موفقیت در کلاسهای آمادگی کنکور ترکیه با وکیل مهاجرتی

با سلام.
لطفا جهت دریافت خدمات اولیه مشاوره مهاجرتی ، ابتدا با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

موفقیت در کلاسهای آمادگی کنکور ترکیه با وکیل مهاجرتی 

کلاس‌های آموزشی آزمون Yos  مباحث مختلفی دارند

کلاس‌های آموزشی آزمون Yos  مباحث مختلفی دارند

چگونه در کلاسهای آمادگی کنکور ترکیه پذیرفته شویم؟

در سال‌های اخیر اخذ پذیرش از دانشگاههای ترکیه مورد استقبال بسیاری از جوانان قرار گرفته است. آزمون کنکور ترکیه که به آن ‌Yos نیز گفته می‌شود، در ایران بسیار پرطرفدار شده است. بهترین روش برای قبولی در این آزمون، استفاده از مطالب آموزشی ارائه شده در کلاسهای آمادگی کنکور ترکیه است. با طی کردن این آموزش‌ها می‌توان با خیال راحت در آزمون Yos شرکت کرد و رتبه مناسبی را به دست آورد.

اهمیت این کلاس‌ها به حدی است که در صورت شرکت نکردن در آن‌ها شانس قبولی شما در آزمون Yos  به شدت پایین می‌آيد. از این رو، توصیه می‌شود که متقاضیان در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام در این کلاس‌های آموزشی  اقدام کنند.

به علت اهمیت بالای این کلاس‌ها و همچنین نتیجه بسیار مهم آزمون ترکیه تصمیم گرفتیم در  مقاله حاضر به بررسی این موضوع بپردازیم. اگر شما هم قصد شرکت در این آزمون را دارید یا به طور کلی، در این زمینه کنجکاو هستید، ادامه متن را از دست ندهید.

آزمون Yos چه نوع آزمونی محسوب می‌شود؟

پیش از بررسی کلاسهای آمادگی کنکور ترکیه باید به بررسی آزمون Yos بپردازیم. در واقع، این آزمون همان آزمون کنکور کشور ترکیه است که به صورت سالانه برگزار می‌شود. کلیه افراد دارای مدرک دیپلم متوسطه می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و شانس خود را برای پذیرش در دانشگاه‌های ترکیه بیازمایند.

این آزمون تنها مختص اتباع خارجی است. در واقع، متقاضیان خارجی تنها به وسیله این آزمون می‌توانند در یکی از دانشگاه‌های کشور ترکیه پذیرش بگیرند. بدون قبولی در این آزمون امکان اخذ پذیرش این دانشگاه‌ها وجود ندارد. در طول این آزمون باید حد نصاب نمره قبولی را کسب نمایید تا با درخواست شما برای ورود به آن دانشگاه موافقت شود.

مطلب مفید | وکیل تابعیت و اقامت حرفه ای

آزمون Yos ممکن است به زبان‌های مختلفی همچون انگلیسی و ترکی ارائه شود. این آزمون معمولاً دارای دو بخش اصلی است که شامل بخش هوش و ریاضی و بخش مربوط به ارزیابی سطح زبان می‌شود. جهت کسب پذیرش از دانشگاه‌های ترکیه‌ لازم است که نمره مناسبی را در هر یک از این بخش‌ها به دست آورید.

هر متقاضی 100 الی 120 دقیقه وقت دارد تا به حدود 100 سؤال موجود در این آزمون پاسخ دهد. زمان امتحان توسط دانشگاه تعیین خواهد شد. بخش هوش و ریاضی این آزمون دارای مواردی همچون ریاضیات عمومی، هندسه و … است. کلاسهای آمادگی کنکور ترکیه تمامی این موارد را پوشش می‌دهند.

هزینه ثبت‌نام در این کلاس‌ها بالا نیست

هزینه ثبت‌نام در کلاس‌های کنکور بالا نیست

چرا باید در کلاس‌های آمادگی آزمون کنکور ترکیه شرکت کنیم؟

پس از بررسی شناخت ابتدایی آزمون کنکور ترکیه، نوبت به بررسی مزایای شرکت در کلاسهای آمادگی کنکور ترکیه می‌رسد. مزیت اصلی این کلاس‌ها این است که احتمال موفقیت شما را برای کسب نمره مد نظر دانشگاه افزایش می‌دهد. در واقع، این کلاس‌ها به شما کمک می‌‌کنند تا بتوانید نمره مربوطه را به راحتی کسب کنید. در ادامه به چند مورد دیگر از مزایای این کلاس‌ها می‌پردازیم.

