وکیل دعاوی ملکی

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

وکیل دعاوی ملکی

وکیل دعاوی ملک

وکیل دعاوی ملک

آشنایی با وکیل دعاوی ملکی

نیاز به مشاوره و اعطای وکالت دعاوی ملکی حقوقی در میان برخی متقاضیان خرید ملک یا افراد درگیر در پرونده های تخلیه ملک اعم از مسکونی یا تجاری و …. وجود دارد. آنان احساس نیاز شدید به وکیلی دارند که بتواند دغدغه هایشان را کاهش دهد. یا اینکه خیالشان را از بابت پرونده شان آسوده سازد. به دلیل وجود تقلب و کلاهبرداری در امور ملکی این احساس نیاز هر روز بیشتر می شود. شما ممکن است نگران آینده معاملات ملکی و قراردادهای مربوط به آن باشید. بنابراین لازم است با همواره با وکیل دعاوی ملکی با صلاحیت مشورت نمایید.

وکلای تیم ملکی اداری آماده ارائه خدمات حقوقی

دفتر وکالت ما در غرب تهران با وکلای خود قادرند در اولین تماس هماهنگی لازم برای ارائه مشاوره حقوقی به متقاضیان دارای پرونده ملکی ارائه دهند. این مشاوره میتواند در مورد انواع دعاوی باشد که ممکن است وکیل دعاوی ملکی در مورد آنها قلول وکالت نماید.

کمی هزینه در این مسیر بهتر از آن است که تمامی دارایی و حاصل یک عمر دسترنج شما طعمه دست افراد شیاد و کلاهبردار قرار گیرد. با کمی دقت و دوراندیشی در این زمینه می توانید خیال خود و خانواده تان را راحت نمایید. اگر بدنبال وکیل ملکی متخصص هستید کمی تأمل کنید و جستجوی مناسبی داشته باشید. در صورت شکیبایی در این مورد بیشتر تحقیق کنید.

وکالت در دعاوی ملکی

در گروه ملکی اداری مهمترین و اصلی ترین بخش از فعالیت های حقوقی به وکیل دعاوی ملکی اختصاص دارد. اگر شما در این مورد دچار مشکلات حقوقی هستید بهتر است با ما در ارتباط باشید. برای حل انواع دعاوی خود اعم از حقوقی و کیفری با ما تماس بگیرید.

وکلای ما در مورد انواع دعاوی قبول وکالت میکنند. این دعاوی چه جنبه حقوقی داشته باشند و چه کیفری ، وکالت آن را در پرونده هایی که در تهران و یا شهرهای دیگر تشکیل میشود وکلای تیم ما بر عهده خواهند گرفت. وکلای ما به انواع قوانین ملکی از جمله قوانین مدنی ، قانون موجر و مستاجر ، سرقفلی ، تملک آپارتمان ها و …. تسلط دارند.

وکیل دعاوی در گروه ملکی اداری

دعاوی مربوط به حوزه ملک و مستغلات جنبه های مختلفی دارند. معمولاً اغلب وکلا در این حوزه کمتر ورود پیدا میکنند. زیرا گستردگی و دردسرهای زیاد موجب میشود مشکلات عدیده ای در پیش پای وکلا و موکلین ایجاد شود.

برای پیدا کردن وکیل با تجربه در حوزه ملک باید کمی دقت بخرج داد . جستجوی مناسب معمولا میتواند شما را به سر منزل مقصور برساند. با این وجود بهتر است در مورد وکالت دعاوی ملکی این دقت دو چندان شود.

وکیل دعاوی ملکی در گروه ملکی اداری آماده ارائه خدمات مشاوره و وکالت در انواع دعاوی ملکس است. برخی وکلا در گروه ملکی اداری منحصراً در حوزه دعاوی ملکی کار میکنند و لذا تجربه خوبی در این مورد دارند.

برای رفع ابهامات و یا طرح سؤالات خود میتوانید ابتدا با ما تماس بگیرید. وکیل آماده ارائه مشاوره به شما خواهد بود.

فرایند رسیدگی به پرونده های ملکی

پرونده دعاوی ملکی بیشمارند. برخی دعاوی جنبه حقوقی دارند و باید از طریق دادگاه حقوقی مورد رسیدگی قرار گیرد. وکالت این نوع پرونده ها ممکن است مورد نظر برخی وکلا باشد. برخی پرونده ها جنبه کیفری دارند و در دادگاههای کیفری رسیدگی میشوند.

دعاوی کیفری ابتدا در دادسرا مطرح میشود. بازپرس در هر شعبه پرونده را مطالعه و با شاکی پرونده صحبت میکند. در صورت وجود متهم بازپرس از وی بازجویی نموده و حقیقت ماجرای دعوای ملکی را آشکار ساخته و بعد از تکمیل پرونده آن را به دادگاه کیفری ارسل میکند.

در دادگاه کیفری ، قاضی بعد از مطالعه پرونده و شنیدن اظهارات شاکی یا وکیل وی و متهم و یا وکیل وی نسبت به صدور حکم اقدام میکند.

وکیل چه نقشی در وکالت دعاوی ملکی دارد؟

باید دانست وکیل با ایفای نقش وکالت دعاوی ملکی میتواند نقش مهمی در موفقیت پرونده داشته باشد. وکیل معمولاً کوشش میکند مدافع جریان حق طلبی شاکی باشد. شاکی ممکن است شخص حقوقی یا حقیقی باشد. بطور قطع پرونده هایی که یک طرف آن سازمان ها و نهاد ها و شرکت های دولتی و یا خصوصی قرار دارند احتمال میرود پیچیدگی بیشتری داشته باشد.

ممکن است شما پرونده مفتوح در دادگاه داشته باشید. یا اینکه در صدد هستید در آینده پرونده ای برای دعاوی ملکی به جریان بیندازید . در هر صورت وکیل ملکی در گروه ما آماده خدمت رسانی و ایفای نقش موثر در قرایند دادرسی و زسیدگی به پرونده میباشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up