نحوه بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای طرح سوال ، فقط از طریق پیامک ، و برای اعطای نمایندگی به وکیل جهت طرح دعوا و دفاع از شما در اداره کار ، با شماره 09196853590 تماس بگیرید.

نحوه بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار


برای مشاهده فیلم ، فیلترشکن دستگاه خود را خاموش کنید.


 

فراموشی رمز عبور در سامانه جامع روابط کار

فراموشی رمز عبور ، یکی از مشکلاتی است که معمولا کاربران پس از مدت زمان طولانی از ثبت نام خودشان در سایت جامع روابط کار با آن مواجه می شوند. گروه حقوقی ملکی اداری در این مقاله قصد دارد به آموزش بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار بپردازد.

نحوه بازیابی رمزعبور سامانه اداره کار

ابتدا می بایست به سامانه جامع روابط  کار به آدرس prkar.mcls.gov.ir مراجعه کنید.

سپس برای بازیابی رمز عبور بر روی گزینه “فراموشی رمز عبور” در پایین سایت کلیک نمایید تا صفحه مربوط به بازیابی رمز عبور برای شما باز شود.

از طریق صفحه ای که باز می شود ، می توانید مراحل مربوط به بازیابی رمز عبور خود را انجام دهید.

نحوه بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار

بازیابی رمز سامانه روابط کار

در نظر داشته باشید که برای بازیابی رمز عبور حتما باید نام کاربری خود را به خاطر داشته باشید، در غیر این صورت امکان بازیابی رمز عبور برای شما وجود نخواهد داشت.( نام کاربری اشخاص حقیقی کد ملی و نام کاربری اشخاص حقوقی شناسه ملی می باشد.)

پس از وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن همراه بر روی گزینه ارسال کلیک نمایید.

در این مرحله رمز جدید به شماره همراه وارد شده ارسال می گردد که از طریق آن می توانید وارد سامانه جامع روابط کار شوید.

نحوه بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار

رمز سامانه جامع روابط کار

مشاوره تخصصی با وکیل اداره کار

برای تماس مستقیم و مشاوره رایگان با وکیل اداره کار گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری می توانید مستقیما با شماره 09379219890 سرکار خانم ساحل ناصری تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول در خصوص سامانه روابط کار


نحوه عضویت در سامانه جامع روابط کار چگونه است ؟

برای عضویت در این سامانه می بایست به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و با ارائه مدارک ، احراز هویت خود را انجام دهید.


چه مدارکی برای ثبت نام و احراز هویت لازم است ؟

برای افراد حقیقی به همراه داشتن کارت ملی و کارت پایان خدمت و برای شرکت ها و افراد حقوقی همراه داشتن روزنامه رسمی ، کارت ملی و کارت پایان خدمت مدیر عامل یا مدیر اداره الزامی است.


 

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام . من حدود یک ماه و نیم پیش غیر حضوری با گوشی احراز هویت کردم اما حواسم نبود که دوباره در دفتر پیشخوان احراز هویت کردم . چطور میتوانم الویت را همان احراز هویت اولی قرار دهم ؟

    پاسخ
    • سلام.
      احراز هویت در سیستم یک بار انجام میشود.
      اگر مشکلی ارید باید حضورا به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.