مهاجرت و اقامت دائمی ترکیه با همکاری وکیل ملکی و مهاجرتی

با سلام.
لطفا جهت دریافت خدمات اولیه مشاوره مهاجرتی ، ابتدا با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

اقدامات وکیل ملکی برای مهاجرت و اقامت دائمی در ترکیه با خرید ملک

روش اقامت دائمی با خرید ملک در ترکیه

روش اقامت دائمی با خرید ملک در ترکیه

مهاجرت و اقامت دائمی درترکیه از طریق خرید ملک با همکاری وکیل مهاجرت به ترکیه

در حال حاضر بسیاری از افراد خواهان مهاجرت به کشور ترکیه هستند. بیشتر افرادی که با وکیل مهاجرت و اقامت با تجربه کار می کنند دردسرهای کمتری متحمل میشوند و حتی هزینه های کمتری نیز در مسیر مهاجرت صرف خواهند کرد.

خرید ملک یکی از محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت به کشور ترکیه محسوب می‌شود. با خرید ملک در ترکیه طی مدت نسبتاً کوتاهی می‌توان اقامت دائم و به دنبال آن تابعیت این کشور را اخذ کرد. متقاضیانی که خواهان دریافت اقامت کشور ترکیه از طریق خرید ملک هستند، باید سرمایه نسبتاً زیادی داشته باشند.

در ادامه درباره نحوه مهاجرت و اقامت دائمی ترکیه بیشتر توضیح خواهیم داد.

داشتن سند انتقال مالکیت برای اخذ کارت اقامت دائم ترکیه از طریق خرید ملک الزامی است. در نظر داشته باشید فرایند دریافت کارت اقامت دائم کشور ترکیه پیچیدگی‌های حقوقی نسبتاً زیادی دارد و به همین دلیل، اکثر افراد پیش از اقدام برای مهاجرت و اقامت دائمی ترکیه با یک وکیل مهاجرتی مشورت می‌کنند.

وکلای مهاجرتی وقتی با وکیل ملکی همراه میشوند موفقیت بیشتری را نصیب متقاضی مهاجرت از طریق خرید ملک خواهند کرد.

وکیل به قوانین مرتبط با خرید ملک توسط افراد خارجی مسلط است و می‌تواند راهنمایی‌های خوبی را ارائه کند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در این زمینه آگاهی بیشتری کسب نمایید.

شرایط کلی برای مهاجرت و اقامت دائمی ترکیه

به طور کلی، خرید ملک یکی از معدود روش‌های مهاجرت و اقامت دائمی ترکیه محسوب می‌شود. افرادی که خواهان دریافت اقامت دائم و تابعیت کشور ترکیه از این طریق هستند، باید حداقل هفت و نیم میلیون لیر سرمایه اولیه داشته باشند و لازم است پیش از خرید، سرمایه خود را به حسابی در بانک‌های ترکیه انتقال دهند. اکثر متقاضیان دریافت اقامت دائم از طریق خرید ملک پیش از آغاز فرایند حقوقی با وکیل ملکی مشورت می‌کنند.

وکلای ملکی به دلیل آگاهی از قوانین مرتبط با مهاجرت و اقامت دائمی ترکیه می‌توانند سریع‌ترین راه را برای اخذ کارت اقامت دائم بیابند. همچنین این وکلا می‎توانند برای همسر و فرزندان فرد متقاضی نیز اقامت دائم بگیرند. یکی از بهترین مؤسسات حقوقی در این زمینه مجموعه ملکی اداری است که سابقه درخشانی در این حوزه دارد و پرونده‌های موفق زیادی را به ثبت رسانده است.

به طور کلی، پس از خرید ملک به افراد کارت اقامت موقت ترکیه اعطا می‌شود و افراد باید برای تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم سی و شش ماه صبر کنند. در نظر داشته باشید که وکلای ملکی می‌توانند برای افرادی که بودجه کمتر هفت و نیم میلیون لیر دارند، نیز اقامت موقت ترکیه را بگیرند. با این وجود، امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت ترکیه برای افرادی که ملکی با ارزش پایین‌تر از هفت و نیم میلیون لیر خریداری کرده‌اند، وجود ندارد.

انتقال مالکیت ملک خریداری شده

هزینه انتقال مالکیت ملک زیاد نیست

شرایط تنظیم سند انتقال مالیکت توسط وکیل ملکی برای اقامت دائمی درترکیه

یکی از مهم‌ترین مدارک برای اقامت دائمی ترکیه از طریق خرید ملک، سند انتقال مالکیت است. اگر در سند تنظیم شده نقصی وجود داشته باشد، احتمال رد شدن درخواست اخذ اقامت بالا خواهد بود. وکلای ملکی با توجه به تسلط بسیار زیاد بر قوانین کشور ترکیه می‌توانند طی مدت کوتاهی نسبت به تنظیم یک سند انتقال مالکیت اقدام کنند. تنظیم این سند بین ده تا پانزده روز طول می‌کشد.

