وکیل ملکی خانم تهران و تضمین تعهد

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

وکیل ملکی خانم تهران و تضمین تعهد

وکیل ملکی تضمینی

بهترین وکیل ملکی خانم در تهران

در میان وکلای پایه یک دادگستری ، بخش بزرگی از آنان در زمینه دعاوی ملکی فعالیت میکنند. ضمن اینکه تعداد زیادی از این افراد را وکلای خانم تشکیل میدهند که اتفاقاً برخی از آنان پیشینه بسیار موفقی داشته و یک وکیل ملک حرفه ای محسوب میشوند.

پرونده دعاوی ملکی یکی از پیچیده ترین و سنگین ترین انواع پرونده های قضایی است که توسط وکلای ملکی حرفه ای دنبال میشود.

بهترین وکیل ملکی خانم در گروه ملکی اداری یک وکیل ملکی آنلاین و حرفه ای است که بصورت تخصصی بر دعاوی ملکی متمرکز است . این نوع دعاوی ممکن است مسیر حقوقی را دنبال کنند و یا از طریق طرح موضوع در محاکم کیفری پیگیری شوند.

مطلب مفید | بهترین وکیل کیفری تهران

وکیل تضمینی ملک خانم

یکی از موضوعات پرحاشیه در امر وکالت ، دادن تضمین موفقیت به موکل از سوی وکیل است. البته وکلایی که تضمین موفقیت در پرونده را میدهند محدود هستند. زیرا این کار از نظر اخلاق حرفه ای امر نادرستی است.

بسیار منطقی خواهد بود که ارائه تضمین از سوی وکیل ملکی بیشتر مبتنی بر انجام تلاش حرفه ای و تعهد اخلاقی برای پیگیری مجدانه جهت احقاق حقوق موکلین باشد. چنین تضمینی میتواند نشانگر تدبر و تجربه وکیل در امور وکالت دعاوی حقوقی و کیفری باشد.

مطلب مفید | وکیل خانواده خوب

چرا دعاوی ملکی ، اهمیت ویژه دارد؟

طی سال های گذشته با افزایش جمعیت شهرها و توسعه شهرنشینی ، بازار تقاضا برای خرید ، فروش و اجاره املاک مسکونی ، تجاری و اداری رشد قابل ملاحظه ای پیدا کرده است.

از آنجا که بسیاری از معاملات مسکن مسیر نادرستی را طی میکنند لذا همه ساله شاهد تعهدات فراوان ناشی از انعقاد قراردادهایی بوده ایم که طرفین آن به هر دلیل نتوانسته اند از عهده آن برآیند.

نتیجه این کار تشکیل پرونده های بیشمار ملکی (حقوقی یا کیفری) علیه طرف مقابل بوده است.

بنابراین پرونده های ملکی از اهمیت زیادی برخوردار شده اند. از طرفی دعاوی ملکی بسیار تخصصی و پیچیده اند و حل آنها نیازمند تخصص ، دانش و تجربه وکیل ملکی است.

دادن تضمین به انجام وکالت حرفه ای بخشی از رسالت وکیل ملکی است. نه اینکه وکیل تضمین دهد که حتماً پرونده را در دادگاه به موفقیت خواهد رسانید. زیرا در برخی موارد توفیق در یک پرونده ، هر قدر هم وکیل مسلط بر کار خود باشد خارج از توان و اراده وی خواهد بود.

هزینه وکیل ملکی خانم در تهران

معمولاً در دعاوی ملکی هزینه های پیگیری در دادگاه بالا است. از طرفی وکیل در جریان پیگیری پرونده لازم است به میزان زیاد تمبر باطل کند . البته انجام اینکار مستلزم صرف هزینه از طرف موکل خواهد بود.

در پرونده های با حجم پایین ، درصد حق الزحمه وکیل حداکثر 10 در صد میباشد. اما در پرونده های بسیار سنگین ، این درصدها بطور قطع کاهش می یابد.

