مشاوره حقوقی با وکیل خانواده

با سلام.
کاربر گرامی برای برقراری ارتباط با مشاور حقوقی در امور دعاوی خانواده ، از ساعت 8 صبح تا 8 عصر با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی با وکیل خانواده

مشاوره حقوقی وکیل خانواده

مشاوره حقوقی وکیل خانواده

آن چه که متاسفانه در جامعه ما مرسوم است، زوج ها در زمان اختلافات و درگیری به یاد رجوع به مشاور حقوقی و بهترین وکیل خانواده می افتند تا در مورد حقوق و تکالیف خود مطلع گردند و بهترین راهکار را برای اموری نظیر طلاق ، مطالبه مهریه ، مطالبه نفقه و حضانت فرزندان و … بیابند.

اما آن چیز که بهتر است در فرهنگ و عرف ما اصلاح گردد، گرفتن مشاوره حقوقی با وکیل خانواده در زمان قبل از ازدواج است.

 اگر زن و مردی که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند همانند بررسی سایر مسائل و تحقیقات رایجی که پیش از ازدواج می نمایند، برای حق و حقوق قانونی خود و خواسته های قانونی خود از زندگی مشترک به مشاور حقوقی مراجعه نمایند، تا حد زیادی مشکلات احتمالی حقوقی در آینده را کاهش می دهند.

چنانچه شما در زمره افراد گرفتار در مسائل و اختلافات خانوادگی هستید بهتر است با مشاور خانواده گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری تماس بگیرید. تا راهکار مناسب تری برای آینده خود پیدا نمایید.

اهمیت مشاوره حقوقی با وکیل خانواده قبل از ازدواج 

اگر شما پیش از انعقاد عقد نکاح به وکیل خانواده مراجعه نموده و از ایشان راهنمایی های لازم را بگیرید به راحتی می توانید بر طبق چشم اندازی که از زندگی مشترک خود دارید، با همسر آینده خود به تفاهم برسید.

به طور مثال برخی از زوج ها تمایل به دانستن نکات حقوقی بسیاری در مورد مهریه دارند. مثلا می خواهند بدانند تفاوت مهریه عندالمطالبه با عندالاستطاعه در چیست؟ یا اینکه می خواهند در مورد نحوه پرداخت مهریه تا 110 سکه و بالاتر از آن اطلاعاتی کسب نمایند.

گاهی زوج ها تمایل بسیاری دارند تا در مورد حقوق زوجه اطلاعات کسب نمایند. مثلا چگونه زوجه می تواند حقوقی مثل وکالت در طلاق یا اجازه خروج از کشور و… را برای خود به طور صحیح مندرج نماید تا از حمایت های قانونی بهره مند گردد.

همچنین مسائل بسیار زیاد و گسترده ای در مورد شروط 12 گانه که در متن قباله های ازدواج درج شده است وجود دارد. مثلا در مورد تنصیف دارایی نکات مهمی وجود دارد.

به نظر می رسد شهروندان آگاه رجوع به جلساتی از این قبیل مشاوره حقوقی با وکیل خانواده را در اولویت های مهم خود پیش از ازدواج قرار می دهند . این افراد هیچگاه اسیر حرف های غلط و رایج عرفی نظیر اینکه مهریه را چه کسی داده و چه کسی گرفته نمی شوند. یا اگر بانویی برای وکالت در طلاق اقدام می نماید اسیر حرف های نامربوط و غلط در این زمینه نمی شود و با اگاهی و دانش کامل اقدامات مقتضی را انجام می دهد.

فایده مشاوره حقوقی با وکیل خانواده هنگام بروز اختلافات

نکات حقوقی در مورد مشاوره خانواده

نکات حقوقی در مورد مشاوره خانواده

در صورت بروز اختلافات خانوادگی ، مسائل و ابعاد حقوقی بسیاری برای خانواده ها مطرح می شود. مشاور حقوقی خانواده با بررسی فرد مراجعه کننده پیشنهاد متناسب با وضعیت زوجین و فرزندان را ارائه می نماید.

