صفر تا صد اقامت ترکیه با وکیل مهاجرتی

با سلام.
لطفا جهت دریافت خدمات اولیه مشاوره مهاجرتی ، ابتدا با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

صفر تا صد اقامت ترکیه همراه با وکیل مهاجرتی 

تجربه اقامت در ترکیه با وکیل مهاجرت

تجربه اقامت در ترکیه با وکیل مهاجرت

همه چیز در باره اخذ اقامت ترکیه

ترکیه یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان به­ حساب می‌آید. طبق آخرین آمار محبوبیت کشور ترکیه در میان متقاضیان مهاجرت طی دهه اخیر به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. خرید ملک یکی از محبوب‌ترین راه‌های اخذ اقامت ترکیه محسوب می‌شود.

از میان راه‌های مهاجرت به کشور ترکیه می‌توان به خرید ملک ، یافتن موقعیت شغلی، اخذ پذیرش از دانشگاه یا ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این کشور اشاره کرد.

در این مقاله صفر تا صد اقامت ترکیه را بازگو نموده و تاکید مینماییم بهترین کار برای اخذ اقامت ترکیه بهره مندی و مشاوره با وکیل مهاجرت و اقامت با تجربه خواهد بود.

در حال حاضر سریع‌ترین راه برای اخذ اقامت ترکیه ، خرید یک ملک  در این کشور است. باید دانست نوع اقامت اعطایی به افراد باتوجه ­به ارزش ملک خریداری شده تعیین می‌شود. در واقع تنها افرادی که یک ملک با ارزش بالاتر از هفت ونیم میلیون لیر خریداری کنند، توانایی اخذ کارت اقامت دائم کشور ترکیه را دارند.

راه‌های مهاجرت و اقامت در کشور ترکیه

در ابتدا متقاضیان مهاجرت به ترکیه باید روش مهاجرتی متناسب با شرایط خود را انتخاب کنند. روش مهاجرتی ایده ­ال برای هر فرد متفاوت است. افراد برای انتخاب روش مهاجرتی ایده­ال باید عواملی مانند میزان بودجه، سن و سطح تحصیلات را در نظر بگیرند.

پس از انتخاب روش مهاجرتی و کسب اطلاعات درباره صفر تا صد اقامت ترکیه می‌توان فرایند حقوقی اخذ ویزا را طی کرد.

در حال حاضر خرید ملک، ثبت شرکت و یافتن کار در ترکیه محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور محسوب می‌شوند.

برای دریافت اقامت ترکیه از طریق کار باید برای کارفرمایان ساکن کشور ترکیه درخواست همکاری ارسال کنید.

چنانچه کارفرما مایل به استخدام متقاضی باشد برای آن فرد دعوت‌نامه ارسال خواهد کرد. گام ابتدایی برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت نیز تنظیم یک طرح تجاری است.

اکثر متقاضیانی که سرمایه زیادی دارند پس از آگاهی از صفر تا صد اقامت ترکیه خواهان خرید ملک در این کشور هستند. در نظر داشته باشید خرید ملک در کشور ترکیه یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه به ­حساب می‌آید.

ارزش ملک در این کشور هر سال رشد پیدا می‌کند. میزان مالیات بر دارایی نیز در ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی به طور قابل توجهی پایین‌تر است.

خرید خانه در کشور ترکیه برای اخذ اقامت

خرید خانه در کشور ترکیه برای اخذ اقامت

بررسی مراحل حقوقی برای اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک در این کشور

متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک باید تمامی سرمایه لازم برای خرید خانه را به یک حساب بانکی در این کشور منتقل کنند. اکثر متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک ، وکیل ملکی می‌گیرند.

وکیل ملکی در گروه ملکی اداری ، صفر تا صد اقامت ترکیه را میداند و با فرایند خرید ملک آشنا است.

پس از گرفتن استعلام درباره وضعیت حقوقی ملک می‌توان برای خرید آن یک سند انتقال مالکیت تنظیم کرد.

در سند انتقال مالکیت باید موقعیت جغرافیایی ملک به همراه قیمت آن به طور دقیق ذکر شود. بیان نحوه پرداخت هزینه خرید ملک در سند انتقال مالکیت الزامی به ­حساب می‌آید. ارائه سند انتقال مالکیت به اداره مهاجرت کشور ترکیه در هنگام ثبت درخواست اخذ کارت اقامت ضروری است.

همان‌طور که پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم تنها افرادی که ملک با ارزش بیش از هفت و نیم میلیون لیر بخرند، برای دریافت کارت اقامت دائم واجد شرایط هستند.