خصوصیات وکیل ملکی تخصصی

وکیل ملکی خانم تهران به عنوان وکیل تخصصی ملک  که وکالت پرونده های ملکی را بر عهده میگیرد میبایست شرایط ذیل را دارا باشد :

  • داشتن پروانه معتبر وکالت پایه یک دادگستری
  • تجربه حداقل 5 ساله در وکالت دعاوی ملکی
  • تخصص ویژه در امور دعاوی ملکی
  • دانش و آگاهی و تحصیلات دانشگاهی منطبق با نیازهای روز
  • تعهد و اخلاق حرفه ای
  • به روز بودن و آگاهی از روند دادرسی و تغییرات در قوانین
  • تشریح ابعاد پرونده برای موکل و هماهنگی با وی در طول فرایند دادرسی

انواع دعاوی مورد توجه وکیل ملکی

دعاوی مورد توجه وکیل ملکی متعدد و فراوانند. برخی از این دعاوی میتوانند در یکی از موضوعات زیر خلاصه شوند :

  • انواع قراردادهای ملکی
  • مشارکت در ساخت ملک
  • عدم ایفای تعهدات مالی
  • اختلافات موجر و مستاجر
  • سرقفلی و حق کسب و پیشه
  • جعل و کلاهبرداری های ملکی
  • اعتراض شخص ثالث
  • تصرف عدوانی
  • ایجاد مزاحمت
  • فسخ و ابطال قرارداد
  • مطالبه اجرت المثل
  • ابطال سند رسمی
  • خیانت در امانت در خصوص املاک
  • افراز و تفکیک املاک مشاعی
  • اصلاح اسناد و دعاوی اشتباهات ثبتی
  • و ….

 حقوق موکل در دعاوی ملکی

بطور قطع وکیل ملکی با تجربه میتواند در جریان پرونده ، موکل خود را در مسیر مناسب راهنمایی کند تا از حقوق قانونی خود برای موفقیت در پرونده استفاده نماید.

به عنوان مثال حق اعتراض به یک دعوا ، حق اعتراض به یک رای ، حق اعتراض به یک قرار صادره ، حق اعتراض به نظر کارشناس ، حق طرح دعوا در دادگاه ، حق حبس و … اینها مواردی هستند که در هر مرحله از سوی وکیل برای موکل تشریخ و توصیف میشود تا امکان موفقیت وکیل در پرونده افزایش یابد.

قلمرو فعایت بهترین وکیل ملک

در شهرهای بزرگ نظیر تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز و … حجم معاملات مسکن در این سالها روبه رشد بوده است. بدیهی است این حجم از معاملات ملکی موجب بروز اختلافات مالی و عدم ایفای تعهدات متقابل میشود.

از اینرو بسیاری از افراد بمنظور وادار کردن طرف مقابل به انجام تعهدات مالی خود مجبور به مراجعه به محاکم قضایی میشوند. تا از این طریق بتوانند حقوق از دست رفته خود را بازیابند.

 وکیل ملکی خانم در گروه ملکی اداری میتواند در چنین مواردی مشاوره حقوقی مناسب به مراجعین ارائه دهد. همچنین در صورت نیاز مراجعین ، با قبول وکالت پرونده های ملکی آنان ، در مسیر احقاق حقوق موکلین خود تلاش نموده و در مراجع قضایی از حقوق آنان دفاع نماید.

وکیل ملکی خانم در گروه ملکی اداری

ملک هر شخص مهمترین مال و دارایی او محسوب میگردد. هر گاه این دارایی در معرض مخاطره و آسیب قرار گیرد ، افراد تلاش خواهند کرد از آن محافظت کنند. وکیل ملکی در گروه ملکی اداری میتواند عامل موثری در جلوگیری از آسیب های احتمالی به اموال افراد باشد.

اقدامات موثر حقوقی وکیل ملکی

هر گاه اختلاف ملکی میان افراد ایجاد شود مراجعه آنان به وکیل قبل از هر اقدام دیگر میتواند بهترین کار باشد. مشورت با وکیل ، راههای موثر مقابله و یا پیشگیری از بروز لطمات مالی و جبران ناپذیر را پیش روی مراجعه کننده میگشاید. و دریچه ای برای برون رفت از مشکلات حقوقی خواهد بود.