به طور مثال شاید برای برخی صلح و سازش راهکار مفیدتری باشد. چه بسیار مواردی مشاهده شده است که زوجین با طی جلسات مشاور حقوقی خانواده ، از طلاق و شکایت و جدایی منصرف شده و به زندگی مشترک خود بازگشته اند.

مشاور حقوقی خانواده بستگی به رویدادها می تواند انواع طلاق را برای زوجین تشریح نموده تا بر اساس آثار و احکام آن تصمیم بگیرند. به طور مثال گاهی طلاق توافقی مناسب ترین راهکار می باشد. گاهی طلاق از طرف مرد یا از طرف زن و آثار حقوقی که بر آن مترتب می شود برای این زوج مناسب است.

همچنین در مورد نفقه زوجه و نفقه فرزندان بحث و گفتگو می شود و اقدامات قانونی متناسب با آن بررسی می گردد. زیرا نفقه می تواند هم دارای جنبه حقوقی باشد و هم دارای جنبه کیفری. پس مشاوره با وکیل خانواده بهترین و مناسب ترین راهکار را به شما ارائه می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن به خواسته خود برسید.

مطلب مفید | بهترین وکیل طلاق

گاهی بر سر حضانت فرزندان اختلافات زیادی رخ می هد. وکیل خانواده با تشریح و بررسی ابعاد مختلف مانند سن فرزند، وضعیت پدر و مادر و سایر فاکتور ها در پی ارائه بهترین راهکار و اقدام قانونی برای خانواده بر می آید.

نکاتی کوتاه در مورد مهریه که بهتر است بدانید

از نظر حقوقی مهر یا صداق ، مالی است که زن بر اثر ازدواج مالک آن می گردد. مهریه از حقوق مسلم مالی زن محسوب میشود. زن در هر زمان بعد از عقد و به صلاحدید خود و بدون اطلاع و اجازه مرد می تواند در مهریه خود هر نوع تصرفی انجام دهد. یا آن را به هرکسی که می خواهد ببخشد. و شوهر حق مداخله در تصرفات زن ندارد .

اما ابعاد و اثار و انواع مهریه بسیار زیاد است که در این مجال نمی گنجد . به طور مثال مهریه عند المطالبه یا عند الاستطاعه چه تفاوتی دارند یا اینکه فرق مهر المثل و مهر المتعه و مهریه در چیست و در چه شرایطی هر کدام از اینها به زوجه تعلق می گیرد. همچنین مهریه در نکاح موقت ونکاح دائم دارای چه تفاوت هایی است .

مهریه از امور تخصصی و پیچیده است که وکلا و حقوقدانان زبده به آن اگاهی دارند. لذا برای اگاهی از انواع و آثار مهریه بهتر است مشاوره حقوقی با وکیل خانواده را در دستور کار خود قرار دهید تا از هرگونه آثار مخرب احتمالی در آینده در امان بمانید.

نکاتی در مورد نفقه که بهتر است بدانید

یکی از امور لازم برای بقای خانواده تامین مایحتاج زندگی است که پرداخت نفقه از سوی مرد نقش مهمی را ایفا می کند. خانواده هسته اصلی اجتماع است و نظم در آن بستگی کامل به نظم در اجتماع دارد. بنابر این زوجین نمی توانند در قراردادهای خصوصی قواعد حاکم بر خانواده را بر هم زنند و حقوق تکالیف دیگری برای خود معین نمایند.

در صورت عدم پرداخت نفقه توسط مرد، قانون از زنانی که از این حق محروم شده اند دفاع می نماید.  اما خوب است بدانید مشاهده میشود بانوانی ادعای عدم دریافت نفقه را می نمایند لکن در دادگاه مورد پذیرش قرار نمی گیرد . زیرا به درستی نتوانسته اند این امر را به دادگاه ثابت نمایند.

به طور کلی نفقه از امور تخصصی و پیچیده است که وکلا و حقوقدانان زبده به آن اگاهی دارند. لذا برای اگاهی از حمایت های حقوقی در مورد نفقه بهتر است مشاوره حقوقی با وکیل خانواده را در دستور کار خود قرار دهید. با این کار از هرگونه آثار مخرب احتمالی در اینده در امان خواهید ماند. زیرا وکیل خانواده بر قانون حمایت خانواده مسلط است و بهترین راهنما برایتان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.