از کجا شماره وکیل ملکی خوب پیدا کنیم؟

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

از کجا شماره وکیل ملکی خوب پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن شماره وکیل ملکی باید دقت کرد

برای پیدا کردن شماره وکیل ملکی باید دقت کرد

از ما شماره وکیل ملکی را بخواهید

خرید خانه آرزوی هر فردی است. اما آنچه می‌تواند این آرزو را تباه کند، مشکلات حقوقی بوده که پس از خرید ملک یا خانه ممکن است برای شما بوجود آید‌. حتماً شما نیز بخوبی می‌دانید در این مواقع باید از یک وکیل ملک حرفه‌ای کمک بگیرید. اما سؤال این است که آیا شماره وکیل ملکی خوبی که بتواند به شما کمک کند را دارید؟

در مواقعی که با مشکلات حقوقی و پرونده‌های قضایی روبرو هستید، بهتر است به تنهایی برای رفع آن اقدام نکنید. البته کمک گرفتن از وکیلی که متخصص در زمینه پرونده شما نبوده نیز مانند آب در هاون کوبیدن است. پس بهتر آن است که از وکیل ملکی متخصص و باتجربه کمک بخواهید.‌ چنین وکلایی متخصص هستند و رزومه‌ قوی آن‌ها را تأیید می‌کند‌.

با وکیل ملکی آشنا شوید

دانش آموختگان رشته حقوق در مقطع لیسانس در رشته حقوق عمومی تحصیل می‌کنند. اما با ورود به مقطع کارشناسی ارشد زمینه تخصصی آن‌ها از یکدیگر متمایز می‌شود‌.

برخی وکلا در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده اند. آنان علاوه بر تقویت سطح علمی خود در یکی از حوزه‌های حقوقی از جمله امور مربوط به خرید، فروش ملک و خانه تجربه اندوخته اند.

موکلان قبل از یافتن شماره وکیل ملکی باید حوزه کاری او را بخوبی بشناسند تا بدانند آیا مشکل آنها در حیطه تخصص وکیل هست یا خیر.

قوانین مربوط به ملک و مالکیت آن بسیار گسترده، پیچیده و زیاد است. در نتیجه نمی‌توانید به هر وکیلی برای این امر مراجعه کنید. کمک‌گرفتن از وکلای حرفه‌ای متخصص در این زمینه تضمین می‌کند تا نتیجه پرونده همانی باشد که شما می‌خواهید. نکته مهم این است که دعاوی پیش‌آمده در این زمینه به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که نیاز به توجه دارند.

در زمینه دعاوی ملکی به وکیل ملک حرفه ای مراجعه کنید.

در زمینه دعاوی ملکی به وکیل ملک حرفه ای مراجعه کنید.

قبل از گرفتن شماره وکیل ملکی ببینید پرونده شما در کدام حوزه قرار دارد؟

همان­طور که گفتیم دعاوی مربوط به ملک و مالکیت حوزه‌های گسترده‌ای را شامل می‌شوند. هر پرونده‌ای که در زمینه املاک باشد در این راستا قرار دارد. اما نکته آن است که دعاوی ملکی میتوانند حقوقی یا کیفری باشند. در واقع در برخی از پرونده‌ها یکی از طرفین جرمی مرتکب شده و در برخی دیگر تنها تکلیفی انجام نشده است. به همین منظور ما این دعاوی را به تفکیک برای شما بیان می‌کنیم تا بدانید که پرونده شما در کدام حوزه جای می‌گیرد.

1. دعاوی حقوقی ملکی 

در دعاوی حقوقی جرمی رخ نداده و بیشتر جنبه حقوقی مشکل ایجاد کرده است.‌ مواردی مانند الزام به فک رهن، تعدیل اجاره‌بها یا الزام در تنظیم اسناد رسمی در این حیطه جای می‌گیرند. اگر پرونده شما در مورد سرقفلی، الزام برای تفکیک به واحدهای مجزا در ساختمان‌ها یا مواردی مانند پایان کار ساختمان‌هایی است که ساخت آنها به پایان رسیده، نیازمند پیدا کردن شماره وکیل ملکی حقوقی هستید.

