مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

با سلام.
کاربر گرامی برای برقراری ارتباط با مشاور حقوقی در امور دعاوی خانواده ، از ساعت 8 صبح تا 8 عصر با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

 مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

مشاوره تلفنی با بهترین وکیل خانواده

مشاوره تلفنی با بهترین وکیل خانواده

چگونه مشاوره حقوقی با وکیل خانواده انجام دهیم

دعاوی مربوط به حوزه خانواده بسیار مهم هستند. اهمیت این موضوع موجب شده است تا قانونگذار قانون حمایت خانواده را به تصویب برساند. تنوع دعاوی خانواده و مبهم بودن بسیاری ادله و دلایل اختلافی میان خانواده ها و زوجین ، نیاز به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل خانواده را ضروری ساخته است. با شرایط سخت و دشواری که از نظر اقتصادی و یا اجتماعی میان خانواده ها وجود دارد گاه ادامه زندگی دشوار می شود. در نتیجه، کانون یک زندگی ممکن است بعد از طی سالها از هم پاشیده شود. این امر زوجین را ناچار می سازد به سمت افراد با تجربه و نیز وکیل خانواده بروند.

ضرورت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

باید توجه داشت که امکان تسلط بر قوانین و مقررات مدنی و کیفری برای افراد عادی جامعه وجود ندارد. از این رو نیاز به مشاوره و امکان دریافت خدمات مشاوره خواه به صورت حضوری و خواه تلفنی اجتناب ناپذیر می شود.

گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری با توجه به درک مشکلات خانوادگی در میان کاربران، در صدد برآمده است تا از طریق وکیل تلفنی یا با ارائه خدمات مشاوره تلفنی با وکیل خانواده گامی کوچک در جهت حل مشکلات حقوقی شهروندان محترم بردارد.

ضرورت استفاده از مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

ضرورت استفاده از مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

مشاوره رایگان مطلوبیت ندارد

باید توجه داشت اخیراً تبلیغات زیادی در بستر اینترنت و فضای مجازی تحت عنوان مشاوره رایگان مطرح می شود. این تبلیغات گاه برای کاربران فریبنده جلوه می کند. اما باید دانست مشاوره رایگان نمی تواند آنگونه که شایسته است مشکلات حقوقی افراد را حل نماید. حتی در مواردی اینگونه مشاوره ها ممکن است گمراه کننده و اشتباه باشند. زیرا توسط بهترین وکلا ارائه نمی شوند. در این صورت، دریافت کنندگان مشاوره را نیز سردرگم می کنند. حتی سرنوشت پرونده دعاوی آنها را به ناکجاآباد سوق می دهند.

بنابراین بهتر است در موارد مهم، کمی با مشاوره رایگان فاصله بگیرید. بهتر است با پرداخت حداقل بهاء ،  خدمات حقوقی مناسب و ارزنده برای مشکلات خود دریافت نمایید. بویژه آنکه مشکل شما مربوط به دعاوی خانواده ، ملک ، ارث ، مالیات و …. باشد.

نحوه دریافت خدمات مشاوره حقوقی

نحوه دریافت مشاوره تلفنی
نحوه دریافت مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

شما به سه صورت می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید.

  1. از طریق خط تماس مستقیم با وکیل
  2. تماس با تلفن ثابت
  3. ارتباط از طریق کلیک بر روی دکمه واتساپ سایت .

پس از ارتباط، با شرایط مشاوره ، هزینه پرداختی و سایر جزییات آشنا خواهید شد.

مطلب مفید | در دادگاه نفقه چه بگوییم

تماس با وکیل به شما این امکان را می دهد در مورد آنچه مطرح کرده اید مشاوره حقوقی را به قدر کفایت و اقناع دریافت نمایید. با اتمام مکالمه ممکن است شما تصمیم به اعطای وکالت به وکیل بگیرید. در این صورت با ثبت درخواست شما ، یک جلسه ملاقات حضوری ترتیب داده خواهد شد. در جلسه با وکیل ، پرونده تان مرور خواهد شد. و در صورت تمایل شما ، پرونده به وکیل احاله میشود. در شرایط خاص و بدون نیاز به حضور شما، اعطای وکالت از راه دور برایتان فراهم خواهد شد.

برخی موضوعات جهت مشاوره حقوقی با وکیل خانواده

نحوه دفاع زن در دادگاع  نفقه

مراحل طلاق توافقی

حق طلاق یا وکالت در طلاق

حضانت از فرزند

نفقه فرزند

مطالبه مهریه و اجرای آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.