وکیل دیوان عدالت اداری

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

وکیل دیوان عدالت اداری ، وکیل دیوان عدالت ، وکیل دیوان

وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری کیست؟

شاید شما هم در مورد عنوان وکیل دیوان عدالت اداری مطالبی شنیده باشید. اگر دقیقاً نمی دانید این وکیل کیست و یا چه می کند بهتر است با ما همراه شوید. انتخاب وکیل با تجربه وکیل دیوان تفاوتی با دیگر وکلا ندارد. تنها تفاوت آن است که وکیل دیوان از تجربه کافی در مورد دعاوی مربوط به سازمان ها و نهادها از جمله شهرداری و کمیسیون های متعدد برخوردار است . کمیسیون هایی نظیر کمیسیون ماده 5، کمیسیون ماده 7،کمیسیون ماده 77، کمیسیون ماده 100و همچنین دعوای اعتراض به مواد 147 و 148 ثبت  

ممکن است شما در مورد موضوعات مختلف با نهادها و سازمان های مختالف اختلافات اساسی و دعاوی مطرح داشته باشید. در این صورت، بهتر است از هم اکنون به فکر بهترین راه چاره برای حل مشکلات خود باشید. مذاکره حضوری با وکیل دیوان عدالت اداری می تواند بهترین کار باشد. برای حل مشکلات مختلف از جمله دعاوی ملکی می توانید در گام اول با ما تماس بگیرید. تا در اولین فرصت با وکیل پایه یک دادکستری ملاقات نموده و مشکل پرونده خود را به صورت منطقی حل نمایید.

وکیل دیوان عدالت

وکیل دیوان عدالت اداری معمولاً در امور حقوقی و کیفری از تجربه و دانش بیشتری نسبت به سایر وکلا برخوردار است. تجربه احاله پرونده به چنین وکیلی می تواند برای آن دسته از افراد که پرونده های پیچیده و سخت دارند می تواند تجربه مفید و ارزنده ای باشد.

وکالت انواع پرونده های ملکی اداری می تواند توسط وکیل دیوان عدالت انجام پذیرد. چنین وکیلی در قامت وکیل ملکی متخصص قادر است در پرونده هایی که شعب مختلف دیوان عدالت مورد رسیدگی قرار می دهند اعلام وکالت نماید. بعد از اعلام وکالت، شکایت موکلین توسط وکیل دیوان عدالت ثبت می شود. برای دریافت بهترین مشاوره حقوقی ملکی می توانید با ما تماس بگیرید.

وکیل دیوان

قبل از هر چیز لازم است وکیل  دیوان در جریان پرونده های شما قرار بگیرد. لذا با تعیین وقت ملاقات حضوری رایگان، وکیل در فرصت مناسب مدارک شما را مورد بازبینی قرار می دهد. بعد از مطالعه پرونده و گفتگو با شما در مورد نحوه اقدام وکیل و مسیر پرونده و انعقاد قرارداد مذاکره صورت می گیرد. درصورت توافق دوجانبه، قبول وکالت از طرف وکیل اعلام و قرارداد مالی به امضاء طرفین خواهد رسید.

مشاوره حضوری با وکیل دیوان

برای حل مشکلات پرونده خود  ابتدا با وکیل متخصص امور ملکی مذاکره حضوری داشته باشید. چنانچه خواهان ارتباط با بهترین وکیل ملکی و وکیل متخصص دیوان هستید، با ما تماس بکیرید.

اعطای وکالت به وکیل دیوان عدالت

چنانچه متقاعد شدبد که وکیل می توان مشکل شما را به خوبی پیگیری نماید تصمیم با شما خواهد بود. در صورت ذهنیت مثبت می توانید نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نموده و وکالت پرونده تان را به وکیل اعطا نمایید.

وکیل بعد از انعقاد قرارداد و دریافت وکالت شما پرونده تان را در هر قسمت از دیوان عدالت پیگیری خواهد نمود.

وکیل متخصص دیوان عدالت

پرونده های دیوان به صورت غیر حضوری مورد رسیدگی قرار می گیرد. با این وجود برخی وکلا می توانند در پرونده های سنگین با قاضی پرونده نیز با رعایت تشریفات قانونی مذاکره نمایند. اینگونه مذاکرات با توجه به تخصصی بودن موضوعات در صلاحیت دیوان ، مستلزم دانش و تجربه و مهارت وکیل است. وکیل  در این موارد بعد از ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری و ارجاع به شعبه مربوطه اقدامات کاملا حرفه ای خود را مورد پیگیری و توجه قرار خواهد داد. چه بسیار پرونده ها که توسط وکیل در دیوان مورد اعتراض واقع می شود. در اغلب موارد آراء صادره توسط دیوان شکسته شده و به نفع موکل سرنوشت پرونده تغییر پیدا کرده است.

