تبلیغات در سایت ملکی اداری

تبلیغات در سایت ملکی اداری

فرم ثبت نام وکیل

سایت ملکی اداری با تلاش تیم فنی خود ، اخیراً زمینه برقراری ارتباط کاربران با وکلای پایه یک را در سطح کشور فراهم نموده است.

وکلای محترم که قصد دارند با پرداخت کمترین هزینه ، مشخصات آنان در سایت ملکی اداری درج و امکان تماس متقاضیان دریافت خدمات مشاوره و وکالت با آنان فراهم شود ، لطفاً یکی از پلن های زیر را انتخاب و فرم ثبت نام وکیل را تکمیل نمایند. ضمنا در صورت تمایل میتوانید با شماره 09306977305 تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده جزییات روی هر پلن کلیک کنید.

پلن الماس

بیشترین بازدید روزانه ( با بازدید روزانه بیش از 3 هزار نفر )

پلن طلایی

افزایش ترافیک وب سایت شما + افزایش دامین اتوریتی و سئو

پلن نقره ای

دریافت بک لینک با کیفیت + افزایش ورودی تماس

پلن برنزی

دریافت ورودی تماس بیشتر + درج اطلاعات در بانک اطلاعاتی

لطفاً قبل از تکمیل فرم ، با دقت بخوانید

بطور قطع نقش وکیل با تجربه در پیگیری انواع دعاوی مهم است . نمیتوان انتظار داشت بدون دخالت وکیل در بیشتر پرونده ها به موفقیت رسید. وکلا در بخشهای مختلف فعالیت میکنند . امروزه بیشتر آنان ، حداقل در یک یا دو موضوع حقوقی یا کیفری ، تجربه و تخصص ویژه کسب کرده اند.

با این وجود بسیاری از وکلا امکان نمی یابند تا خود را بدرستی به جامعه عرضه نمایند. از اینرو تخصص و تجربه و توان آنان از چشم اغلب مردم پوشیده می ماند.

سایت ملکی اداری مفتخر است به اطلاع برساند طی چند سال سابقه فعالیت حرفه ای خود ، صدها مقاله حقوقی مهم و مورد نیاز جامعه را در دسترس عموم کاربران قرار داده است.

بنابراین ، سایت ملکی اداری با دهها هزار بازدید هفتگی ، توانسته است فضای بسیار مناسبی برای بازدید شهروندان و متقاضیان خدمات حقوقی از این سایت فراهم آورد .

وکلای محترم دادگستری میتوانند از طریق این سایت ، اطلاعات خود را در معرض دید شهروندان قرار دهند. با این اقدام ، امکان تماس مستقیم کاربران یا متقاضیان خدمات حقوقی با وکلا فراهم خواهد شد.

سایت ملکی اداری به محض دریافت هر درخواست ، در اولین نوبت با ارسال کننده فرم ثبت نام تماس خواهد گرفت . سپس با ارسال جدول تعرفه خدمات برای متقاضی و پذیرش تعرفه و قبول شرایط مندرج در آن ، حداکثر ظرف 48 ساعت ، اطلاعات ارسالی در سایت ثبت خواهد شد.

مثلاً : وکیل پایه یک دادگستری

مثلاً : حقوقی ، کیفری ، ثبتی ، خانواده ، تجاری ، مهاجرتی ....

keyboard_arrow_up