وکیل متخصص امور ملکی

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

وکیل متخصص امور ملکی 

 

همراه با وکیل متخصص امور ملکی

همراه با وکیل متخصص امور ملکی

کدام موضوعات ملکی ذهن شما را به خود مشغول کرده است؟

چه نوع پرونده حل نشده ملکی دارید؟

در مورد کدام موضوعات قصد دارید به وکیل ملکی مراجعه نمایید؟

برای انتخاب وکیل ملکی خوب کجا می روید؟

وکیل متخصص در امور ملکی

وکیل متخصص امور ملکی- اگر شما در صدد پیدا کردن بهترین وکیل برای وکالت دعاوی ملکی و در عین حال وکیل با تجربه و با صداقت هستید، شاید راه درستی را انتخاب نموده باشید. ما کوشش نموده ایم جمعی از بهترین وکلای دعاوی ملکی را گرد هم آوریم. ممکن است گره کور پرونده شما در دستان چنین وکلایی باشد. امیدواریم انتخاب ما توسط شما بتواند پاسخگوی اعتمادی باشد که به وکلای ما خواهید کرد. برای ارزیابی تیم ما ، می توانید برای مشاوره حقوقی اقدام نموده و در صورت تمایل سرنوشت پرونده خود را به وکیل متخصص در گروه ما بسپارید.

وکلای “گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری”، در زمره وکلایی هستند که در بخش های مختلف ملکی صاحب تجربه قراوان هستد. برخی وکلا در امور حقوقی و برخی نیز در امور کیفری صاحب نظر می باشند. ما همچنین وکلایی در اختیار داریم که در مورد دعاوی ملکی مربوط به شهرداری، ثبت، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و …. برای خود سبک ویژه در پیگیری پرونده دعاوی ملکی دارند. با ما باشید تا اندکی در مورد خصوصیات وکیل تخصصی ملک بدانید. در صورت لزوم با ما تماس بگیرید.

یکی از مهم ترین دعاوی در محاکم قضایی دعاوی مربوط به املاک و مستغلات اعم از مسکونی، تجاری و با اداری است. از آن جا که ارزش برخی املاک بسیار بالا می باشد بنابراین افراد حق دارند در مورد انتخاب وکیل حساسیت به خرج دهند. و در مورد وکیل با صلاحیت و متخصص در امور ملکی شک و تردید داشته باشند.

دعاوی مورد توجه وکیل متخصص امور ملکی 

برخی دعاوی ملکی جنبه حقوقی دارند. برخی دعاوی ملکی جنبه کیفری پیدا می کنند. در مواردی افراد با نهادها و سازمان مشکل ملکی پیدا می کنند. در این موارد سر و کار موکلین با دیوان عدالت اداری و انتخاب وکیل دیوان عدالت اداری است. وکیل دعاوی ملکی فردی است که دارای مدرک پایه یک دادگشتری بوده و به میزان کافی از تجربه و صلاحیت تخصصی برخوردار است. از این رو تجربه، دانش، مهارت و تخصص وکیل در کنار ویژگی های اخلاقی و مدارا از وکیل یک فرد کامل می سازد. وکیلی که موکل می تواند کاملاً  به وی اعتماد نموده و او را فردی با صلاحیت بداند.

وکیل متخصص در دعاوی ملکی

وکیل متخصص در دعاوی ملکی

بهترین وکیل ملکی و مشاوره حقوقی 

شکی نیست که دعاوی ملکی در زمره دعاوی بسیار تخصصی، پیچیده به لحاظ فنی و سنگین به لحاظ مدت زمان رسیدگی است. پرونده های سنگین نیازمند مطالعه دقیق پرونده و تصمیم درست برای انتخاب بهترین مسیر پیگیری پرونده می باشد. در این موارد بعد از برقراری تماس از طریق برگزاری جلسه و مذاکره حضوری موضوع دنبال می شود. جلسات حضوری که برای ارائه مشاوره و یا مطالعه پرونده صورت می گیرد غالباً بدون دریافت اخذ وجه منعقد می شود. در این مورد بهتر است نگران نبوده و بیشتر نگران واگذاری پرونده خود به افراد با صلاحیت و حاذق را داشته باشید. وکیل ملکی  بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

