مشاوره حقوقی ملکی رایگان

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی ملکی رایگان

مشاوره حقوقی ملکی

مشاوره حقوقی ملکی

امروزه مشکلات زیادی در زمینه امور ملکی وجود دارد که باعث شده حجم زیادی از پرونده‌های در جریان مراجع قضایی ، در این باره باشد. دلیل این امر آن است که افراد کمی هستند که در این زمینه از اطلاعات کافی برخوردارند .

مطلب مفید | بهترین مشاوره حقوقی ملکی

دانش ناکافی افراد و مشکلات اقتصادی باعث شده تا برای حل مشکلات خود به مشاوره‌ حقوقی ملکی رایگان روی آورند. در مورد امور ملکی کوچک‌ترین جزئیات دارای اهمیت است. هر گونه بی توجهی به این جزئیات و اشتباه در انعقاد قرارداد، خسارات جبران ناپذیری به همراه دارد. به همین دلیل قبل از هر گونه اقدام در این زمینه باید با مشاورین حقوقی که در این زمینه تخصص دارند، مشورت نمود.

مشاوره حقوقی ملکی رایگان از طریق واتساپ

امکان برقراری ارتباط کاربران با وکیل پایه یک دادگستری و طرح سوال از وکیل و انجام مشاوره حقوقی ملکی رایکان فراهم است. در این ارتباط با تلفن همراه خود وارد سایت ملکی اداری شوید. آدرس سایت به قرار زیر است:

 https://melkiedari.ir

مشاوره حقوقی با واتساپ

مشاوره حقوقی

مشاوره رایگان در پرونده های مهم مطلوب نیست

باید دانست در مورد موضوعات و پرونده های در جریان فقط مشاوره حقوقی ملکی رایگان کفایت نخواهد کرد. بهتر آنست که در این زمینه از مشاوره تخصصی بهره مند شوید. این امر موجب میشود از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. ضمن اینکه باید بدانید که از چه حقوقی برخوردارید و طرف مقابل شما چه اقداماتی را میتواند علیه شما انجام دهد تا در فرصت مناسب اقدامات او را دفع نمایید.

مطلب مفید | سوالات حقوقی ملکی آنلاین 

مشاوره حقوقی در مورد معاملات و قراردادهای ملکی

معاملات ملکی از آن جهت که خانه یا زمین در زندگی هر فرد از بزرگ ترین دارایی‌ها به حساب می‌آید، اهمیت بسیار زیادی دارد. اکثر پرونده‌های حقوقی در این زمینه، از پیچیدگی زیادی برخوردارند و برای جلوگیری از تبعات بعدی باید تمامی مسائل قانونی را رعایت کرد.

مطلب مفید | مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری

قوانین امور ملکی بسیار گسترده بوده و در مشکلات امور مربوط به املاک حتما باید از مشاور حقوقی ملکی که در این زمینه تخصص دارد کمک گرفت.  زیرا اگر افراد عادی بدون داشتن دانش تخصصی درباره قوانین امور ملکی به این پرونده‌ها رسیدگی کنند، نه تنها مشکلات حقوقی ملکی حل نمی‌شود بلکه مشکلات عدیده‌ای نیز به مشکلات اصلی اضافه می‌گردد.

حتی در انتخاب مشاوره حقوقی ملکی رایگان  نیز باید دقت زیادی کرد. زیرا برخی راهنمایی ها و مشاوره ها بیش از آنکه روند کار را سرعت ببخشد، بدلیل عدم در نظر گرفتن برخی شرایط ، باعث بروز مشکلات زیادی برای هر دو طرف یک معامله یا قرارداد می‌گردد.

اگر به هر دلیلی با هر یک از مشکلات گفته شده در روند معاملات ملکی خود مواجه شدید می‌توانید ابتدا از مشاوره حقوقی ملکی رایگان در گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری کمک بگیرید.

پرونده های ملکی و مشاوره حقوقی توسط وکیل

دعاوی ملکی را میتوان به سه دسته : کیفری، حقوقی و ثبتی تقسیم بندی نمود. در هر مورد می توان مشاوره حقوقی ملکی ملکی رایگان را دریافت نمود.

در ادامه ، در خصوص هر سه دسته از این دعاوی به اختصار توضیحاتی را ارائه خواهیم نمود.

