مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 عصر با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

مشاوره حقوقی ملکی

مشاوره آنلاین :  09125453894 

نحوه تماس با وکیل و دریافت بهترین مشاوره حقوقی ملکی ، خانواده و … بسیار ساده است. با بهره گیری از خدمات وکلای پایه یک دادگستری، در اسرع وقت مشاوره های حقوقی جامع و کاملی را دریافت نمایید.

مشاوره تخصصی با وکیل پایه یک

قبل از انجام مشاوره با وکیل پایه یک و برای آشنایی با انواع خدمات حقوقی بهتر است با بخش های مختلف سایت بویژه بخش مقالات آشنا شوید. شما نمونه ای از موضوعات و دعاوی حقوقی و کیفری را ملاحظه خواهید نمود. حتی میتوانید در بخش مقالات ،عناوین مورد نظر خود را جستجو و مطالعه نمایید. سپس برای انجام مشاوره با وکیل پایه یک تصمیم بگیرید.

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی

مشاورین حقوقی میتوانند در موارد خاص وکیل پایه یک و در موارد عدیده ، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد حقوق باشند . ممکن است در مواردی، مشاور حقوقی توصیه هایی بکند که مطلوب مراجعه کننده باشد. اما وکیلی که برای پرونده با او قرارداد منعقد می شود موافق اجرای این روند نباشد.

مطلب مرتبط | مشاوره با وکیل خانواده

از سوی دیگر مشاوری که از تجربه کافی در زمینه اجرایی برخوردار نیست و از رویه دادگاهها و مراجع قضایی اطلاع دقیق ندارد احتمالاً نمیتواند اطلاعات جامع در اختیار مراجعه کننده قرار دهد. از اینرو اشخاص معمولاً سعی دارند مشاوره با وکیل را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

مطلب مرتبط | مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی

مزایای مشاوره با وکیل 

  • وکیل پایه یک دادگستری، تسلط بالایی بر قوانین مدنی و کیفری و رویه های قضایی داشته و می تواند مشاوره کامل و جامعی را ارائه دهد.
  • وکیل پایه یک دادگستری با داشتن تجربه اجرایی تسلط بر روند اجرایی و رویه دادگاهها و مراجع قضایی دارد. لذا روش های موثرتری را برای احقاق حق می تواند ارائه دهد.
  • راهکارهایی که وکیل پایه یک در زمان مشاوره ارائه میدهد، می تواند توسط خود وی در مراجع قضایی به مورد اجرا گذارده شود. بنابراین بهتر می توان تصمیم گرفت که به عنوان وکیل پرونده انتخاب شود یا خیر.
  • وکیل پایه یک دادگستری براساس مهارت و توانایی های خود در مراجع قضایی مشاوره ارائه می دهد. لذا می توان اطمینان داشت که راهکارهایی که ارائه می دهد قابلیت اجرایی دارد.
  • انتخاب وکیل پایه یک دادگستری در هزینه ها نیز صرفه جویی میکند. می توان پیش از اقامه دعوا یا در اثنای آن ، از مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری استفاده کرد.

تماس با وکیل متخصص جهت مشاوره حقوقی

برای آنکه مشاوره منطقی و درست دریافت نمایید بهتر است مشکلات حقوقی خود را بشناسید. برای این کار بهتر از هر کار مشورت با آگاهان به امور حقوقی است. بهتر است در این مورد به افراد غیر متخصص مراجعه نکنید. بهترین کار تماس با دفاتر وکالت و موسسات حقوقی است. سایت ملکی اداری نیز به عنوان یکی از دهها شرکت و موسسه حقوقی میتواند در انواع دعاوی حقوقی و کیفری امکان دریافت مشاوره حقوقی را برای شما فراهم کند. در اولین فرصت میتوانید جهت دریافت مشاوره با وکیل تماس بگیرید.

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سوال ور موردتخلف دفتر املاک دارم

    پاسخ
  • شعله اهدائی وند
    26 دسامبر 2023 08:35

    با سلام ،آذر ماه سال گذشته با رای شورای حل اختلاف مستاجر قرار بود 15 فروردین 1402ملک را تخلیه نماید. یکهفته بعد مراجعه کردم با تماس تلفنی کارمند شورا ، مستاجر گفت دنبال خونه نرفتم ، پس از کلی دوندگی
    و مراجعه با افسراجراو سه بار مهلت سه روزه دادن به مستاجر باز تخلیه نکرد ،قرار شد صورتبرداری از اثاثیه انجام بشه دادورز شورا گل نبی گفت من حضور نمی توانم داشته باشم کلانتری اقدام نماید ،کلانتری هم گفت وظیفه من نیست من وظیفه حفظ جان دادورز را دارم ، حداقل 5 بار مراجعه کردم قرار شد نماینده دادستان با افسر اجرا برای اجرای حکم حاضرشوند(این هم با کلی دوندگی و خواهش و…). نماینده دادستان فیلم و عکس از وسایل گرفت ودر منزل را پلمپ کرد دادورز گفت بی ارزش است صورت برداری می بایست می شد.برای این قضیه کلی مراجعه داشتم .اجرای احکام از طریق پیامک به مستاجر گفت طرف 3 روز ملک را تخلیه کند ، در حال حاضر بمنظور تخلیه اومده اتراق کرده نمی ره دوباره باید به اجرا ی احکام با داشتن پدر دیالیزی مراجعه کنم، این درسته واقعا؟ من اهرم فشار روزی 2 میلیون تومن پس از 15 فروردین داشتم شورا گفت ولش کن برای خودشونم میگن ولش کن. مبلغ اجاره 5 میلیون در منطقه رشید یاسمی ونک که شورا گفت تا زمان تخلیه 7 تومن اجاره واریز کنند اون رو هم درست حسابی ندادن.

    پاسخ
  • علی والامنش
    18 سپتامبر 2023 13:29

    سلام سال51 درشهرستان خانه ساختیم ته بن بست فقط 2 مترورودی داریم هرچهارطرف هم همسایه
    همسایه ها همه سندگرفته اند
    چون پدرومادرم تصادف وفوت کردند سندماوراث هم گم شد تاکه پارسال براثرپیگیری های زیاد به همه وراث سند تک برگ گرفتیم متوجه شدیم متراژکلی کم نوشته شده 300نوشته شده 250
    ازدفترخانه درخواست دادم دیدن 300 هست الان قراره بیان برای متراژ همسایه ها الباقی چی میشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  • علی روحی
    29 آگوست 2023 13:30

    آیا مالک میتواند مغازه را از دارنده سرقفلی بخرد،حتی اگر دارنده سرقفلی تمایلی برای فروش نداشته باشد؟

    پاسخ
    • با سلام.
      بستگی دارد که قرارداد شما مشمول قانون 56 بشود یا 76 .
      ضمن اینکه باید دید آیا در قراردادتان ، آیا در مورد واگذاری سرقفلی موردی ذکر شده است یا خیر.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.