خرید ملک ارزان ترکیه و شش نکته طلایی

با سلام.
لطفا جهت دریافت خدمات اولیه مشاوره مهاجرتی ، ابتدا با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

شش نکته طلایی در مورد خرید ملک ارزان ترکیه 

خرید ملک در ترکیه یک راه عالی برای کسب اقامت است

خرید ملک در ترکیه یک راه عالی برای کسب اقامت است

خرید ملک ارزان ترکیه خوب یا بد؟

نکات مهم در مورد خرید خانه در ایران با نکاتی که شما باید در مورد خرید ملک درترکیه مد نظر قرار دهید متفاوت است.

خرید ملک ارزان ترکیه یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی و کسب اقامت در این کشور است. کلیه مهاجران خارجی می‌توانند با خرید ملک در این کشور نسبت به ارائه درخواست خود جهت دریافت اقامت کشور ترکیه اقدام کنند.

اما این موضوع از نظر حقوقی و ملکی دارای شرایط و قوانین مختص به خود است. نکاتی که تنها از عهده وکیل مهاجرت ترکیه برمی آید.

خرید ملک از جمله راه‌های سرمایه‌گذاری و اقامت در کشور ترکیه محسوب می‌شود. به همین دلیل روش‌ها و قوانین آن مرتبط با سیاست های اقتصادی و در نتیجه سرمایه‌گذاری میباشد.

جالب است بدانید خرید ملک در کشور ترکیه از جمله راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌های موجود جهت دریافت پاسپورت این کشور نیز محسوب می‌شود.

دلایل مختلفی همچون فاصله کم ترکیه با ایران و اقتصاد پویا موجب شده تا بسیاری از ایرانی ها به فکر خرید ملک در کشور ترکیه بیافتند. برای نتیجه بهتر ، بیشتر آنان به مشاور خرید ملک در ترکیه مراجعه میکنند.

بالطبع برای انجام این امر لازم است که با شرایط و نکات مهم انجام این امر آشنا شوید.

با وکیل مهاجرت و اقامت با تجربه همراه باشید تا به صورت مختصر اطلاعات مفید در این رابطه به دست بیاورید.

نکته اول، شرایط خرید ملک در ترکیه

اولین نکته‌ای که باید در زمینه خرید ملک ارزان در ترکیه به آن بپردازیم، شرایط مربوط به خریداری ملک در این کشور است. امروزه ترکیه در فهرست یکی از مهم‌ترین کشورهای جهان از لحاظ ساخت و ساز و همچنین فروش مسکن به شمار می‌آید.

مهم‌ترین شرط خرید ملک در این کشور را می‌توان رعایت حداقل سرمایه‌ مدنظر دانست. در واقع اگر قصد خرید ملک در کشور را به عنوان یک مهاجر خارجی دارید، باید قیمت ملک مربوطه از حد خاصی بالاتر رود. زیرا تنها در این صورت است که اجازه اقامت در خاک کشور ترکیه را بدست می‌آورید.

بر اساس جدیدترین قوانین دولت ترکیه در مورد خرید ملک کلیه مهاجران خارجی که قصد دارند از روش خرید ملک برای کسب پاسپورت و اقامت این کشور استفاده کنند، باید ارزش ملک مدنظرشان بیش از چهارصد هزار دلار آمریکا باشد. در صورت پایین‌تر بودن ارزش ملک مزبور شما توانایی ارائه درخواست در این زمینه را نخواهید داشت.

خرید ملک در ترکیه باید به صورت رسمی دنبال شود

خرید ملک در ترکیه باید به صورت رسمی دنبال شود

نکته دوم،‌ شرط سن

یکی دیگر از مهم‌ترین موارد مربوط به خرید ملک ارزان در ترکیه، شرط سن است. در واقع حتی سن شما در زمان خرید ملک در کشور ترکیه اهمیت دارد. سن کلیه مهاجرانی که قصد خرید ملک در کشور ترکیه را دارند باید حداقل هجده سال باشد.

این بدان معناست که افراد زیر سن قانونی به هیچ وجه نمی‌توانند نسبت به خرید ملک در این کشور اقدام کنند. بنابراین اگر قصد دارید ملکی را برای فرزندان زیر سن قانونی خود خریداری کنید باید بگوییم که این موضوع امکان‌پذیر نیست.

نکته سوم، ارائه پاسپورت معتبر

در زمان عقد قرارداد بین شما و صاحبخانه در دفتر رسمی ثبت املاک باید پاسپورت معتبر ارائه دهید. چنانچه پاسپورت شما از اعتبار کافی برخوردار نباشد، روند ثبت ملک مربوطه طی نخواهد شد.

