وکیل ملکی خوب در تهران

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

وکیل ملکی خوب در تهران

آشنایی با وکیل ملکی خوب در تهران و کرج و...

آشنایی با وکیل ملکی خوب در تهران و کرج و…

وکیل ملکی خوب در تهران  کیست ؟

اگر شما کاربر محترم در امور دعاوی ملکی دارای پرونده بوده و یا از یکی از موضوعات ملکی در رنج و عذاب هستید میتوانید با ما تماس بگیرید. اگر خواهان ملاقات حضوری با وکیل متخصص ملکی می باشید از طریق ایکون ارتباط با وکیل در بالای صفحه  اقدام نمایید. برای انجام مشاوره تلفنی می توانید با شماره وکیل ملکی تماس بگیرید. این شماره در کادر بالای همین مقاله قرار داده شده است.

مطلب مرتبط | وکیل خانواده خانم در تهران

 یکی از مشکلات حقوقی و دغدغه همیشگی شهروندان، درگیر شدن با پرونده های دعاوی ملک میباشد. این موضوع آنان را دچار نگرانی و استرس نموده بگونه ای که سراسیمه بدنبال پیدا کردن مفری برای رهایی از دردسرهای پرونده شان هستند. اگر این افراد در تهران ساکن باشند، اولین جستجوها برای یافتن وکیل ملکی خوب در تهران، از اینجا آغاز میشود. جستحویی که ممکن است برای برخی از آنان چندان هم دلچسب نباشد. زیرا برای دستیابی به بهترین وکیل ملکی احتمالا مسیر درستی را انتخاب ننموده اند.

امروزه شهر تهران جمعیت بالای 8.69 میلیون  نفر  دارد. این جعمیت زیاد، به عنوان حیاتی ترین نیاز، بدنبال دستیابی به محلی مناسب برای سکونت است. آمار تقاضا و پایین بودن عرضه مسکن مناسب برای مردم عادی، موجب افزایش قیمت ها شده ، امری که پیامد آن افزایش آمار تخلفات و جرایم ملکی میباشد. در نتیجه در سال های اخیر، نیاز به برخورداری از بهترین وکلا در تهران و دیگر نظیر کرج، مشهد، اصفهان و… بیش از پیش احساس میشود.

وکلای خوب در گروه ما می توانند پاسخگوی بخشی از نیازهای شهروندان محترم در امور دعاوی حقوقی و کیفری باشند.

وکیل ملکی حرفه ای

برابر برخی آمارها تا سال 1398 تعداد ۶۰ هزار و ۹۹۶ وکیل دادگستری در ایران مشغول فعالیت بودند. که از این تعداد فقط ۳۱ هزار وکیل دارای پروانه رسمی وکالت از سوی کانون وکلا هستند.  29 هزار و 669 وکیل نیز مربوط به مرکز امور وکلا و مشاوران حقوقی قضایی می باشند.

مطلب مرتبط | بهترین وکیل حقوقی غرب تهران

تا سال 1399 به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر تنها  ۷۶ وکیل در ایران وجود دارد. این در حالی است که متوسط میانگین جهانی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر، ۲۴۰ وکیل است. از این رو با در نظر گرفتن اینکه آمار ایران سه برابر کمتر از میانگین جهانی است، دسترسی به وکیل ملکی خوب در تهران مشکل بنظز میرسد. زیرا همه وکلا در امور ملک فعالیت ندارند. بخش عمده ای از وکلا در امور دعاوی خانوادگی فعالیت مینمایند. این امر معضل دسترسی به وکلای خوب را کمی افزایش میدهد.

همکاری وکلای مجرب با تیم تخصصی ملکی اداری

همکاری وکیل ملکی خوب تهران با تبم ما

همکاری وکیل ملکی خوب تهران با تبم ما

ناگفته نماند که عده ای از وکلای پایه یک دادگستری طی سال های اخیر منحصراً در امور دعاوی ملکی کار میکنند. آنها اکنون در قامت وکیل ملک حرفه ای پرونده های بسیار بزرگ را مدیریت میکنند. و در غالب مواقع سربلند از دفاع از حقوق موکلین خود بیرون آمده اند. برخی از آنان گذشته از تجربیات ارزنده در امور وکالت ملکی، تحصیلات خود را ادامه داده و در حال حاضر جزء اساتید دانشگاه هستند. خوشبختانه برخی از این وکلا با گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری از نزدیک همکاری دارند. افتخار گروه ما ارتباط حرفه ای با آنان در قبول وکالت پرونده های ملکی میباشد.

وکیل ملکی خوب در تهران کیست؟

ممکن است شما بدنبال یافتن پاسخی برای این سؤال باشید که وکیل ملکی خوب در تهران کیست؟ چگونه میتوان وکیل مورد اعتماد و حرفه ای را پیدا نمود. البته پاسخ به این سؤال خیلی سهل و آسان نخواهد بود. برای آنکه در این مورد بیشتر بدانید توصیه می نماییم مقاله های متعدد در این سایت را مطالعه نموده و در این مورد بیشتر بدانید. بیش از آنکه در مورد خصوصیات وکلا بگوییم شما از طریق مطالعه انواع مقالات در این سایت، به نتیجه مورد نظرتان برای دستبیابی به وکیل حاذق و با تجربه دست پیدا نمایید.

تیم حقوقی ما انواع دعاوی شما را پیگیری میکند

در تیم حقوقی ما وکلای خوب و حرفه ای در اکثر دعاوی مربوط به حوزه ملک و در همه شهرها از جمله تهران، کرج، اصفهان، تبریز و…فعالیت میکنند. دعاوی ملکی خیلی پر تعداد هستند. شما میتوانید برای آشنایی با این دعاوی مقاله وکالت دعاوی ملکی (حقوقی و کیفری)  را مطالعه نمایید. برای همین برخی از وکلای خوب در تعدادی از دعاوی از تبحر و تجربه بیشتری برخورداند.

به عنوان مثال تعدادی از وکلای خوب در دعاوی مرتبط با کمیسیون های شهرداری، اداره ثبت ، منابع طبیعی فعالیت دارند. آنان با ساختار دادگاهها و دادسراها و دیوان عدالت اداری کاملا آشنایی دارند. برخی دعاوی نیز جنبه های حقوقی و کیفری دارند که وکلای خوب دیگری در این رابطه فعالیت مینمایند. خوشبختانه تیم گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری در دپارتمان ملک از همکاری با وکلای خوب بهره می برد و افتخار همکاری با آنان را دارد.

وکلای خوب در تهران می توانند بهترین گزینه برای پیگیری دعاوی شما در امور حقوقی مربوط به ملک و پرونده سخت و پیچیده شما باشند. ممکن است شما قصد داشته باشید در مورد پرونده ملک خود با وکیل ملکی خوب در تهران ملاقات نمایید. بسیار خوب ما آماده ایم تا با برگزاری جلسه حضوری بتوانید تصمیم منطقی و شایسته برای پرونده خود بگیرید.

مطلب مرتبط | وکیل کیفری خوب تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.