مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری

با سلام.
کاربر گرامی برای برقراری ارتباط با مشاور حقوقی در امور دعاوی خانواده ، از ساعت 8 صبح تا 8 عصر با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری ، بهترین مشاوره حقوقی تهران 

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی ، تلفنی ، آنلاین ، رایگان

نحوه دریافت مشاوره حقوقی آنلاین ، رایگان ، تلفنی و حضوری
برای اینکه شما کاربر محترم از خدمات مشاوره حقوقی گروه «ملکی اداری» بهره مند شوید، میتوانید از طریق راههای زیر عمل کنید:
الف) مشاوره آنلاین و رایگان : این مورد مخصوص پاسخگویی به سؤالات شما آنلاین شما خواهد بود.در تمام صفحات سایت و در قسمت بالای صفحه شماره ارتباطی ذکر شده که میتوانید از آن طریق اقدام نمایید.
ب) مشاوره تلفنی با وکیل متخصص : با شماره  گیری شماره وکیل که در ابتدای مقالات آورده شده مشاوره حقوقی دریافت نمایید.
پ) مشاوره حضوری : برای تعیین نوبت جهت مشاوره حضوری و امکان اعطای وکالت به وکیل ، طی تماس با دفتر و یا تماس مستقیم با وکیل اقدام نمایید.

انواع دعاوی ، خدمات مشاوره و وکالت

دعاوی در یک تقسیم بندی کلی به سه دسته تقسیم می شود و انواع خدمات مشاوره و وکالت نیز بر همین مبنا میتوانند به شرح زیر ارائه شوند:

حقوقی:

آن دسته از دعاوی که در ارتباط با حقوق مالی و غیر مالی افراد و جبران خسارت و ضرر و زیان ناشی از نقض این حقوق باشد، دعاوی مدنی یا حقوقی هستند. مانند انواع دعاوی ملکی ، دعاوی ناشی از انواع قراردادها ، دعاوی شرکت های تجاری ، دعاوی اصل 49 ، کمیسیون های شهرداری .

انواع دعاوی خانواده مانند طلاق، مهریه ، نفقه ، حضانت و اجرت المثل ، دعاوی ارث و تقسیم ترکه و… در ارتباط با دعاوی خانواده ، در گروه ما وکیل طلاق ، وکیل مهریه ، وکیل حضانت فرزند پسر و دختر ، وکیل طلاق توافقی فعالند. آنان در کوتاهترین زمان میتوانند وکالت شما را بر عهده بگیرند و بدون نیاز به حضور شما در بیشتر جلسات قضایی ، همه امورات را تا انتها دنبال نمایند. زیرا وکیل طلاق و وکیل مهریه میدانند اکثر زوجین در هنگام طلاق و جدایی دچار مشکلات و گرفتاریهای عدیده هستند و نیاز به وکیل طلاق و وکیل مهریه مهمترین دغدغه ذهنی آنان است.

مطلب مفید | مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

 

در مورد دیگر دعاوی حقوقی مانند دعاوی مربوط به ملک ، دعاوی ثبتی ، دعاوی املاک تجاری مانند سرقفلی و حق کسب و پیشه ، دعاوی مربوط به تغییر نام و شناسنامه ، دعاوی تغییر جنسیت و….. وکلای گروه ما متمایز از دیگر وکلا به صورت کاملاً تخصصی فعالیت دارند.

امو کیفری:

این نوع دعاوی در ارتباط با ارتکاب جرم و تعیین مجازات و جبران خسارت ناشی از ارتباط جرم هستند. مانند شکایت به جهت تصرف عدوانی ، سرقت اموال، کلاهبرداری، اختلاس و … وکیل پایه یک دادگستری با تخصص ویژه در امور کیفری میتواند در این نوع دعاوی خدمات مناسب مشاوره و وکالت را ارائه نماید.

امور اداری:

دعاوی اداری در ارتباط با صلاحیت مراجع اداری است و در مراجع اداری رسیدگی می شود. مانند شکایت از کارفرما با استناد به قرارداد کار، دعاوی در ارتباط با بیمه مستخدمین دولت، دعاوی مالیاتی و…

این نوع دعاوی به صورت مشترک و با همکاری وکلا و کارشناسان تیم ما صورت می پذیرد.

خدمات مشاوره آنلاین و رایگان

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان موضوع مهم از نظر افرادی است که از مشکلات حقوقی رنج میبرند. چنانچه مشکلات حقوقی برای اشخاص پیش بیاید، ضروری است که پیش از اقامه دعوا یا در صورتی که طرف دعوایی قرار گرفته باشند، پیش از مراجعه به مراجع قضایی از یک مشاور حقوقی ، راهنمایی لازم را دریافت نمایند.  همچنین برای انعقاد یک قرارداد تجاری یا کاری استفاده از مشاوره حقوقی از بسیاری از اختلافات آتی پیشگیری می کند. اگر شما بدنبال مشاور حقوقی و یا وکیل ملکی ، وکیل طلاق ، وکیل مهریه ، وکیل سرقفلی ، وکیل تخلیه ملک و دیگر خدمات وکالت هستید میتوانید از طریق تماس با ما انواع  مشاوره حقوقی و یا خدمات وکالت را دریافت نمایید.