ویژگی های وکیل دیوان عدالت اداری

  • صلاحیت بررسی اصالت اسناد و تحقیق در باره آنها

وکیل دیوان در مقام دفاع از حقوق موکلین می تواند به طرق مختلف در مورد اصالت اسناد تحقیق و بررسی نماید. با توجه به اهمیت وجود سند در دعاوی ملکی و ثبتی، وی در خصوص مندرجات سند، مرجع صادر کننده ، امضای سند، اثر انگشت، مهر و …. می تواند با کمک کارشناسان و مامورین صلاحیت دار بررسی های لازم را انجام دهد. همچنین وکیل دیوان می داند امضای سند به عنوان یکی از ارکان تشکیل دهنده سند و مستند به مواد 63 و 65 قانون ثبت اسناد و املاک و ماده 2 قانون تجارت الکترونیک از چه جایگاهی در دعاوی ملکی برخوردار است.

  • قدرت تشخیص نقش و تأثیر اسناد رسمی و اسناد عادی در دعاوی ملکی

اسناد بطور کلی می توانند به دو دسته رسمی و عادی تقسیم شوند. سند رسمی سندی است که در مراجع دولتی و مورد تأیید دولتی مانند اداره ثبت و یا دفاتر اسناد رسمی و دفاتر اسناد ازدواج و طلاق و …. تنظیم می گردد. اما اسناد عادی توسط اشخاص عادی و در مبادلات و معاملات فی مابین تنظیم می شود. اینکه کدام یک از اسناد رسمی و عادی در محاکم و دعاوی از چه میزان اعتبار برخوردارند. یا اینکه مراجع قضایی کدام اسناد را در دعاوی می پذیرند و کدام را مورد اعتنا قرار نمی دهند. اینها از جمله مسائلی است که معمولاً در دعاوی مطرح است. و فقط وکیل دیوان است که می تواند از عهده تمییز آن بر آید. وی می داند در دعوا از کدام سند باید استفاده کرد. و آیا سند مورد نظر ممکن است از طرف دادگاه و مرجع صالح مورد توجه قرار بگیرد یا خیر.

  • توانمندی در مورد تشخیص لازم الاجرا بودن سند رسمی

توان اجرایی سندرسمی یعنی قابل اجرا بودن مفاد آن بدون نیاز به مراجعه به دادگاه و صدور حکمی در خصوص آن . داشتن توان اجرایی از آثار اعتبار استثنایی سند رسمی و از جمله امتیازات آن است. البته هر سند رسمی دارای قدرت اجرایی نیست. زیرا این قدرت از آثار ذاتی سند رسمی نمی باشد. بلکه قانون آن را به اسناد معینی داده است. وکیل دیوان می داند کدامیک از اسناد از قدرت اجرایی برخوردارند. و می توان بدون نیاز به دادگاه از آن قدرت برای تحقق برخی خواسته های قانونی موکلین استفاده نمود.

  •  قدرت تشخیص اینکه کدام اسناد، اجباری برای ثبت ندارند

برخی اسناد نیازی ندارند که حتماً در دفاتر اسناد رسمی به ثبت برسند. وکیل دیوان از این موضوع کاملاً آگاه است . وی می داند اینگونه اسناد در دعاوی ملکی دارای اثر قانونی هستند یا خیر. و اگر اثر قانونی دارند این اثر تا چه میزان و اندازه است. تاریخ نگارش سند مربوط به چه زمانی است. و بسیاری نکات دیگر راجع به اسنادی مانند وصیت نامه، تقسیم نامه نسبت به مال مشاع، اجاره نامه اماکن استیجاری(مسکونی اداری و تجاری) و ….. اینها چون در دعاوی ملکی زیاد کاربرد دارند لذا اطلاع دقیق از آثار اینگونه اسناد در دعاوی می تواند بر نقش وکیل دیوان در دعاوی و دفاع موثر از حقوق موکلین تاکید نماید.

  • مشاوره حقوقی فنی

وکیل دیوان بهترین مشاور در امور دعاوی ملکی ثبتی است. وی از توانمندی خاص در دعاوی راجع به اسناد و املاک برخوردار است. همچنین اعتراض به آراء کمیسیون ها و طرح آن در دیوان عدالت اداری از تخصص های ویژه وی می باشد. لذا بهترین مشاوره حقوقی ملکی را از وکیل دیوان انتظار داشته باشید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام پرونده من وارد دیوان عدالت شده شما برام انجامش میدید؟

    پاسخ
    • وکیل املاک
      29 نوامبر 2021 13:56

      سلام لطف میکنید با تلفن دفتر تماس بگیرید یا در واتساپ برامون توضیح بدید و مدارک رو در صورت لزوم ارسال کنید. اگر شایسته باشیم در خدممتتون خواهیم بود ممنون از شما.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.