ابطال و فسخ قراردادی که مفاد آن دچار مشکل بوده یا بموجب قانون دچار ایراداتی بوده نیز از جمله دعاوی حقوقی محسوب می‌شود. همچنین برای مطالبه اجرت‌المثل یا حتی مواردی که موجر و مستأجر در مورد میزان اجاره‌بها با یکدیگر توافق ندارند، باید به وکیل ملکی مراجعه کنید. در کنار همه موارد ذکر شده، تخلیه اماکن تجاری یا انتقال منافع از شخصی به شخص دیگر و حتی مطالبه ثمن هم می‌توانند جزو پرونده‌های حقوقی محسوب شوند.

2. دعاوی کیفری ملکی

دعاوی کیفری به مواردی اطلاق می‌شود که در آن جرمی صورت‌ گرفته است. لذا لازم است تا قاضی برای متهم حکمی صادر کند. به‌عنوان‌مثال، در زمینه دعاوی ملکی زمانی که سندی جعل شده باشد یا به کمک یک سند مجعول خرید و فروشی رخ‌ داده باشد، جرم صورت‌گرفته است و در این موارد باید به دنبال شماره وکیل ملکی باشید. هرگونه کلاهبرداری در زمینه خریدوفروش نیز جرم است و باید به دادگاه کیفری مراجعه کنید.

آیا ملک را از فردی خریده‌اید که صاحب آن نبوده است؟ یک ملک را به‌غیراز شما به چند نفر دیگر نیز فروخته‌اند؟ یا در مورد ملکی که داشته‌اید، خیانت‌درامانت رخ ‌داده است؟ نه‌تنها این موارد جرم محسوب می‌شوند، بلکه اگر منافع ملک شما به شخص دیگری منتقل شود، فساد و تبانی در زمینه خریدوفروش ملک دولتی رخ دهد یا فردی بدون اجازه صاحب‌خانه وارد ملک او شود، همه‌وهمه از مصادیق اعمال مجرمانه است و باید برای رسیدگی به آنها پرونده‌های کیفری تشکیل شود.

3. دعاوی ثبتی به کدام موارد اطلاق می‌شود؟

علاوه بر همه مواردی که ملاحظه نمودید، دعاوی که در زمینه املاک و مالکیت رخ می‌دهند، وجه دیگری است که بیشتر در زمینه ثبت‌اسناد ایجاد می‌شوند. به‌عنوان‌مثال اگر سند رسمی به هر دلیلی باطل شود یا نیاز به ابطال سند مالکیت معارض وجود داشته باشد، به این معنی است که باید با پیداکردن شماره وکیل ملکی در پی حل مسئله از طریق ثبت باشید.

مواردی در خصوص ابطال مراحل ثبتی کمیسیون‌های مختلف، ابطال نظری که هیئت حل اختلاف آن را صادر کرده است. مواردی این‌چنینی نیز می‌توانند از نمونه‌های دعاوی ثبتی باشند. به‌صورت کلی هر مشکلی که در زمینه سند و ثبت آن رخ‌داده باشد، نیازمند آن است که به مراجع قضایی مراجعه کنید و شاید نیاز باشد تا بارها به اداره ثبت مراجعه نمایید.

وکیل ملکی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

وکیل ملکی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

یک وکیل خوب را از کجا می‌توان شناخت؟

درست است که ما به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال شماره وکیل ملکی هستید، حتماً با مشاوران مجموعه ملکی مشورت کنید. اما لازم است بدانید یک وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد و کدام ویژگی‌ها نقطه قوت یک وکیل ملکی محسوب می‌شود.

وکلای ملکی حرفه‌ای کسانی هستند که تجربه زیادی در خصوص دعاوی مورد اشاره دارند. تجربه در کنار دانش و آگاهی به قوانین و جزئیات آن، می‌توانند دو بال موفقیت یک وکیل در زمینه حل پرونده‌ها محسوب شوند. برای اینکه بتوانید از این مورد مطمئن شوید، لازم است حتماً نگاهی به رزومه آنان کرده یا از میان وکلای مجموعه‌های باسابقه، بهترین را انتخاب کنید.

کلام پایانی

اگر شما نیز درگیر پرونده‌ ملکی خود هستید، بهترین کار این است که با یک وکیل خوب مشورت کنید. سپس از او بخواهید شما را راهنمایی کند و در این مسیر همراهتان باشد. بدون کمک یک وکیل، مطمئن باشید هرگز از پس حل پرونده خود برنخواهید آمد. به همین منظور باید تلاش کنید تا شماره وکیل ملکی خوبی را پیدا کنید که تجربه و تبحر در این زمینه داشته باشد. اگر هنوز نتوانسته‌اید کسی را پیدا کنید، جای دوری نروید، وکلای مجموعه ما در کنار شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.