سوالات حقوقی ملکی آنلاین

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

سوالات حقوقی ملکی آنلاین 

شماره تلفن برای سوالات حقوقی ملکی آنلاین

گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری همواره بدنبال آن بوده تا گامی موثر در جهت راهنمایی و کمک به کاربران متقاضی دریافت خدمات مشاوره حقوقی و وکالت بردارد.

از اینرو شماره تماس ثابت و همراه برای طرح سوالات متداول ملکی حقوقی آنلاین و حتی رایگان برای ارائه خدمات مطلوب به کاربران در سایت قرار داده شده است.

آیا امکان طرح سوالات حقوقی ملکی در هر زمان میسر است؟

باید دانست در مورد مشاوره حقوقی ، در هر ساعت از شبانه روز امکان طرح سوالات حقوقی ملکی آنلاین وجود ندارد. کسانی که اینگونه ادعاها را مطرح میکنند معمولاً کاربران را دچار گمراهی نموده و انتظارات آنان را افزایش میدهند. در حالیکه خود نیز قادر نیستند این انتظارات و توقعات را پاسخگویی کنند.

چگونه سوالات حقوقی ملکی خود را به صورت آنلاین مطرح نماییم؟

برای طرح سوالات حقوقی ملکی خود و اصولاً در دیگر موارد شماره تلفن های گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری در دسترس است.

ما این شماره ها در اینجا در اختیارتان قرار میدهیم. هنگام برقراری تماس ، از همان ابتدا بفرمایید از طریق سایت ملکی اداری ما را پیدا کرده اید. سپس سوالات خود را کوتاه مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایید.

البته اگر بصورت مستقیم با وکیل تلفنی تماس بگیرید چنانچه وکیل در دادگاه و یا جلسه مشاوره با موکلین نباشد حتماً پاسخ اجمالی به پرسش شما خواهد داد.

مسلماً برای دریافت مشاوره حقوقی کامل باید از طریق مراجعه حضوری به دفتر اقدام نمایید. یا اینکه در صورت تمایل به دریافت مشاوره تلفنی هزینه آن را بپردازید.

شماره تلفن دفتر برای پاسخگویی به سوالات حقوقی ملکی

برای دریافت پاسخ سوالات خود از طریق تماس با دفتر ، منشی بعد از اطلاع از سوال ، ساعت دقیق برای مشاوره را در اختیارتان قرار میدهد تا با وکیل صحبت کنید. البته چنانچه وکیل در زمان تماس شما در دفتر حضور داشته باشد همزمان امکان برقراری تماس با وکیل بصورت آنلاین فراهم خواهد بود.

توجه داشته باشید سوالات حقوقی ملکی باید کوتاه و بطور قطع پاسخ ها نیز اجمالی خواهند بود. اطمینان داشته باشید در مورد موضوعات حساس و مهم و تاثیر گذار در زندگی خود نمیتوانید از طریق تماس تلفنی تمام جنبه های حقوقی مشکل خود را مرتفع کنید و بطور قطع هر راهنمایی بدین صورت نمیتواند مشاوره حقوقی مناسب برای شما محسوب گردد. پس  برای نیازهای خود بدنبال راه حل های واقعی و منطقی باشید. این تجربه سالهای سال ارائه خدمات حقوقی و مشاوره به موکلین میباشد.

شماره تلفن همراه وکیل برای سوالات حقوقی ملکی

مشاوره با وکیل کیفری آنلاین

از آنجا که وکیل پایه یک دادگستری در حوزه تخصصی ملک معمولاً صبح ها در ساعات اداری در دادگاه و شورای حل اختلاف در حال پیگیری پرونده های در دست اقدام است لذا امکان پاسخگویی معمولاً وجود ندارد. بنابراین برای طرح سوالات حقوقی ملکی خود به صورت آنلاین و در مواردی رایگان بهتر است تماس های خود را به بعد از ظهر انتقال دهید.

وکیل ملکی متخصص دعاوی مستغلات و آپارتمان ها و زمین و باغ بطور قطع پاسخگوی شما خواهد بود. توجه داشته باشید در موارد مهم بهترین کار آن است که بعد از تماس با وکیل درخواست ملاقات حضوری نمایید و در مورد موضوعات مهم ملکی خود مشاوره حقوقی سازنده و اثربخش دریافت نمایید.

