجه به ماهیت مطالبات کارکنان یا کارفرما مشخص می‌شود.

بهترین وکیل کار در هر مرحله از انجام امور دعوای کار و پیشرفت پرونده ، به صورت مرتب موکل را از روند پیشرفت پرونده آگاه میسازد.

در صورتیکه وکیل نتواند تعهدات خود را عملی سازد ، وکالتنامه ای تنظیم نمیشود و در صورت تنظیم وکالت‌نامه ، باطل خواهد شد. در نظر داشته باشید وکلای کار در مقایسه با وکلای مدنی معمولاً تخصص بیشتری در حوزه دعوای کار دارند.

موکلان باید مدارک لازم برای پیگیری پرونده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار وکیل بگذارند. وکیل کار بدون داشتن مدارک لازم نمی‌تواند به امور پرونده رسیدگی کند.

گاهی اوقات وکلا می‌خواهند در وکالت‌نامه تنظیم شده تغییراتی ایجاد کنند. آگاه‌سازی موکل پیش از ایجاد هر گونه تغییری در متن وکالت‌نامه ضروری به حساب می‌آید. در صورت تمایل به دریافت راهنمایی در خصوص امور حقوقی مختلف می‌توانید با وکلای خبره در دعوای کار تماس بگیرید.

گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری با برترین وکیل کار درکرج و تهران همکاری جدی دارد. بنابراین متقاضیان استفاده از خدمات وکیل اداره کار در استانهای تهران و البرز میتوانند با این گروه در ارتباط باشند.

بررسی پرونده پیش از ثبت شکایت رسمی

بررسی پرونده پیش از ثبت شکایت رسمی

حوزه اختیارات وکیل

حوزه اختیارات وکیل کار در وکالت‌نامه به طور دقیق تعیین می‌شود. معمولاً اختیارات وکیل کار نسبتاً محدود است. این افراد نسبت به وکلای حقوقی اختیارات کمتری دارند.

به طور کلی، وکیل کار برای ثبت دادخواست باید مدارکی که رابطه دو طرف دعوا در محیط کار را محرز میکند در اختیار داشته باشد. مهم‌ترین مدرک برای ثبت شکایت علیه کارفرما قرارداد کار است. بهترین وکیل کار می‌تواند در دادگاه با ارائه این مدرک و دفاع کامل از حقوق موکل با استناد به قوانین کار و بیمه و نیز آیین دادرسی کار ، نقض ‌مفاد قرارداد توسط کارفرما را اثبات کند.

بطور کلی، بهترین وکیل کار برای حل اختلافات میان کارفرما و کارکنان نیازی به وکالت تام‌الاختیار ندارد. این نوع وکالت‌نامه حوزه اختیارات وکیل را بسیار گسترده می‌کند. وکلایی که اختیارات بیشتری داشته باشند، حوزه عمل شان بیشتر میشود. معمولاً میزان تعهدات وکلا با حوزه اختیاراتشان رابطه مستقیمی دارد.

نحوه تنظیم دادخواست 

معمولاً کارکنان پس از انتخاب وکیل مورد نظر خود ، برای پیگیری دعوا باید با وکیل ، یک وکالت‌نامه تنظیم ‌کنند. بهترین وکیل کار بعد از امضای وکالتنامه ، برای تنظیم دادخواست و ثبت آن وارد فرایند دادرسی کار میشود.

مراجعه مرجع کار برای دریافت مطالبات کارکنان از کارفرما

مراجعه مرجع کار برای دریافت مطالبات کارکنان از کارفرما

محاسبه هزینه وکیل و عوامل مؤثر بر آن

به طور کلی، عوامل متعددی بر میزان حق‌الوکاله دریافتی توسط بهترین وکیل کار تأثیر می‌گذارد. یکی از این عوامل تجربه وکیل است که با میزان دریافتی او رابطه مستقیمی دارد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که وکلای مجرب به دلیل داشتن تسلط بیشتر بر قوانین، در زمان کوتاه‌تری می‌توانند امور پرونده را پیگیری کنند. از میان سایر عوامل مؤثر بر میزان حق‌الوکاله وکلای کار می‌توان به سختی پرونده و میزان مطالبات موکل ، اشاره کرد.

در صورتی که موکل درخواستها و انتظارات بیشتری در مورد پرونده خود داشته باشد، حق‌الوکاله بالاتری نیز از موکل دریافت خواهد شد. اما در هر حال هزینه های این نوع دعوا نسبت به دعاوی حقوقی و کیفری در مراجع قضایی بسیار پایین تر است.

برخی از پرونده‌های مربوط به شکایت کارکنان از کارفرمایان پیچیدگی‌های فنی دارد. در چنین مواقعی نیز وکیل باید تلاش بیشتری را صرف جمع آوری مدارک و مستندات خود نماید. این امر ممکن است روی مبلغ حق الوکاله تاثیر بگذارد.

ثبت درخواست تجدید نظر توسط وکیل

در برخی مواقع، بدلیل عدم وجود شواهد کافی ممکن است ادعای شاکی پرونده در جلسات هیئت تشخیص رد شود. در این صورت ، ادامه کار رفتن پرونده به مرجع تجدید نظر یا در واقع  هیئت حل اختلاف است. وکیل باید لایحه تجدید نظر را تنظیم و در جلسه هیئت حل اختلاف از موکل خود دفاع نماید.

تنظیم درخواست تجدید نظر توسط وکیل کار

تنظیم درخواست تجدید نظر توسط وکیل کار

نتیجه‌گیری

اولین وظیفه وکیل دعاوی کار بعد از توافق با موکل ، ثبت شکایت از طرف دیگر دعوا یا در حقیقت ثبت دادخواست در سامانه جامع روابط کار است. بطور قطع بهترین وکیل کار می‌تواند طی مدت‌زمان نسبتاً کوتاهی به امور پرونده مربوط به اختلافات میان کارفرما و کارکنان رسیدگی کند.

تنظیم وکالت‌نامه توسط وکلای کار پیش از شروع به فعالیت الزامی است.در وکالت‌نامه باید حوزه اختیارات، تعهدات و وظایف وکیل به طور دقیق مشخص شوند.

گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری به عنوان یکی از دفاتر حقوقی فعال در حوزه دعاوی کار در تهران و البرز (کرج) آماده ارائه خدمات مرتبط با اختلافات میان کارگر و کارفرما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مطالعه در مورد قانون کار و قانون بیمه تامین اجتماعی ، در مورد رسیدگی و پیگیری پرونده دعوای کار با ما در تماس باشید.

مقالات برای مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up