مشاوره حقوقی وکیل خانواده

با سلام.
کاربر گرامی برای برقراری ارتباط با مشاور حقوقی در امور دعاوی خانواده ، از ساعت 8 صبح تا 8 عصر با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی وکیل خانواده 

مشاوره حقوقی با وکیل خانواده

مشاوره حقوقی چگونه انجام میشود؟

کاربر گرامی برای بهترین نتیجه در مشاوره حقوقی در مورد هر یک از انواع دعاوی خانواده ، شما میتوانید از میان شیوه های مشاوره حقوقی وکیل خانواده ، هر روش را که ترجیح میدهید برای مشاوره انتخاب کنید. اگرچه مشاوره به صورت حضوری با نتایج بهتری همراه است اما این شما هستید که تصمیم خواهید گرفت از چه شیوه ای برای مشاوره استفاده نمایید. در گروه ما امکان بهره مندی از تمام شیوه ها برای انجام مشاوره حقوقی وجود دارد.

در مورد هر روش و شرایط انجام آن مختصر توضیح ارائه خواهد شد.

کدام دعاوی در مشاوره حقوقی با وکیل خانواده قابل طرح است؟

پیش از آنکه بخواهیم در مورد شیوه های مشاوره توضیح دهیم لازم به یادآوری است که دعاوی خانواده شامل موضوعاتی نظیر طلاق از همسر ، طلاق توافقی ، حضانت فرزند پسر و دختر ، استرداد جهیزیه ، مطالبه مهریه ، مطالبه نفقه و …. است . در تمام موضوعات میتوانید با وکیل خانواده مشورت کنید. وکیل خانواده با اشراف به موضوعات مورد نظر میتواند شما را راهنمایی و توصیه های لازم را ارائه کند. پس از اتمام مشاوره و در صورت تمایل ، امکان قبول وکالت دعوای مطرح شما نیز وجود خواهد داشت.

انواع مشاوره وکیل خانواده

مشاوره حقوقی وکیل خانواده / تلفنی

یکی از روش های مشاوره حقوقی وکیل خانواده ، استفاده از شیوه مشاوره تلفنی با وکیل خانواده است. شما در این روش برای مشاوره با وکیل ، ابتدا با  دفتر تماس میگیرید. در هنگام تماس ، تمایل به استفاده از این روش را مطرح میکنید . البته میتوانید بدون نیاز به تماس ، از طریق فرم درخواست مشاوره تلفنی در سایت ملکی اداری ، درخواست خود را ثبت نموده و منتظر تماس دفتر بمانید. ضمن اینکه میتوانید از مدیر دفتر بخواهید مستقیماً امکان برقراری مشاوره را فراهم نماید.

در روش مشاوره تلفنی مبلغی را باید بابت حق مشاوره واریز نمایید. بعد از آن طی هماهنگی با وکیل ، شماره تلفن ایشان برای تماس در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

مشاوره حقوقی وکیل خانواده / حضوری

در مورد دعوای خانواده این امکان نیز برای شما فراهم است که درخواست مشاوره حضوری خود را طی تماس با دفتر مطرح کنید. دفتر در اولین نوبت برای شما وقت ملاقات با وکیل خانواده را تعیین خواهد نمود. و زمان آن بلافاصله با شما هماهنگ خواهد شد. در این شیوه شما قبل از حضور در دفتر مبلغ مشاوره را واریز نموده و در زمان مقرر در دفتر حاضر میشوید. مبلغ مشاوره حضوری دو برابر مشاوره تلفنی است . اما کیفیت و نتیجه آن برای شما قطعاً مطلوبیت بیشتری خواهد داشت. زیرا وکیل میتواند مدارک شما را از نزدیک دیده و قضاوت و راهنمایی و مشاوره بهتری را ارائه نماید.

مشاوره حقوقی / آنلاین و رایگان 

برای بهره مندی از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان شما میتوانید از طریق واتساپ سایت ما اقدام کنید. البته این امکان برای دریافت سؤالات بسیار کوتاه و بویژه بیشتر برای ارائه خدمات حقوقی به افرادی در نظر گرفته شده که از تمکن مالی برخوردار نیستند. پاسخ سؤالات در این روش از طریق کارشناس ارشد حقوقی با استناد به قانون حمایت خانواده و قانون مدنی و .دیگر قوانین و رویه های موجود ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.