وکیل متخصصی ملکی و مشاور حقوقی در چه زمینه هایی فعالیت میکند؟

خوب است بدانید وکلای دادگستری در همه زمینه های حقوقی فعالیت میکنند. اما در یک زمینه صاحب تجربیات بیشتری هستند و اصولاً علائق آنان خدمت در آن زمینه می باشد.

وکیل ملکی نیز در گروه ما اگرچه در برخی موضوعات حقوقی فعالیت میکند اما تمرکز و تجربه و تخصص خود را بر محور پرونده های ملکی قرار داده است.

برخی دعاوی مهم ملکی که وکیل در مورد آنها به ارائه خدمات حقوقی میپردازد عبارت است از :

  • خرید و فروش ملک
  • تنظیم مبایعه نامه و قرارداد ملکی
  • الزام به تنظیم سند
  • تصرف عدوانی
  • ادعای مالکیت و دعاوی اثبات آن
  • مزاحمت ملکی
  • دعوای ملکی با اشخاص حقوقی
  • اختلافات ناشی از مشارکت در ساخت
  • افراز و تفکیک ملک و دعاوی املاک مشاعی
  • ابطال سند رسمی
  • و دهها مورد دعوای حقوقی و کیفری ملکی دیگر

نحوه پاسخگویی به سوالات حقوقی

شیوه پاسخگویی به سوالات حقوقی بدین ترتیب است که وکیل در ابتدای تماس متقاضی دریافت مشاوره حقوقی ، چنانچه احساس کند متقاضی فقط یک سوال ساده دارد بطور قطع پاسخ سوال او را همانجا بصورت آنلاین و رایگان خواهد داد.

اما در اغلب اوقات ، سوالات حقوقی ساده نیستند بلکه یک فرایند پیچیده حقوقی هستند که نیازمند تشریح و تدقیق موضوع خواهد بود.

باید توجه نمود نه تنها انتظار پاسخ سریع و آنلاین به چنین سوالاتی منطقی نیست بلکه متقاضی ممکن است پاسخهای نادرست دریافت کند.

در موارد پیچیده و حساس بهتر است سطح سوال و پاسخ مورد انتظار خود را بسنجیم و به شیوه منطقی پاسخ خود را دریافت کنیم.

بطور قطع پاسخی که وکیل به سوالات حقوقی در یک جلسه حضوری و با تامل و مکث و تفکر دقیق خواهد داد نمیتواند بصورت دفعتی و بدون مداقه در جزییات پرونده بصورت تلفنی بدهد در نتیجه پاسخها مطلوب نخواهند بود.

بهتر است متقاضی بعد از تماس تحت راهنمایی و مشورت با وکیل شیوه دریافت پاسخ به سوالات خود را انتخاب و پاسخ درست و منطقی دریافت کند.

گاه در جلسات حضوری نیاز به حضور دو وکیل بصورت همزمان خواهد بود. در چنین مواردی وکلا با مشورت یکدیگر پاسخ سوالات متقاضی را خواهند داد. این کار موجب میشود پاسخ بهتر و کامل تری دریافت شود.

ارائه تخفیف در تماس با ما

در تماس با ما جهت دریافت پاسخ سوالات ملکی ، خانواده ، کیفری ، حقوقی و … شماره تلفن های زیر آماده پاسخگویی به شما خواهند بود :

لطفاً در ابتدای تماس بفرمایید از طریق ورود به سایت ملکی اداری تماس گرفته اید تا تخفیفات لازم ارائه شود.

هدف ما ارائه خدمات حقوقی و وکالت درست و قانونی بر اساس قوانین مدنی ، خانواده ، تجارت ، آیین دادرسی کیفری و مدنی و …. به موکلین و دریافت کنندگان مشاوره آنلاین و حضوری است. در این مسیر تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا تماس گیرندگان با رضایت خاطر از ما جدا شوند. منتهای آرزوی ما آن است که کاربرانمان را ، به دوستان همیشگی خود تبدیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up