بهبود شرایط آمادگی

در نگاه اول ممکن است آزمون ورودی Yos ساده به نظر برسد،‌ اما باید بگوییم که این امر تصور درستی نیست. بسیار از متقاضیان مربوطه فکر می‌کنند که با بهره‌گیری از دانش بسیار کم می‌توانند در این آزمون نمره مناسب را به دست آورند. این در حالی است که بخش عظیمی از متقاضیان به دلیل عدم آشنایی با نوع آزمون و حتی عدم دسترسی به نمونه سؤالات قبلی هیچ شانسی برای پیروزی ندارند.

با استفاده از کلاسهای آمادگی کنکور ترکیه می‌توانید از نمونه سؤالات متنوع سال‌های قبل آزمون‌های Yos چندین دانشگاه برتر ترکیه استفاده کنید. بررسی این نمونه سؤالات به شما کمک می‌کنند تا درک بهتری از روند کلی طرح سؤالات در چنین آزمون‌هایی داشته باشید.

این کلاس‌ها کلید موفقیت شما هستند

هماهنگی با وکیل مهاجرتی کلید موفقیت شما است

کاهش استرس

هرچه میزان آشنایی و درک شما در مورد سؤالات مطرح شده در آزمون کنکور کشور ترکیه بالاتر رود، استرستان در زمان برگزاری آزمون کاهش پیدا خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین مزایای کلاسهای آمادگی کنکور ترکیه نیز همین مورد است.

با شرکت در این کلاس‌ها کاملاً با نحوه پاسخگویی به سؤالات در زمان تعیین شده آشنا می‌شوید و این امر یک عامل اساسی برای کاهش استرس ناشی از عدم آشنایی با آزمون کنکور کشور ترکیه می‌شود.

بررسی مطالب مهم و هزینه پایین

گفتیم که آزمون کشور ترکیه دارای دو بخش زبان و ریاضیات و هوش است. این مباحث خود به چندین زیرمجموعه تقسیم می‌شوند. قاعدتاً مطالعه کلیه مطالب مربوط به این دو بخش برای یک متقاضی امکان‌پذیر نیست؛ زیرا این مباحث از وسعت بسیار زیادی برخوردار هستند.

با انتخاب کلاسهای آمادگی کنکور ترکیه تنها مطالبی مورد بررسی قرار می‌گیرند که احتمال وجود آن‌ها در آزمون به شدت بالا است. چنین تکنیکی باعث می‌شود تا حتی در زمان خود نیز صرفه‌جویی کنید. در واقع، به جای این که مطالب نامرتبط و کم اهمیت مطالعه شوند، مطالب مهمی که همواره مورد توجه طراحان سؤال هستند، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

علاوه بر این، هزینه شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون ترکیه بسیار پایین است. در واقع، کلیه متقاضیانی که می‌خواهند هزینه‌های مربوط به پذیرش خود را در یکی از دانشگاه‌های ترکیه کاهش دهند، باید در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند. افراد می‌توانند با پرداخت مبلغ بسیار کمی علاوه بر افزایش آمادگی خود برای شرکت در این آزمون، شناخت بهتری نسبت به روند طرح سؤالات و نمره مد نظر دانشگاه مربوطه کسب کنند. این در شرایطی است که سایر رقبا از این امکان برخوردار نیستند.

با انتخاب درست در آزمون YOS قبول شوید

با انتخاب درست در آزمون YOS قبول شوید

سخن پایانی

قبولی در آزمون کنکور ترکیه یا Yos بدون شرکت در کلاس‌های مخصوص آمادگی این آزمون یک امر دشوار است. در واقع، تا زمانی که شما آمادگی لازم را از طریق شرکت در این کلاس‌ها کسب نکرده‌اید، شانس شما برای قبول شدن در این آزمون به شدت پایین است. کلاسهای آمادگی کنکور ترکیه مباحث مختلفی را به صورت کلی مورد بررسی قرار می‌‌دهند. این کلاس‌ها به شما کمک می‌کنند تا با آمادگی بسیار بالایی در جلسه کنکور ترکیه حاضر شوید.

برای علاقه مندان به تحصیلات عالی ، دانشگاههای ترکیه (در آنکارا ، استانبول و دیگر شهرهای ترکیه) میتوانند گزینه های مناسبی برای شما باشند. پذیرش در این دانشگاهها میسر است. مشروط بر آنکه با وکیل مهاجرتی خوب و با تجربه کار کنید.

اگر خواهان شرکت در کلاسهای آمادگی کنکور و موفقیت در آزمون و ورود به دانشگاههای دولتی یا خصوصی ترکیه هستید ، می توانید با وکیل مهاجرتی ترکیه در گروه ما مشورت کنید. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید.

مطلب مفید | خرید ملک در ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up