به همین دلیل توصیه می‌شود که پیش از اقدام برای خرید ملک حتماً نسبت به تمدید اعتبار پاسپورت خود اقدام کنید.

نکته چهارم، دریافت وام

برخی مهاجرین خارجی تصور می‌کنند میتوان با دریافت وام در کشور ترکیه ملک مدنظرشان را خریداری کنند. اگرچه اعطای وام برای خرید ملک در ترکیه یک امر عادی است، اما باید به این نکته اشاره کنیم که بانک‌های ترکیه‌ای برای پرداخت چنین وام‌هایی به افراد خارجی به شدت سخت‌گیری خواهند کرد. این امر بدان معناست که بهتر است فکر استفاده از وام جهت خرید ملک در کشور ترکیه را از سر خود خارج کنید.

خرید ملک در ترکیه فرایند دشواری ندارد

خرید ملک در ترکیه فرایند دشواری ندارد

نکته پنجم، محدودیت مکانی برای خرید ملک وجود ندارد

اولین گام برای خرید ملک در کشور ترکیه، انتخاب ملک مدنظر است. این ملک می‌تواند در هر بخشی از کشور ترکیه وجود داشته باشد. در واقع هیچگونه محدودیتی از نظر مکان ملک مدنظر وجود ندارد و مهاجرین خارجی می‌توانند در هر مکانی که دوست دارند ملک دلخواه‌ خود را خریداری کنند.

پس از انتخاب ملک باید به همراه صاحب‌ ملک و یا وکیل او به یک مرکز ثبت اسناد رسمی در کشور ترکیه مراجعه کنید. در این مراکز معمولاً مدارکی همچون مدارک شناسایی و همچنین مدارک مربوط به انتقال وجه مربوطه از شما درخواست می‌شود.

 پس از ارائه این مدارک ، نوبت به عقد قرارداد می‌رسد . پس از آن شما به عنوان صاحب ملک مزبور شناخته می‌شوید.

به طبع پس از طی مراحل فوق این امکان برای شما بوجود می‌آید که درخواست خود را جهت دریافت اقامت کشور ترکیه به وزارت مهاجرت این کشور ارسال کنید تا هر چه زودتر مراحل مربوط به این امر نیز طی شود.

نکته ششم، استفاده از وکیل ملکی و مهاجرتی

کلیه مواردی که در بخش‌های قبلی به آن‌ها اشاره کردیم برای افرادی که سابقه‌ خرید ملک ارزان ترکیه را ندارند یک امر گیج‌کننده خواهد بود. حتی بحث انتخاب ملک نیز خود دارای نکات بسیار مهمی است که بدون مشاوره با وکلای ملکی مجرب نمی‌توانید از آن‌ها آگاه شوید.

بهترین و مناسب‌ترین روش جهت خرید ملک در کشور ترکیه و سپس کسب اقامت این کشور استفاده از مشاوران مهاجرتی و ملکی معتبر است.

گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری با سال‌ها سابقه در زمینه ارائه خدمات حقوقی ملکی مفتخر است تا شما عزیزان را در این زمینه همراهی کند.

با انتخاب این موسسه می‌توانید با هماهنگی وکیل مهاجرتی مستقر در ترکیه تمامی مراحل خرید ملک را با کمک وکیل و با اطمینان طی کنید.

شما با هماهنگی وکیل مهاجرتی ترکیه ، با خاطری آسوده از بابت انتخاب بهترین ملک در کشور ترکیه و با مناسب‌ترین قیمت ممکن ، رویای خرید خانه در ترکیه را محقق خواهید ساخت.

سخن پایانی

وقتی صحبت از خرید ملک ارزان در کشور ترکیه به زبان می‌آید، بسیاری از افراد تصور می‌کنند که انجام این امر به معنای طی کردن امور حقوقی بسیار دشوار است . بطورکلی این امر یک موضوع زمان‌بر خواهد بود. باید بگوییم که این تصور یک تصور کاملاً نادرست به شمار می‌آید.

با خرید ملک در ترکیه می‌توانید در مدت بسیار کوتاهی اقامت این کشور فوق‌العاده جذاب را در همسایگی ایران به دست بیاورید. تفاوتی ندارد که ملک مدنظر شما از نوع تجاری و یا مسکونی است. زیرا در هر صورت اقدام به خرید ملک در این کشور کرده‌‌‌‌اید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر کافی است ابتدا به برخی سایت های اطلاعات عمومی ترکیه سری بزنید و سپس با گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up