وکیل تخلیه سرقفلی با تجربه در تهران

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

وکیل تخلیه سرقفلی

وکیل برای تخلیه سرقفلی

وکیل برای تخلیه سرقفلی

حل پرونده های سرقفلی با وکیل تخلیه سرقفلی

پرونده‌های مربوط به حق سرقفلی یا تخلیه سرقفلی بخشی از دعاوی حقوقی تجاری را به خود اختصاص داده‌اند. بدون کمک از وکیل تخلیه سرقفلی ، شانس شما برای موفقیت در چنین پرونده‌هایی به شدت کاهش می‌يابد . لذا ممکن است در پرونده مورد نظر شکست بخورید.

بنابراین با کمک وکلای با تجربه  می‌توانید به راحتی در محضر دادگاه از حق و حقوق خود برای مطالبه سرقفلی دفاع کنید.

وکیل سرقفلی به شما کمک می‌کند تا کلیه راهکارهای موجود در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته و راهکار نهایی با موفقیت دنبال شود.

مطلب مفید | دادخواست تخلیه ملک تجاری

در بسیاری از موارد مشاهده می‌شود که حق با فرد است، اما به دلیل عدم بهر‌ه‌گیری از وکیل با تجربه و حرفه‌ای در زمینه سرقفلی، پرونده با ناکامی توام میشود.

با ما همراه باشید تا اطلاعات اولیه را در مورد سرقفلی بدست آورید.

پرونده‌های سرقفلی معمولاً بسیار پیچیده هستند

پرونده‌های سرقفلی معمولاً بسیار پیچیده هستند

سرقفلی چه مفهومی است؟

پیش از بررسی نکات مهم در خصوص انتخاب یک وکیل تخلیه سرقفلی باید به این مورد بپردازیم که معنای سرقفلی چیست و چرا دارای اهمیت است؟

بطور کلی می‌توان گفت که حق سرقفلی ، نوعی امتیاز مالی محسوب می‌شود. به این معنا که این حق را می‌توان خرید و فروش کرد و در اختیار دیگران قرار داد. همین مورد موجب میشود تا با دعاوی مختلفی در این رابطه مواجه شویم.

سرقفلی ، امتیازی محسوب میشود که مالک در زمان بستن اجازه آن را در اختیار مستأجر قرار می‌دهد. در اکثر موارد، به ازای این امر موجر یک مبلغ مشخص را از مستأجر دریافت می‌کند.

این مبلغ به موارد مختلفی بستگی دارد و یک مبلغ استاندارد نیست.

پس از پرداخت حق سرقفلی توسط مستأجر، سرقفلی از مالک به مستأجر انتقال پیدا می‌کند.

هنگامیکه زمان اجاره ملک به پایان می‌رسد، موجر موظف است تا کلیه مبلغ سرقفلی دریافت شده را دوباره در اختیار مستأجر قرار دهد. با این پرداخت ، موجر میتواند حق سرقفلی را دوباره به دست آورد.

شایان ذکر است در طول مدت اجاره، مستأجر میتواند به ازای دریافت یک مبلغ خاص ، سرقفلی دریافت شده را به فرد دیگری انتقال دهد.

یک وکیل مناسب باید کاملاً مجرب باشد

یک وکیل سرقفلی مناسب باید کاملاً مجرب باشد

ضرورت استفاده از وکیل تخلیه سرقفلی

شاید در نگاه اول پرونده‌های مربوط به سرقفلی بسیار ساده‌ به نظر برسند . لذا تصور خواهید کرد که برای حل آنها نیاز به وکیل تخلیه سرقفلی ندارید.

این در حالی است که این تصور یک تصور حقوقی کاملاً نادرست خواهد بود. متأسفانه بسیاری از افراد دچار این اشتباه می‌شوند ، به همین دلیل، بدون استخدام یک وکیل پایه یک در مراجع حقوقی حضور می‌یابند.

تغییر قوانین حقوقی به دفعات در سال‌های اخیر نشان‌دهنده اهمیت بسیار بالای این موضوع و پیچیدگی‌های کلی آن است. افراد عادی توانایی صرف زمان لازم جهت مطالعه کلیه قوانین حقوقی مربوط به این بحث را ندارند .

