وکیل اداره کار با تجربه در تهران و کرج

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای طرح سوال ، فقط از طریق پیامک ، و برای اعطای نمایندگی به وکیل جهت طرح دعوا و دفاع از شما در اداره کار ، با شماره 09196853590 تماس بگیرید.

وکیل اداره کار با تجربه در تهران و کرج

پرونده دعاوی کار را به وکیل با تجربه کار بسپارید

پرونده دعاوی کار را به وکیل با تجربه کار بسپارید

با وکیل اداره کار با تجربه همراه شوید

پیچیدگی‌های مشاغلی که امروزه در دنیای کسب‌وکار وجود دارد، باعث شده است اداره کار قوانینی را در این زمینه تدوین کند تا حق هیچ‌کس تضییع نشود‌.

با این‌ وجود برخی کارفرمایان از ناآگاهی کارگران نسبت به حق خود سوءاستفاده کرده و از این بی‌اطلاعی به نفع خود استفاده می‌کنند‌.

به همین دلیل تعداد مراجعان در خصوص این پرونده‌ها به مراجع رسیدگی کننده در اداره کار هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود‌. ‌

همین امر نیاز به یک وکیل اداره کار با تجربه برای طرح شکایت از کارفرما و پیگیری روند پرونده‌ را توجیه می‌کند.

وکیل اداره کار حرفه ای و با تجربه میتواند پرونده شما را در زمینه دعوای کار در محیط کاری و شغلی ، رفع کند .

اگر از وکلای باتجربه ما نیز کمک بخواهید، ممکن است رضایت خاطرتان موجب پیوند دائمی کسب و کارتان با وکیل اداره کار را به همراه داشته باشد.

وکیل دعاوی کار باید به قوانین و مقررات و بخشنامه های این حوزه آشنایی داشته باشد تا موکل خود را براحتی از دردسرهای مربوط به جلسات رسیدگی در ادارات کار برهاند.

کدام گره بدست وکیل با تجربه اداره کار باز می‌شود؟

روابط کارگر و کارفرما شاید از دور ساده به نظر برسد؛ اما سرشار از پیچیدگی‌هایی است که تنها قانون می‌تواند به آن سروسامان دهد. از لحظه‌ای که کارگر و کارفرما برای تنظیم قرارداد کار وارد انعقاد همکاری می‌شوند تا زمانیکه به هر دلیلی به اختلاف برمی‌خورند، قانون برای آنان راهکارهایی دارد تا مشکلاتشان عمیق و لاینحل نشود.

بر همین اساس ماده ۱۰ قانون کار، به موضوع تنظیم قرارداد کار می‌پردازد. اگر از گام اول با یک وکیل اداره کار با تجربه مشورت کنید، دیگر کمتر با مشکل روبه‌رو خواهید شد.

مشکلاتی که افراد در حوزه‌ کاری خود با آن مواجه می‌شوند، از جمله مواردی است که یک وکیل خبره می‌تواند در حل‌وفصل آن به شما کمک کند.

اگر کارفرمای شما در زمینه بیمه کوتاهی کرده است، اگر به دلایل غیرمنطقی اخراج شده‌اید، اگر حقوق خود را بر اساس قرارداد کار دریافت نکرده‌اید، چنانچه سنوات به شما تعلق نگرفته است، این مسائل از جمله مواردی هستند که در حیطه کاری وکیل اداره کار برای پیگیری شکایت قرار می­گیرند.

برای تنظیم دادخواست با یک وکیل مجرب مشورت کنید.

برای تنظیم دادخواست با یک وکیل مجرب مشورت کنید.

آیا قوانین کار شامل همه کارکنان و کارفرمایان می‌شود؟

بر اساس ماده ۳ قانون کار، هر فردی که به شخص دیگری در قبال انجام کاری، حقوق و مزایایی پرداخت کند، از نظر قانون کارفرما شناخته می‌شود. در مقابل اگر فردی در ازای مبلغ مشخصی که دریافت می‌کند، کار خاصی را برای شخص پرداخت کننده ، انجام دهد، کارگر یا کارمند معرفی می­شود.

بر این‌ اساس و از منظر قانون کار، تمامی کارگران و کارفرمایان در هر رشته یا شغل و صنعتی که هستند، از مؤسسات خدماتی گرفته تا صنعتی و کشاورزی، مشمول قوانین کار می‌شوند. بنابراین در همه این مراکز الزام به تبعیت از قانون کار وجود دارد.  در صورت بروز هر اختلاف و یا تخظی از قانون ، افراد می‌توانند با کمک وکیل اداره کار با تجربه در صدد احقاق حقوق خود باشند.

چرا باید به وکیل کار مراجعه کنید؟

البته پاسخ به این سؤال بسیار واضح است. با این‌ وجود ما برای شما توضیح خواهیم داد.