وکیل ملکی خانم میتواند در اینکونه موارد اقدامات زیرا انجام دهد:

  • با دقت به حرف ها و اظهارات مراجعه کننده گوش دهد و ادعاهای او را بررسی نماید.
  • مدارک و مستندات در دسترس را دقیق مطالعه نماید.
  • مدارک و مستنداتی را که میتوان جمع آوری و به آن استناد کرد مد نظر قرار دهد.
  • فرایند پیگیری پرونده و گزینه های پیش رو را برای موکل خود بازگو کند.
  • در مورد حق الزحمه وکالت منصف باشد و آنرا در دو یا سه مرحله با توجه به حجم پرونده دریافت نماید.
  • در صورت عدم امکان موفقیت در پرونده ، آنرا همان جلسه اول به موکل بگوید.
  • با جدیت پرونده را دنبال نماید و در هر مرحله ، اطلاعات لازم را به موکل خود ارائه دهد.

دادن تضمین در پیگیری جدی پرونده

از آنجا که ملک به عنوان اصلی ترین سرمایه و دارایی افراد محسوب میگردد لذا لازم است در هنگام بروز مشکلات حقوقی برای افراد ، وکیل ملکی خانم از تخصص و تجربه خود استفاده نماید . قبول وکالت در دعاوی ملکی به منزله آن است که موکل به اطمینان برسد که وکیلش میتواند دانش و تخصص خود را در مسیر پرونده بکار گیرد و تضمین کافی برای پیگیری مجدانه پرونده بدهد.

وکیل ملکی خانم در گروه ملکی اداری آشنایی کامل به قوانین موضوعه از جمله قانون مدنی ، قوانین ثبتی ، قانون آیین دادرسی مدنی و آرای وحدت رویه و نظریات مشورتی دارد  .

وکیل ملکی ثبتی

ریشه برخی دعاوی ملکی به اداره ثبت اسناد و املاک برمیگردد. دعاوی مربوط به اصلاح سند ، ابطال سند رسمی ، اسناد معارض ، افراز و تفکیک و … از جمله این دعاوی هستند . وکیل ملکی ثبتی میتواند در اینگونه موارد مراجعین را راهنمایی نموده و در صورت لزوم خدمات مناسب حقوقی به آنان ارائه دهد.

وکالت حرفه ای و تعهدات تضمینی

همانطور که پیش از این نیز یادآور شدیم وکیل نباید در مورد گرفتن رای مناسب برای موکل خود ، بلکه فقط در خصوص ارائه خدمات حقوقی مناسب و مشاوره های ملکی و انجام وکالت حرفه ای میتواند تضمین بدهد که کار موکل خود را بموقع و هوشیارانه دنبال نماید.

وکیل ملکی خانم تهران با تجربه و مطلع از قوانین مدنی ، ثبتی و نیز آرا وحدت رویه و …. ، با متانت و دقت پرونده های حوزه ملکی . ثبتی را پیگیری خواهد نمود.

برخی موضوعات مانند تخلیه مستاجر ، الزام به تنظیم سند، خلع ید ، ابطال سند ، فروش مال غیر ، استرداد ملک و … میتواند بصورت حرفه ای توسط وکیل ملکی پیگیری شود.

وکیل ملکی گاه میتواند در پرونده های بزرگ کیفری ایفای نقش کند. یعنی در قامت وکیل دادگاه انقلاب ظاهر شود و کارهای موکل خود را به سرانجام برساند.

مشاوره ملکی آنلاین منصفانه

در حال حاضر اغلب وکلا شرایطی را فراهم آورده اند تا موکلین بتوانند بصورت آنلاین با آنان گفتگو نموده و از آنان مشاوره حقوقی در امور ملکی دریافت نمایند.

وکیل ملکی خانم تهران در همان دقایق اولیه با طرح چند سوال کوتاه متوجه خواهد شد که تماس گیرنده باید چه مسیری را طی نماید.

چنانچه با ارائه مشاوره تلفنی ، مشکل تماس گیرنده مرتفع شود وکیل در همان مشاوره تلفنی وی را راهنمایی خواهد نمود.

ممکن است دریافت مشاوره نیازمند صرف وقت و مطالعه پرونده و مدارک باشد در این صورت مشاوره میتواند بصورت حضوری انجام پذیرد.

در صورتیکه هر دو طرف به این نتیجه برسند که پرونده باید در محاکم قضایی پیگیری شود ، وکیل با تنظیم وکالتنامه کار وکالت را عهده دار خواهد شد.

مطلب مفید | وکیل کار حرفه ای در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up