از آن جا که دعاوی ملکی متعدد و بیشمارند برخی از رایج ترین دعاوی به صورت مختصر مورد اشاره قرار می گیرد:

الزام به تنظیم سند رسمی از سوی وکیل امور ملکی

در برخی موارد فروشنده یک ملک حاضر نمی شود ملک مورد معامله را با حضور در دفترخانه به صورت رسمی به خریدار منتقل نماید. در این موارد خریدار می تواند از طریق مشاوره با وکیل متخصص دعاوی مالکی در جریان حقوق قانونی خود قرار گیرد. سپس دعوای الزام به تنظیم سند رسمی را برای پیگیری و اقامه دعوا علیه فروشتده مد نظر قرار دهد. در انتها در صورت تمایل وکالت خود را به وکیل دعاوی ملکی واگذار نماید.

وکیل در دعوای خلع ید

در دعاوی خلع ید فرد مدعی حق ابتدا باید مالکیت ملک را برای دادگاه به اثبات برساند. سپس دادگاه را متقاعد نماید که فرد متصرف در ملک وی مرتکب تصرف غاصبانه شده است. اما گاهی موضوع به این سادگی نیست و اثبات آن نیازمند طی مراحل پیچیده و بسیار دقیق است. این موارد را وکیل امور ملکی می داند.  به ویژه اگر از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشد به بهترین شکل می تواند موکل خود را راهنمایی نماید. یا با قبول وکالت وی پرونده مورد نظر را به نحو مطلوب و رضایت بخش مورد پیگیری قرار دهد.

ابطال سند رسمی توسط وکیل متخصص ملک

ابطال سند رسمی امر بسیار دشوار و سختی است. برای اینکه هر کسی نتواند درخواست ابطال سند رسمی را مطرح نماید قانونگذار شرایط بسیار سختی را برای این خواسته برقرار نموده است. این دعوا از جمله دعاوی است که حتی برخی وکلا نیز از پیگیری آن عاجز و ناتوانند. زیرا می دانند در مواردی امکان نتیجه وجود ندارد. بنابراین لازم است قبل از طرح دعاوی مربوط به ابطال سند رسمی، ابتدا با وکیل متخصص مذاکره حضوری داشته باشید. در صورت حصول اطمینان نسبی در مورد موفقیت در طرح دعوا، وارد فرایند اعطای وکالت و رسیدگی و پیگیری توسط وکیل شوید.

افراز املاک مشاع و انتخاب داور

یکی از اختلافات مالکین یک ملک بر سر افراز املاک مشاع است. در این موارد اختلافاتی بر سر میزان سهم ملک رخ می دهد. این امر نیازمند انتخاب یک داور برای حل مشکل و تعیین سهم ملک مربوط به هر یک از مدعیان است. یک وکیل متخصص امور ملکی می تواند در نقش یک داور به خوبی از عهده دعوای مطرح شده برآید و به موضوع اختلاف پایان دهد.

الزام به فک رهن توسط وکیل متخصص امور ملکی

در مواردی ممکن است در مورد فک رهن ملک خود به ویژه املاک تجاری نیازمند اخذ مشاوره تخصصی باشید. در این موارد لازم است با وکیل متخصص مذاکره نمایید. این مذاکره به شما کمک می نماید تا بتوانید حقوق حقه خود را مورد مطالبه قرار دهید. پیگیری این موضوع نیز یک امر کاملاً تخصصی است و بهتر است توسط وکیل متخصص امور ملکی دنبال شود.