برای اینکه بتوانید پرونده‌های دعاوی خود را در هر زمینه‌ پیگیری کنید، قطعاً باید به یک وکیل حرفه ای مراجعه کنید. مشکلات حقوقی و شغلی شما نیز از این قاعده مستثنا نیست. اگر به‌تنهایی در پی حل چنین پرونده‌هایی باشید، به دلیل عدم اطلاع از پیچیدگی‌های قوانین قطعاً در یکی از پیچ‌ها غافلگیر می­شوید و شانس موفقیت را از دست خواهید داد.

وکیل اداره کار با تجربه بخوبی می‌داند چه مدارک و مستنداتی را جمع‌آوری کند. چگونه باید از این شواهد در پرونده استفاده کند تا قاضی رأی نهایی را به نفع موکل او بدهد.

توصیه ما این است که از زمان انعقاد قرارداد، با یک وکیل باتجربه مشورت کنید تا با کمک هم زوایای مختلف امر را بررسی کنید.

کارگر و کارفرما هر دو شامل قوانین کار می­شوند.

کارگر و کارفرما هر دو شامل قوانین کار می­شوند.

وکیل شما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد

اگر نیاز دارید تا از کمک یک وکیل اداره کار با تجربه برخوردار شوید، پس لازم است که بدانید به دنبال چه ویژگی‌هایی در وکیل اداره کار باید باشید تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید. فراموش نکنید این وکیل شما است که می‌تواند شما را برنده دعوای کار کند.

تمامی وکلا مدرک آکادمیک رشته حقوق را به دست آورده‌اند و سپس در آزمون وکالت شرکت کرده و قبول شده‌اند. این مسیری است که همه وکلا طی کرده‌اند. آنچه آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، تجربه آن‌ها در زمینه تسلط به بخشی از قوانین است. البته لازم به ذکر است برای پرونده دعاوی کار نیازی نیست که حتماً از وکیل پایه یک دادگستری کمک بگیرید.

وکیل اداره کار لزوما نیازی ندارد تا پروانه وکالت داشته باشد. آنچه وکیل اداره کار به آن نیاز دارد تجربه در زمینه قانون کار و بیمه تامین اجتماعی ، آگاهی از روند پرونده و نیز نحوه برگزاری جلسات رسیدگی به دعوا در ادارات کار است.

بنابراین لازم است وی بخوبی با ریز جزئیات، بخشنامه‌ها، مواد و تبصره‌های قوانین کار و بیمه تامین اجتماعی آشنایی داشته باشد. ‌

این امر در کنار دانش وکیل در زمینه جمع‌آوری ادله و مدارک قانونی، بصورت کلی می‌تواند راهگشای شما باشد.

به همه موارد بالا باید خصوصیات شخصیتی یک وکیل باتجربه را نیز اضافه کنید. فن بیان قوی، دانش و تجربه تنظیم دادخواست و لایحه نویسی از جمله موارد ضروری برای یک وکیل حرفه‌ای است‌.

وکیل اداره کار حرفه ای باید بتواند در مقابل اعضای جلسه رسیدگی ، ادله را بدرستی بیان نماید تا رأی نهایی را به نفع موکل خود بگیرد.

آشنایی با شعب و همچنین سامانه جامع روابط کار و نیز داشتن روابط‌عمومی قوی از دیگر ویژگی‌هایی است که وکیل شما باید داشته باشد.

این خصوصیات میتواند تا حد ریادی در پیشبرد هدف تان مؤثر باشد.

تمامی کارگران و کارفرمایان ملزم به تبعیت از قانون هستند.

تمامی کارگران و کارفرمایان ملزم به تبعیت از قانون هستند.

مراجعی که شما را یاری می‌کنند، کدام‌اند؟

اگر از همان گام اول با وکیل اداره کار با تجربه مشورت کنید، مطمئن خواهید بود که مراحل بصورت درست و اصولی طی خواهد شد.

تعداد افرادی که به علت اختلافات ناشی از محیط کار قصد مراجعه به ادارات کار دارند، بسیار زیاد است. از اینرو ادارات کار رسیدگی به چنین پرونده‌هایی را در ابتدا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت برای احراز هویت و سپس ثبت دادخواست از طریق سامانه جامع روابط کار ساماندهی نموده اند.

با تنظیم دادخواست، پرونده به دبیرخانه می­رود و سپس برای رسیدگی ، به هیئت‌ تشخیص ارسال می‌شود‌.

در گام بعد و با مشخص شدن محل تشکیل جلسه رسیدگی به دعوا ، کارگر و کارفرما یا وکلای آنان به شعب اداره کار مراجعه میکنند.

محل برگزاری جلسه معمولاً در نزدیک ترین فاصله با محل کار کارگر و کارفرما در آن حوزه قرار دارد.

توضیح آنکه ، پس از ارجاع پرونده به هیئت تشخیص ، به هر دو طرف دعوا ، زمان رسیدگی به پرونده ابلاغ خواهد شد.

دو طرف دعوا در زمان تعیین شده با وکلا و مدارک و مستندات خود باید در محل تعیین شده حضور یافته و از خود دفاع کنند‌.

