وکیل ملکی متخصص

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

بهترین وکیل ملکی متخصص

"وکیل ملکی متخصص

ما برای انجام تخصصی امور ملکی مربوط هر یک از متقاضیان  از وجود وکلا و کارشناسان متخصص بهره می بریم. کارشناسان ما تا کنون بارها دادرسی و پشتیبانی حقوقی و کیفری مربوط به اشخاص حقیقی یا حقوقی را بر عهده گرفته اند. آنها به خوبی می توانند پرونده شما را مدیریت نمایند. اگر شما در مورد انواع پرونده های ملکی دچار مشکلات حقوقی هستید حتماً با ما تماس بگیرید. وکیل ملکی متخصص حتماً در این مورد شما را یاری خواهد داد.

وکیل ملکی متخصص

مشاوره و قبول وکالت در امور ملکی

شما ممکن است موجر باشید. یا اینکه در نقش مستاجر با موجر خود دعوای ملکی دارید. ممکن است در مورد سرقفلی مغازه بخواهید طرح دعوا کنید. یا در مورد قرارداد مشارکت در ساخت با شرکای خود درگیری حقوقی پیدا کرده اید. همچنین امکان دارد مشکل اثبات مالکیت یا تصرف عدوانی و خلع ید داشته باشید.

مطلب مفید | دفتر وکالت در غرب تهران

در همه این موارد و دیگر دعاوی ملکی ، وکیل ملکی متخصص در تیم ما میتواند در کوتاهترین زمان با قبول وکالت شما پرونده تان را با شرایط مناسب به سرانجام برساند.

سایر خدمات حقوقی در گروه ملکی اداری

وکالت در پرونده های تغییر جنسیت

اگر در مورد تغییر جنسیت قصد پیگیری حقوقی توسط وکیل متخصص دارید در گروه ما وکیل متخصص برای این امر آماده ارائه خدمات حقوقی به شما خواهد بود.

بهترین وکیل ملکی متخصص

وکیل اصل 49

چنانچه در مورد املاک و اموال خود نگرانی هایی دارید و یا پرونده مفتوحی در مراجع قانونی دارید و نگران مصادره اموال خود هستید میتوانید با ما تماس بگیرید.

وکالت پرونده های جرایم مواد مخدر

برخی جرایم مجازات های سنگین در پی دارند. گاهی اتهامات سنگینی متوجه افراد میشود که آنها را تا مرحله از دست دادن حق حیات پیش میبرد. در این مواقع وکیل کیفری می تواند کمک شایانی به روند پرونده بنماید. اگر در دام چنین پرونده هایی گرفتار شده اید، از جمله پرونده های مواد مخدر، ما در کنار شما خواهیم بود تا وکلایمان به شما کمک نمایند.

وکیل امور حسبی

در مواردی میان خانواده ها در مورد موضوع انحصار وراثت و نحوه تقسیم ماترک اختلافاتی بروز می کند. نقش وکیل امور حسبی می تواند در چنین مواردی تاثیرگذار باشد. در صورت تمایل می توانید با وکیل ما در ارتباط باشید.

وکالت در پرونده های ثبت احوال

چنانچه در مورد تغییر نام خانوادگی و یا تعویض شناسنامه نمونه قدیم و دیگر موضوعات مربوط به قانون ثبت احوال مشکلاتی دارید وکیل ثبت احوال می تواند گره گشای مشکلات شما باشد.

وکیل ملکی متخصص را در تیم ما بیازمایید.

 

keyboard_arrow_up