وکیل در موضوع اثبات مالکیت ملک

گاهی در برخی دعاوی لازم است خواهان وارد دعوای حقوقی مانند اثبات مالکیت شود. وی باید مالکیت خود را بر روی یک ملک به اثبات برساند. از آن جا که در اینگونه دعاوی اغلب اسناد رسمی وجود ندارد لذا اثبات مالکیت با دشواری های فراوان ممکن می شود. با توجه به وجود قوانین متعدد، وکیل می باید با اشاره به مواد قانونی و با ترتیبات خاص حقوقی ادعای موکل خود را به اثبات برساند. در این مورد انتخاب وکیل ملکی متبحر، زیرک و متخصص شرط اساسی برای اثبات ماکیت ملک خواهد بود.

دعاوی مورد توجه بهترین وکیل متخصص کیفری

همانگونه که عرض شد دعاوی ملکی فراوانند و در اینجا فقط تعدادی از آن ها مورد اشاره قرار گرفتند. از دیگر دعاوی ملکی که جنبه کیفری دارند عبارتند از:

  • فروش مال غیر برای اموال غیر منقول،
  • جعل و استفاده از سند مجعول،
  • کلاهبرداری در خرید و فروش املاک،
  • تخریب املاک غیر و ….
  •  این نوع دعاوی، مسیر رسیدگی جداگانه ای دارند.

در مورد پرونده های مورد نظر لازم است افراد مدعی و یا ذینفع با وکیل کاردان و متخصص مشاوره و مذاکره حضوری داشته باشند. به طور قطع در پایان مذاکره موکل می تواند در جریان بهترین مسیر برای پیگیری پرونده خود توسط وکیل قرار گیرد. در این صورت قادر به اخذ تصمیم درست در مورد نحوه پیگیری پرونده خواهد بود.

وکیل تنظیم قراردادهای ملکی

گاهی افراد نیازمند عقد قرارداد در امور ملکی هستند. شما باید  اطلاعات اولیه حقوقی داشته باشید. در موارد مهم برای پیشگیری از بروز مشکلات آتی و جلوگیری از ضرر و زیان به طرفین یک معامله لازم است به وکیل متخصص مراجعه نمایند. با انتخاب وکیل، قراردادها توسط وکیل متخصص و با تجربه، منطبق با قانون نگارش می شود. حتی قرارداد بر اساس خواست آنان به شکل کاملاً قانونی و حقوقی تهیه و تنظیم می شود. در این موارد گروه حقوقی تخصصی وکیل املاک می تواند محل مناسبی برای حضور شما و تنظیم چنین قراردادهایی برای متقاضیان باشد. در این موارد می توانید با ما در ارتباط باشید.

هزینه وکیل متخصص 

برای پرداخت هزینه های مربوط به وکالت دعاوی ملکی به طور دقیق نمی توان قیمتی تعیین نمود. تا اینجا شناخت نسبی نسبت به انواع دعاوی و ماهیت متفاوت و نحوه رسیدگی به آنها پیدا نمودید. حال شما هم به این نتیجه خواهید رسید که تعیین قیمت برای دعاوی به صورت کلی تقریباً غیر ممکن است. آنچه که در این میان اهمیت بیشتری دارد :

  • منصفانه بودن قیمت های وکالت،
  • تخصص وکیل دعاوی ملکی،
  • برخوردهای شایسته توسط کارکنان
  • و رعایت حقوق موکلین است .
خدمات  گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری

گروه ما همواره در مسیر ارائه خدمات حقوقی مناسب گام برداشته است. از این پس نیز متعهد به رعایت تمامی اصول حقوقی خواهد بود. چنانچه در هر مورد از دعاوی ملکی، دارای پرونده در محاکم قضایی هستید می توانید با ما تماس بگیرید. در صورت تمایل، می توانید درخواست ملاقات با وکیل را مطرح نمایید.

در صورتی که در نظر دارید در مورد هر یک از موضوعات مربوط به املاک مسکونی، اداری و تجاری یا زمین های خود، در محاکم قضایی طرح دعوا نمایید یا از حقوق خود در محاکم قضایی دفاع کنید، برای مشاوره حضوری و سپردن پرونده خود به وکیل متخصص امور ملکی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.