اگر اعتراضی با رای هیئت تشخیص وجود داشته باشد پرونده به هیئت حل اختلاف میرود. در نهایت، هیئت حل اختلاف ‌نظر نهایی خود را اعلام می­کند و دو طرف ۱۵ روز برای اعتراض به آن ‌وقت دارند.

باید دانست در برخی شرایط مانند توهین یا فحاشی یکی از طرفین دعوا به ‌طرف دیگر، مرجع صالح برای رسیدگی ، دادسرا خواهد بود. در این موارد ادارات کار صالح به رسیدگی نیستند.

از کجا یک وکیل با تجربه پیدا کنیم

وکیل به دو صورت فعالیت می‌کند. برخی از آن‌ها به‌صورت انفرادی و در دفاتر وکالت خود مشغول به کار هستند. برخی دیگر نیز در مجموعه‌های حقوقی به مراجعان ، خدمات حقوقی ارائه می‌دهند.

حسن کمک‌گرفتن از مجموعه‌های حقوقی در این است که بدلیل تبادل تجربیات ، سطح تجربه و دانش وکلا همیشه در حال افزایش است.

شما می‌توانید از میان مجموعه‌ های حقوقی متخصص در امر دعاوی کار، یکی را انتخاب کنید که بهترین شرایط را دارد و بیشترین همکاری را با شما می‌تواند داشته باشد.

وکلای یک مجموعه درصورتیکه با مشکلی مواجه شوند، این امکان را دارند تا از نظرات و تجربه همکاران خود استفاده کنند. در نتیجه هیچ گره‌ای نیست که نتوانند بگشایند.

اگر ساکن تهران یا کرج هستید بهترین کار این است که از قدرت، تجربه و نفوذ وکیل اداره کار با تجربه و کاربلد در تهران و کرج بهره ببرید. به‌این‌ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که برنده میدان شما خواهید بود.

از گروههای حقوقی کار برای دعاوی محیط خدمت استفاده کنید.

از گروههای حقوقی کار برای دعاوی محیط خدمت استفاده کنید.

وکیل اداره کار ارزان در تهران و کرج ، خوب یا بد؟

حتماً تا به حال با افرادی مواجه شده‌اید که بر سر موضوعات‌ مختلفی در زمینه شغلی به مشکلات متعددی برخورد کرده‌اند. حتی گاهی مجبور شده‌اند تا از مراجع قضایی برای حل اختلاف خود کمک بگیرند.

در این مواقع، بهترین کار ، مراجعه به وکیلی است که گره گشا باشد. برخی در اینکونه موارد بدنبال وکیل اداره کار ارزان میگردند.

اما آیا به صرف ارزان بودن وکیل میتوان اطمینان نمود که کار وکیل ، بصورت حرفه ای و درست انجام میشود؟

بدیهی است در همه حال باید عملکرد وکیل را مورد ارزیابی قرار داد. البته دریافت هزینه های معقول نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

هزینه منصفانه وکیل کار در تهران و البرز

اگر شما نیز در زمینه روابط ناشی از کار ، با مشکلات جدی مواجه شده‌اید، زمان آن رسیده است که از خدمات وکیل اداره کار با تجربه بهره مند شوید.

اما اگر بدنبال وکیل اداره کار ارزان هستید شاید درست آمده باشید. بهتر است با وکیل اداره کار در گروه ما نیز مشورت نمایید و تجربه وی را بیازمایید.

وکیل اداره کار ارزان اما بدون تجربه و آگاهی هیچ کمکی نمیتواند به شما بکند. بهتر است بیش از آنکه در فکر ارزان بودن وکیل باشید به فکر مهارت و دانش وکیل باشید.

در این بین، اگر ساکن استان تهران یا البرز هستید، نگران نباشید، وکلای گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری هزینه منصفانه ای را از شما طلب خواهند کرد.

تیم حقوقی ما میداند بدلیل مشکلات معیشتی، اغلب افراد در جستجوی وکیل اداره کار ارزان هستند. بنابراین با شما همراهی خواهند کرد.

وکیل اداره کار با توجه به پرونده شما و پیچیدگی آن، معقول‌ترین و منطقی‌ترین راه را برای احیای حقوق شما پیشنهاد می‎کند.

به این ترتیب، شما را از مشکلی که در آن گرفتار شده‌اید، رهایی خواهد بخشد.

کلام پایانی

مشکلات و مسائل مربوط به محیط کار ممکن است برای هر فردی رخ دهد. گاه این مشکلات بقدری بغرنج می‌شود که لازم است حتماً به کمک مراجع قضایی ذی‌صلاح آن را حل‌ وفصل کرد.

در اینگونه موارد به شما توصیه می‌کنیم از فردی کمک بگیرید که به ریز جزئیات قوانین اداره کار آگاه باشد.

وکیل اداره کار با تجربه در تهران و کرج می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اگر این وکیل را از میان مشاوران حقوقی با تجربه انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن باشید پرونده شما دارای شانس موفقیت خواهد بود.

در صورتیکه بدنبال وکیل اداره کار با تجربه و در عین حال ارزان و منصف هستید ، با شماره وکیل اداره در گروه ما ، در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.