دفتر حقوقی گروه ملکی اداری

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

دفتر حقوقی گروه ملکی اداری

دفتر حقوقی گروه ملکی اداری

دفتر حقوقی گروه ملکی اداری

اگر برای حل پرونده حقوقی و مشکلات ناشی از آن نیازمند کمک گرفتن از یک وکیل مجرب باشید، حتما با اصطلاحات مختلفی مانند دفاتر حقوقی، موسسه حقوقی، دفتر وکالت و… روبرو شده اید. بنابراین احتمالاً برای شما هم مشکلاتی پیش آمده و اکنون بدنبال پیدا کردن مناسب ترین دفتر حقوقی یا موسسه حقوقی هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با دفتر حقوقی ملکی اداری برای حل مشکلات حقوقی تان آشنا سازیم.

دفتر حقوقی چیست؟

برای درک بهتر ساز و کار دفتر حقوقی ملکی اداری، بهتر است در ابتدا با ویژگی های یک موسسه حقوقی هم آشنا شویم. موسسه حقوقی در حقیقت به یک ائتلاف یا انجمنی اطلاق می شود که متشکل از چندین وکیل می باشد. این وکلا مشغول به وکالت در آن هستند اما کسانی که در فرآیند تاسیس موسسه حقوقی همکاری داشته باشند به عنوان شریک شناخته می شوند.

مطلب مفید | خدمات حقوقی و اداری

دفتر حقوقی

دفتر حقوقی

به طور کلی ماهیت و اساس شکل گیری این موسسات وکلایی هستند که مشغول انجام کار بر روی پرونده های حقوقی هستند. در موسسات حقوقی کسانی که به عنوان موسس شناخته می شوند، بر مبنای میزان سهم خود درآمد دارند و کسانی که از سهام موسسه حقوقی هیچ سهمی ندارند جز وکلایی هستند که مقدار معینی از حقوق را دریافت می کنند. مسلماً کسانی که سهم بیشتر را در اختیار دارند، در تصمیم گیری های نهایی موسسه حقوقی و کلیه امور مربوطه نقش پررنگ تری دارند.

آشنایی با دفتر حقوقی گروه ملکی اداری

دفتر حقوقی گروه ملکی اداری با حضور موثر تعدادی از وکلای با تجربه و خوشنام شکل گرفته است. این وکلا در مجموع هدف یکسانی دارند . این هدف ایجاد رضایت در موکلین و مراجعین به دفتر می باشد. در دفاتر حقوقی ملکی اداری تنها هدف ممکن حل پرونده ها و برطرف نمودن مشکل موکلین می باشد.

 

تأسیس دفتر وکالت از سوی یک وکیل دادگستری انجام می شود. وقتی دفاتر حقوقی یا دفتر وکالت با مجموعه وکلای متخصص در حوزه های مختلف در حال فعالیت باشد، می تواند به پرونده های حقوقی متنوع‌ رسیدگی کند. حل تمام پرونده های کیفری و حقوقی مستلزم داشتن مهارت و تخصص ویژه است .  وکلا معمولا در یک حوزه خاص به کسب مهارت می پردازند. لذا وکالت پرونده تخصصی همان حوزه را به عهده می گیرند.

 دفتر حقوقی تخصصی ملکی اداری با حضور و همکاری مستقیم و غیر مستقیم بهترین وکلا ، تقویت شده است. لذا بیشتر موضوعات ارجاع شده به دفتر به صورت تخصصی توسط وکیل مربوط به آن حوزه مورد رسیدگی قرار می گیرد.

چه نوع پرونده هایی در دفتر حقوقی ملکی اداری رسیدگی و حل می شود؟

پرونده های مورد رسیدگی در گروه ملکی اداری

پرونده های مورد رسیدگی در گروه ملکی اداری

افراد مختلفی به دفتر حقوقی ملکی اداری مراجعه می کنند. در مجموع امکان خدمت‌رسانی به همه آنها وجود دارد. در حقیقت هم اشخاص حقیقی و هم اشخاص حقوقی مانند انواع شرکت ها ممکن است نیاز به کمک یک وکیل داشته باشند. اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به یک دفتر حقوقی ممکن است خواستار حل پرونده های مختلف مدنی و جزایی باشند.

مطلب مفید | بهترین وکیل حقوقی غرب تهران

همچنین ممکن است در بین معاملات شرکت ها دعاوی حقوقی پدید آمده باشد که نیاز به رسیدگی دارد. متاسفانه تعداد و تنوع پرونده ها به سرعت در حال افزایش است. دفتر حقوقی گروه ملکی اداری برای موفقیت در همه پرونده های جنایی، دعاوی قضایی، پرونده های مربوط به امور املاک ، خانواده، مالیات و… می تواند به افراد درگیر کمک کند. موفقیت در پرونده های حقوقی به تنهایی ممکن نیست و افراد حتماً باید از وکلای خبره و با تجربه کمک بگیرند.

انواع خدمات دفتر حقوقی کروه ملکی اداری

در حال حاضر حیطه کاری دفتر حقوقی ملکی اداری بسیار گسترده است و خدمات ارزنده از سوی این دفتر ارائه می شود. برخی از مهم ترین خدمات دفتر حقوقی ملکی اداری عبارتند از:

خدمات متنوع ملکی اداری

خدمات متنوع ملکی اداری

– ارایه انواع مشاوره حقوقی

– تنظیم انواع دادخواست حقوقی

– نگارش لایحه

– کمک به سازش و صلح بین طرفین دعاوی کیفری و حقوقی

–  قبول وکالت پرونده دعاوی کیفری و حقوقی در حوزه ملک ، خانواده ، امور حسبی ، انحصار وراثت ، مالی ، اصل 49 ، مواد مخدر ، تغییر جنسیت و ….

تماس و مشاوره با گروه ملکی اداری

برای ارتباط با وکیل در گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری امکان تماس مستقیم با وکیل فراهم است.

مشاوره حقوقی رایگان

برای حضور در دفتر وکیل و ملاقات با وی می توانید پس از تماس تلفنی و توافق ، درخواست خود را مطرح و وقت ملاقات را دریافت نمایید.

مطلب مفید | وکیل تلفنی در گروه ملکی اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up