در صورتی که ارزش ملک خریداری شده کمتر از میزان ذکرشده باشد، اداره مهاجرت یک کارت اقامت موقت برای افراد صادر می‌کند. کارت اقامت موقت ترکیه دوازده ماه اعتبار دارد. در صورت تمایل پس از پایان اعتبار می‌توان آن را تمدید کرد. برای دریافت راهنمایی در زمینه امور حقوق اخذ اقامت می‌تواند با گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری تماس بگیرید.

مدارک لازم برای اقامت ترکیه

مدارک لازم برای اقامت ترکیه

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت و اقامت ترکیه

متقاضیان مهاجرت به ترکیه پس از کسب اطلاعات و آگاهی از صفر تا صد اقامت ترکیه باید تلاش کنند تا در زمان مناسب مدارک خود را برای روش مورد نظر خود در مهاجرت جمع آوری و تسلیم ادارات و سازمانهای ذیصلاح کنند.

از میان مدارک لازم برای مهاجرت به کشور ترکیه می‌توان به گواهی تمکن مالی و چهار قطعه عکس اشاره کرد. ارائه ترجمه مدارک تحصیلی و سوابق کاری به اداره مهاجرت برای اخذ کارت اقامت الزامی به حساب می‌آید.

وجود نقص در مدارک ارائه شده یکی از دلایل رایج ریجکت شدن درخواست اخذ اقامت است.

افرادی که از طریق خرید ملک به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند، نیازی به ارائه مدرک زبان ترکی ندارند. با این وجود داشتن تسلط بر زبان ترکی برای متقاضیان اخذ اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت در این کشور ضروری است.

طرح تجاری تنظیم شده توسط متقاضی مهم‌ترین مدرک برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت محسوب می‌شود.

مطلب مفید | وکیل برای گرفتن تابعیت و اقامت

متقاضیان باید پس از کسب آگاهی درباره اقامت ترکیه و انتخاب روش مهاجرتی متناسب با شرایط خود هزینه لازم برای مهاجرت را محاسبه کنند.

معمولاً افرادی که از طریق خرید ملک به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند باید بیش از نیم میلیون لیر سرمایه اولیه داشته باشند. ارائه یک گزارش از گردش حساب بانکی برای اخذ اقامت کشور ترکیه الزامی به­ حساب می‌آید.

هزینه های اقامت در ترکیه

هزینه های اقامت در ترکیه

نحوه دریافت تابعیت ترکیه

سی و شش ماه پس از ورود به کشور ترکیه می‌توان برای اخذ تابعیت اقدام کرد. در نظر داشته باشید تنها دارندگان کارت اقامت دائم توانایی ثبت درخواست برای اخذ تابعیت ترکیه را دارند.

هزینه ثبت درخواست اخذ تابعیت کشور ترکیه حدود نهصد لیر است. طی‌کردن فرایند اخذ حق شهروندی حدود پنج ماه طول می‌کشد. متقاضیان دریافت تابعیت ترکیه باید به زبان ترکی به طور کامل مسلط باشند.

در صورت اخذ وکیل مهاجرتی ، وی صفر تا صد اقامت ترکیه را در مدت کوتاه برایتان طی خواهد نمود. با کمک وی سریع‌تر می‌توان تابعیت این کشور را اخذ کرد.

از متقاضیان اخذ تابعیت ، آزمونی درباره تاریخ و فرهنگ کشور ترکیه گرفته می‌شود. پس از اخذ تابعیت ترکیه می‌توان برای همراهان نیز حق شهروندی این کشور را دریافت کرد. افرادی که تابعیت ترکیه را اخذ می‌کنند برای دریافت پاسپورت این کشور نیز واجد شرایط می‌شوند.

وکیل مهاجرت و اقامت در گروه ملکی اداری

ترکیه یک کشور مهاجر پذیر محسوب میشود که همه ساله با انبوه مسافران و گردشگران و مهاجران قانونی و غیر قانونی مواجه است.

اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که تمایل به مهاجرت قانونی به این کشور دارید برای دریافت راهنمایی درباره امور حقوقی مربوط به مهاجرت می‌توانید با گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری تماس بگیرید.

گروه ما با برخورداری از وکلای ملکی با تجربه و وکلای مهاجرتی ، درباره امور حقوقی مربوط به خرید ملک اطلاعات کافی دارد.

اکنون که انتخاب روش مهاجرتی ایده ­ال را دانستید می‌توان فرایند اخذ ویزای این کشور را طی کرد. اکثر افرادی که سرمایه زیادی دارند، با خرید ملک به این کشور مهاجرت می‌کنند.

تنظیم سند انتقال مالکیت پیش از ثبت تقاضانامه برای اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک الزامی به ­حساب می‌آید. افراد پس از خرید ملک برای اخذ تابعیت و پاسپورت کشور ترکیه باید حداقل سه سال صبر کنند.

مطلب مفید | وکیل تابعیت و اقامت حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up