مشاوره حقوقی و وکالت دعاوی

در مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری ، اطلاعات حقوقی لازم در اختیار مراجعه کننده قرار میگیرد. پس از آن ، اختیار عمل با مراجعه کننده است. وی می تواند شخصاً وارد دعوای حقوقی شود یا انجام اینکار را به وکیل بسپارد.

وکیل در دعاوی، علاوه بر اینکه مشاوره حقوقی ارائه می دهد؛ اختیار عمل و اقدام دارد. موکل پس از دادن وکالت در دعوا به وکیل، در مراجع قانونی و قضایی حضور پیدا نمی کند. مگر اینکه مراجع مزبور ضروری تشخیص دهند و انجام تمام اقدامات حقوقی با وکیل است.

مشاوره حقوقی ملکی

مشاوره حقوقی ملکی

اهمیت استفاده از مشاوره حقوقی

  • اخذ مشاوره پیش از اقدام به هر کاری، از مشکلات احتمالی آتی جلوگیری می کند.
  • اگر پیش از بروز مشکلات حقوقی از خدمات مشاوره حقوقی بهره بگیریم، هزینه کمتری در مقایسه با بروز مشکل حقوقی و طرح دعوا خواهیم داشت.
  • از طریق اطلاعاتی که مشاور حقوقی ارائه می دهد، با آگاهی کامل از جوانب حقوقی امر تصمیم به انجام یا عدم انجام پروژه ­ای گرفته می شود.
  • اخذ مشاوره حقوقی به موقع میتواند از اتلاف وقت جلوگیری کند.
  • با آگاهی از مقررات و جوانب حقوقی، نتیجه مطلوب کسب خواهد شد.
  • راهکارهای مناسب برای احقاق حق ارائه می شود.
  • با بهره گیری از مشاوره حقوقی، اقدامات صحیح و قانونی انجام خواهد شد.

 

مشاوره و وکالت دعاوی

مشاور حقوقی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در جریان مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری ، شما درخواهید یافت که وکیل دارای چه ویژگیهایی است که آن را از افراد عادی متمایز میکند. این ویژگیها عبارتند از:

  • اصلی ترین ویژگی لازم برای یک مشاور حقوقی، تسلط کافی به قوانین و مقررات و رویه های قضایی موجود است. به ویژه در حوزه ای که مورد مشاوره است باید تسلط بالایی داشته باشد.
  • قدرت تجزیه و تحلیل قوانین و مقررات را داشته باشد.
  • باید به روز بوده و از جزئی ترین تغییرات قانون و صدور آرای وحدت رویه جدید نیز اطلاع دقیق داشته باشد.
  • تعهد و وجدان کاری داشته باشد و با صداقت رفتار نماید.
  • دقیق بوده و تمام جوانب امر را سنجیده و اطلاعات دقیق را با تمام جزئیات در اختیار مراجعه کننده قرار دهد.
  • اخلاق حرفه ای و محرمانگی را رعایت کرده و اسرار مراجعین را فاش نکند.

ویژگی مشاور حقوقی

مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری تهران 

مجموعه حقوقی ما، متشکل از برترین و متخصص ترین وکلا و مشاورین حقوقی است. با توانمندی و دقت نظر در اسرع وقت جامع ترین خدمات مشاوره حقوقی را ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره تلفنی و حضوری و یا اعطای وکالت به وکلای گروه حقوقی ملکی اداری میتوانید به ترتیبی که بیان شد با ما در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید که مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری توسط وکیل دادگستری انجام خواهد پذیرفت . مشاور، ابتدا قوانین و مقررات حاکم بر موضوع مطرح شده را تجزیه و تحلیل نموده و شخص مراجعه کننده را از این موارد آگاه می سازد. همچنین مشاور عملکرد حقوقی طرف دعوا را نیز پیش بینی کرده و راهکار مناسب برای مقابله حقوقی به مراجعه کننده ارائه خواهد داد.

مشاوره حقوقی همواره اولین و بهترین نگاه در فرایند تصمبیمات حقوقی اسنت

شما بهترین فردی هستید که قبل  از اتخاذ تصمیم حقوقی بدنبال انتخاب راه درست از طریق مشورت با وکلای حاذق هستید. این کار را فقط اندک افراد باهوش انجم می دهند. اطمینان داشته باشید کمی وقت و هزینه بهتر از نابودی زندکی مادی و عدم بازگشت اموال و دارایی است. لطفا قبل ار اقدامات نادرست و عجولانه ، اندکی فکر کنید. می توانید با دوستان آگاه خود تماس بکیرید. ما نیز در حد توان مان می توانیم راهنمای مناسبی برای شما باشیم.

کمی وقت بگذارید. با حفظ آرامش به دفتر ما تشریف بیاورید و از ما مشاوره دریافت نمایید. این کار گرچه سختی خود را دارد.ولی ارزشمند است بخصوص وقتی پای میلیاردها تومان سرمایه در میان باشد.تصمیم عاقلانه و منطقی همین کار است.

ما یک  تبم منسجم هستیم که امورات حقوقی موکلین خود را از مجاری قانونی پیگیری خواهیم نمود. ما را  بیازمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.