وکالت پرونده ملکی توسط وکیل خبره و با تجربه

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

وکالت پرونده ملکی توسط وکیل  خبره و با تجربه

متخصص وکالت پرونده های ملکی

متخصص پرونده های ملکی

وکالت پرونده ملکی

آیا میدانید وکالت پرونده ملکی چیست؟  آیا شما با برخی نهادها و سازمان ها در مورد ملک خود مشکل حقوقی دارید؟ اگر چنین است ما می توانیم در هر مورد از دعاوی ملکی سازمانی شما را یاری نماییم. ما در گروه خود از یک تیم قوی و متخصص در امورات ملکی مربوط به شهرداری ها ، ادارات ثبت ، منابع طبیعی ، جاد کشاورزی و …. برخورداریم کارشناسان ما میتوانند در جلسات و ملاقات های حضوری شما را نسبت به پرونده ملکی تان توجیه نموده و راه حل های مناسب در اختیارتان قرار دهند.

مطلب مفید | اعتراض به نظر کارشناسی

تیم ما میتواند با قبول وکالت پرونده ملکی شما در هر مرحله از کار نسبت به پیگیری اقدامات فنی و اداری اقدام نموده و متناسب با پیشرفت کار از شما هزینه خدمات مربوطه را دریافت نماید.

گروه حقوقی تخصصی «ملکی اداری» آماده انجام انواع خدمات ملکی شما در امور زیر می باشد:

وکالت پرونده ملکی در امور شهرداری

وکیل با قبول وکالت پرونده مربوط به شهرداری می تواند در هر یک از  کمیسیون های شهرداری از حقوق شما بخوبی دفاع نماید. امتیاز کارشناسان ما آشنایی با تمامی قواعد و مقررات حاکم بر شهرداری ها است . آنان با تجربه و مهارت خاص خود میتوانند روندهای اداری را با کمترین اتلاف وقت و منطبق با قانون و موازین اداری طی نمایند. برخی دعاوی که کارشناسان ما پیگیری مینمایند عبارتند از:

وکالت پرونده ملکی در امور منابع طبیعی

وکیل دعاوی راه و شهرسازی

وکالت پرونده ملکی در دعاوی ثبت اسناد و املاک

این وکیل با قبول وکالت شما در دعاوی مربوط به ادارات ثبت از جمله موارد زیر وکیل مناسبی برای احقاق حقوق شما خواهدبود.

تیم تخصصی ملکی اداری آماده وکالت پرونده ملکی 

ممکن است شما در مورد انواع دعاوی ملکی بدنبال فردی با تجربه و متخصص برای اعطای وکالت باشید. چنانچه قصد پیگیری انواع دعاوی ملکی و یا اعتراض به آراء صادره از سوی هر یک از کمیسیون های مربوطه را دارید با ما تماس بگیرید. متخصص دعاوی سازمان ها و دیوان عدالت اداری بهترین راهنمای شما خواهند بود.

keyboard_arrow_up