پیش از تنظیم سند انتقال مالکیت، وکیل ملکی باید در مورد وضعیت حقوقی ملک مورد نظر استعلام بگیرد. داشتن نتیجه این استعلام برای اخذ کارت اقامت از اداره مهاجرت کشور ترکیه الزامی به حساب می‌آید. در سند انتقال مالکیت باید نام خریدار و فروشنده، قیمت ملک و نحوه پرداخت هزینه به طور دقیق ذکر شود و امضای این سند توسط خریدار و فروشنده ضروری است.

پس از تنظیم گواهی انتقال مالکیت و ارسال آن به اداره مهاجرت، طی چند روز برای ملک مورد نظر سند جدید صادر می‌شود. به طور کلی، افرادی که برای خرید ملک در ترکیه وکیل می‌گیرند، در مدت بسیار کوتاه‌تری می‌توانند امور حقوقی مربوط به آن را انجام دهند. برای دریافت راهنمایی در خصوص مهاجرت و اقامت دائمی کشور ترکیه می‌توانید با مشاوران گروه ملکی اداری تماس بگیرید.

انجام امور حقوقی مربوط به اخذ کارت اقامت کشور ترکیه توسط وکیل ملکی

پیش از خرید ملک باید سند جدیدی به نام خریدار ملک صادر شده باشد. ارائه سند جدید در هنگام تنظیم تقاضانامه برای اخذ کارت اقامت موقت کشور ترکیه الزامی است. کارمندان اداره مهاجرت معمولاً طی دو هفته پس از برسی مدارک ارائه شده، نسبت به صدور کارت اقامت موقت برای متقاضی اقدام می‌کنند. در ابتدا متقاضیان مهاجرت دائمی به ترکیه یک کارت اقامت با اعتبار دوازده ‌ماهه می‌گیرند.

در برخی از مواقع، اداره مهاجرت درخواست اخذ ویزای ثبت شده توسط متقاضیان خرید ملک را رد می‌کند. رد شدن ویزا دلایل متعددی دارد که از آن میان می‌توان به وجود نقص در سند انتقال مالیکت اشاره کرد. در چنین مواقعی وکیل ملکی می‌تواند درخواست تجدید نظر را ثبت کند.

اکثر اوقات در نامه رد شدن، دلیل اصلی رد درخواست اخذ ویزا به طور دقیق بیان می‌شود و در این میان، متقاضیان فرصت دارند تا ظرف 20 روز درخواست تجدید نظر خود را ثبت کنند. در صورت برطرف کردن ایرادات، احتمال موافقت با صدور ویزا برای مهاجرت و اقامت دائمی ترکیه بسیار بالا خواهد بود. برای ثبت درخواست تجدید نظر باید دویست لیر هزینه پرداخت کرد. معمولاً کارمندان اداره مهاجرت طی ده روز پس از ثبت درخواست تجدید نظر نتیجه نهایی را اعلام می‌کنند.

هزینه لازم برای خرید ملک در کشور ترکیه

بررسی شرایط اخذ تابعیت کشور ترکیه برای خریداران ملک توسط وکیل ملکی

سی و شش ماه پس از صدور کارت اقامت، وکلای ملکی می‌توانند برای موکلان خود درخواست اخذ تابعیت و پاسورت کشور ترکیه را ثبت کنند. برای ثبت درخواست اخذ تابعیت باید کارت اقامت به همراه سایر مدارک هویتی به اداره مهاجرت کشور ترکیه تحویل داده شود. متقاضیان مهاجرت دائمی به ترکیه برای اخذ تابعیت این کشور باید به زبان ترکی مسلط باشند.

فرایند دریافت تابعیت ترکیه شش ماه طول می‌کشد. اداره مهاجرت از تمامی متقاضیان اخذ تابعیت ترکیه آزمونی درباره تاریخ و فرهنگ این کشور می‌گیرد. کسب نمره قبولی در این آزمون برای اخذ تابعیت کشور ترکیه الزامی است. پس از اخذ تابعیت ترکیه می‌توان پاسپورت این کشور را نیز دریافت کرد.

دریافت پاسپورت کشور ترکیه

دریافت پاسپورت کشور ترکیه

نتیجه‌گیری

اکثر متقاضیان مهاجرت دائمی به کشور ترکیه با خرید ملک اقامت این کشور را دریافت می‌کنند. تنها افرادی که ملکی با ارزش بالای هفت و نیم میلیون لیر بخرند، برای اخذ کارت اقامت دائم و تابعیت ترکیه واجد شرایط هستند. داشتن سند انتقال مالکیت برای اقامت دائمی کشور ترکیه از طریق خرید ملک الزامی محسوب می‌شود.

مهاجرت دائمی به ترکیه از طریق خرید ملک فرایند حقوقی نسبتاً پیچیده‌ای دارد و اکثر افراد از وکلای ملکی در این زمینه کمک می‌گیرند. گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری یکی از دهها  گروه یا موسسه فعال در این زمینه است.

متقاضیان محترم ضمن مطالعه بیشتر در مورد ویژگی های کشور ترکیه ، همچنین بررسی شرایط مهاجرت در سایر موسسات ، میتوانند از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده با کارشناسان ما نیز در تماس باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up