میتوان گفت با وجود وکیل تخلیه سرقفلی ، اصلاً نیازی به این موضوع نیست.

تفاوتی ندارد که در چنین دعاوی حقوقی  در کدام سمت پرونده قرار دارید؛ زیرا در هر صورت، تنها برگ برنده برای شما استفاده از وکیل سرقفلی حرفه ای است.

بهره‌‌گیری از چنین وکلایی به خودی خود موجب افزایش اعتماد به نفس شما برای پیگیری حق و حقوقتان خواهد شد. این امر به ‌هیچ‌ وجه با مراجعه بدون وکیل به مراجع قضایی قابل مقایسه نیست.

اگر درگیر اینگونه  پرونده‌ها هستید،‌ هم اکنون دست به کار شوید و نسبت به استخدام یک وکیل شایسته اقدام کنید.

نکات مهم جهت انتخاب یک وکیل مناسب

وکیل تخلیه سرقفلی باید برخوردار از دانش روزآمد باشد. برخی وکلا با قوانین سال های گذشته بیشتر آشنائی دارند. لذاهیچ نیازی برای به‌روز کردن قوانین می‌بینند.

بهره‌گیری از اطلاعات چنین وکلایی کمک شایانی به موفقیت شما در پرونده سرقفلی نخواهد کرد. بلکه ممکن است بطور کامل ورق برمی گردد و حق و حقوق شما پایمال شود.

به همین دلیل، در زمان انتخاب وکیل تخلیه سرقفلی مغازه باید حتماً نسبت به استخدام وکلایی اقدام کنید که دانش و اطلاعات خود را به‌روز نگه می‌دارند.

این وکلا اولویت خود را رضایت موکلین اعلام می‌کنند . بنابراین به جای توجه به هزینه‌ها، تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند تا شما را به هدف نهایی خود که پیروزی در پرونده مورد نظر است، برسانند.

به یاد داشته باشید که برتری تنها زمانی حاصل می‌شود که به سراغ چنین وکلایی بروید.

از طرف دیگر، صداقت، طراحت کلام، وجهه خوب و ارتباط مؤثر با موکل نیز از نکات مهمی است که باید در زمینه انتخاب وکیل مد نظر قرار دهید. بارها مشاهده شده است که وکلا با نفوذ کلام خود و سیاست و زیرکی در یافتن نکات ریز توانسته‌اند قاضی پرونده را تحت تأثیر قرار دهند و موکل خود را در دستیابی به حقوق خود یاری کنند.

هزینه وکیل تخلیه سرقفلی

برخلاف تصور عموم مردم، هزینه استخدام وکیل تخلیه سرقفلی بالا نیست و بسیاری از افراد به راحتی از عهده پرداخت هزینه‌های مربوط به آن بر می‌آيند؛ بنابراین نیازی نیست که در این زمینه نگرانی خاصی داشته باشید.

باید به این نکته اشاره کنیم که میزان هزینه‌های مربوط به استخدام وکیل بستگی به پیچیدگی کلی پرونده مورد نظر دارد. قاعدتاً‌ رسیدگی به پرونده فروشگاه‌‎های بسیار بزرگ که گردش مالی بالایی دارند ، بحث سرقفلی در آنها به شدت پیچیده است.

بنابراین مراکز تجاری ، هزینه متفاوتی در قیاس با رسیدگی به پرونده سرقفلی در مغازه‌های کوچک دارد. به همین دلیل، بهتر است پیش از اعطای وکالت به وکیل ، با او در مورد هزینه‌های مورد نظر صحبت کنید تا در زمان پرداخت آن دچار مشکل نشوید.

سخن پایانی

سرقفلی از مهم‌ترین موضوعات حقوقی به شمار می‌آید که مورد اختلاف بسیاری از افراد است. رسیدگی به این پرونده‌ها به معنای نیاز به آشنایی با موارد حقوقی گسترده است. این امر از عهده افراد عادی خارج خواهد بود.

با کمک یک وکیل تخلیه سرقفلی مجرب می‌توانید راهکارهای مناسبی را برای دریافت حق و حقوق خود پیدا کنید.

این وکلا در کلیه مراحل رسیدگی به پرونده در کنار شما هستند.

در صورت نیاز به وکیل پایه یک با گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up