وکالت دعاوی ملکی (حقوقی و کیفری)

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

وکالت دعاوی ملکی (حقوقی و کیفری) 

وکالت دعاوی ملکی

نحوه وکالت دعاوی ملکی(حقوقی و کیفری)

آشنایی با وکالت دعاوی ملکی (حقوقی و کیفری)

دعاوی ملکی که از طرف وکیل ملکی مورد توجه اند می تواند جنبه کیفری و یا حقوقی داشته باشد. البته تفاوت دعاوی ملکی کیفری و حقوقی همیشه باید مورد توجه وکیل ملکی باشد.

هر یک از این جنبه ها مسیر اجرایی جداگانه دارد. بدین صورت که دعاوی کیفری ملکی با تنظیم شکوائیه و از طریق دادسرا انجام می پذیرد. دعاوی حقوقی نیز با تنظیم دادخواست از طریق دادگاه قابل پیگیری است.

وکالت در دعاوی حقوقی و کیفری همیشه با سختی ها و مشکلاتی همراه است. دعاوی ملکی موضوعات متنوع و گوناگونی را شامل می شوند. برخی دعاوی ملکی نیازمند پیگیری های متعدد است. بنابراین برای پیشبرد موفقیت لازم است کارهای کارشناسی و محاسبات دقیق فنی صورت پذیرد.

برای ثبت اولیه دعاوی لازم است جلسات و نشست های تخصصی میان وکیل و موکل انجام گیرد. نتیجه این هماهنگی ها به این تصمیم اساسی ختم خواهد شد که دعوا چگونه و از کدام مسیر مورد پیگیری قرار گیرد. در قانون مدنی و قانون مجازات اسلامی این قبیل دعاوی مورد اشاره قرار گرفته اند.

آشنایی با انواع دعاوی ملکی در سایت ملکی اداری

ما در این سایت انواع دعاوی ملکی را مورد توجه قرار داده ایم. شما با کلیک بر روی هر مقاله  می توانید به صورت مختصر اطلاعاتی در مورد هر کدام از دعاوی کسب نمایید. البته بطور قطع و یقین تمام اطلاعات مورد نظر خود را نمی توانید از طریق مطالعه مقاله کسب کنید. زیرا وکالت دعاوی ملکی (حقوقی و کیفری) در هر پرونده تکات خاصی خود را دارد که آن را از سایر پرونده های مشابه متمایز می سازد. با این وجود مطالعه مقالات می تواند دید بهتری نسبت به موضوعات مورد نظر در شما ایجاد نماید.

مطلب مفید | مشاوره با وکیل کیفری 

چنانچه ذهن شما درگیر پرونده ملکی و دعاوی مربوط به آن است نگران نباشید. در صورت تمایل به مذاکره حضوری با وکلای گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری، می توانید با ما تماس بگیرید. شماره وکیل ملکی همیشه در دسترس شما خواهد بود.

وکیل دعوای ملکیوکیل دعاوی ملکی

وکالت دعاوی ملکی(حقیقی و کیفری) – وکلای دعاوی ملکی در گروه ما در دو دپارتمان تخصصی فعالیت می کنند. به عبارتی بخشی از فعالیت ها در حوزه دعاوی حقوقی و مرتبط با دعاوی کمیسیون های منابع طبیعی، شهرداری، ثبت ، راه و شهرسازی و… انجام می پذیرد. بخش دیگری از فعالیت ها نیز در حوزه دعاوی کیفری ملکی انجام می گیرد.

این قبیل دعاوی را می توان در مواردی نظیر: جعل اسناد ملکی و استفاده از سند مجعول، کلاهبرداری های ملکی، خرید و فروش های غیر قانونی ملک ، تصرف عدوانی و نظایر آن جستجو نمود که توسط وکیل کیفری انجام می گیرد. بنابراین مشاهده می فرمایید بهترین کار آن است که  انواع دعاوی در حوزه های تخصصی جداگانه مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد. موکلین نیز با خیال آسوده پرونده های خود را به دست وکلای متخصص خواهند سپرد.

دعاوی ملکی بسیار تخصصی و پیچیده اند

لیستی را که مشاهده خواهید نمود همه دعاوی ملکی را شامل نمی شود. این ها تنها بخشی از دعاوی ملکی بودند که مورد اشاره قرار گرفتند. بدیهی است اگر همه دعاوی بخواهند فهرست شوند، مطالعه آن از حوصله شما خارج خواهد بود.

البته عدم اشاره به تمامی دعاوی به معنای آن نیست که وکلای گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری در مورد آن ها کار نمی کنند. چه بسا دعاوی که در این فهرست قرار ندارند اما وکلای گروه ما در مورد آن ها تجارب بیشتر و بهتری اندوخته باشند. بیشتر دعاوی مربوط به شهرداری ، ثبت و منابع طبیعی از جمله چنین دعاوی قرار دارند.

باید دانست وکالت دعاوی ملکی (حقوقی و کیفری ) در زمره سخت ترین و پیچیده ترین دعاوی حقوقی یا کیفری هستند. متعدد بودن دعاوی ملکی و شیوه های ثبت و پیگیری آن ها موجب شده است بسیاری از وکلای محترم از قبول وکالت اینگونه پرونده ها خودداری نمایند یا اصولاً رغبتی به انجام آن نداشته باشند.

برخورداری از راهنمایی های ارزنده وکیل متخصص امور ملکی و اعطای وکالت پرونده شما به ایشان می تواند برای شما ارزشمند و عامل امیدواری و موفقیت بیشتر در دعاوی ملکی  باشد.

وکالت دعاوی ملکی را با گروه ما تجربه کنید

چنانچه شما قصد شکایت، ارائه دادخواست، تنظیم لوایح قضایی و یا تنظیم قراردادهای حقوقی ملکی دارید ما همراه شما خواهیم بود. با دریافت مشاوره حقوقی می توانید در مورد تصمیمات خود بهتر عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.