اول : دعاوی ملکی کیفری   

دعاوی هستند که نیازمند طرح دادخواست کیفری هستند. دعاوی فروش مال غیر، خیانت در امانت، انتقال منافع مال غیر، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، معامله معارض، کلاهبرداری در خرید و فروش املاک و… در دسته دعاوی ملکی کیفری قرار دارند.

دعاوی ملکی

دعاوی ملکی

اگر چه کسب اطلاعات مختصر  از طریق مشاوره حقوقی ملکی رایگان تا حدودی مفید است اما در مورد این دسته از پرونده ها اصلاً توصیه نمی شود. زیرا وکیل نمی تواند تمام ابعاد پرونده و یا موضوع مورد پرسش را درک نموده و تکلیل درست در باره آن ارائه دهد.

دوم : دعاوی ملکی حقوقی  

در میان دعواهای ملکی، دعاوی حقوقی بیشترین حجم از پرونده های ملکی را در دادگاه‌های قضایی به خود اختصاص داده اند. ابطال قرارداد، فسخ قرارداد، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به فک رهن و… در این دسته قرار میگیرند. در این نوع پرونده ها در واقع جرمی توسط طرفین قرارداد صورت نگرفته بلکه در بیشتر موارد یکی از طرفین به یکی از شرایط معامله تعهد ندارد. مشاوره حقوقی ملکی رایگان تا حدودی میتواند به کسب اطلاعات اولیه کمک کند. اما در پرونده های پیچیده توصیه ما مراجعه به وکیل متخصص خواهد بود.

در مواقعی که باید سند رسمی تنظیم شود یا الزام تنظیم به سند رسمی، در صورتی فرد مالک قانونی ملک به حساب می‌آید؛ که سند رسمی ملک به نام او باشد، اگر فروشنده‌ای پس از اینکه ثمن‌ را دریافت کرد سند رسمی ملک را به نام خریدار ثبت نکرد، خریدار می‌تواند شکایت کند و این شکایت با طرح درخواست الزام به تنظیم سند رسمی به دادگاه تقدیم می‌گردد.

سوم دعاوی ثبتی ملکی

پرونده های ثبتی بیشتر در مورد ثبت اسناد و املاک هستند. دعاوی ثبتی شامل ابطال سند رسمی مشاعی ، ابطال سند مالکیت معارض، افراز ملک و…. می باشند. این دعاوی  برای زمانی است که در روند خرید و فروش یا  انتقال سند در مفاد سند یا پروسه انتقال آن مشکل یا اشتباهی پیش آمده است. مشاوره حقوقی ملکی رایگان در هر یک از زمینه‌های گفته شده در سایت ملکی اداری فراهم می باشد. وکیل به اندازه دانش و تجربه خود به شما مشاوره حقوقی لازم را ارائه خواهد داد.

افراد دارای صلاحیت مشاوره  

افرادی که در زمینه مشاوره حقوقی فعالیت دارند باید فارغ‌التحصیل رشته‌های حقوق و یا فقه باشند. ولی این مشاورین الزاماً وکیل به حساب نمی‌آیند. در دفاتر حقوقی معمولاً امکان ارائه مشاوره حقوقی رایگان و آنلاین امکان پذیر است. اما همه وکلا در این زمینه فعالیت ندارند. تعداد معدودی از وکلا در این زمینه از تخصص لازم برخوردارند.

بهتر است در این زمینه کمی مراقب باشید.

مشاوره حقوقی در تیم تخصصی ملکی اداری

در جامعه امروزی ، ملک ارزش بسیار بالایی دارد. در واقع بیشترین بخش از دارایی و سرمایه افراد در این بخش متمرکز است. به همین دلیل روند معاملات ملکی و عقد قراردادها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در روند معاملات حقوقی ، هر گونه سهل انگاری برای هر یک از طرفین معامله ضرر و زیاد زیادی را به همراه دارد . به همین منظور برای جلوگیری از خسارت مالی باید به وکیل مراجعه کرد. ولی بسیاری از مردم که وقت و هزینه کافی برای مراجعه حضوری به وکیل را ندارند ترجیح میدهند از طریق وکیل ملکی آنلاین مشاوره حقوقی رایگان دریافت نمایند.

مشاوره حقوقی ملکی رایگان را می‌توانید با مراجعه به سایت‌هایی که در این خصوص فعالیت دارند دریافت کرد. گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری در این زمینه مشاور خوبی برای شما خواهد بود. با وکیل و مشاور حقوقی ما  در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.