وکیل اداره کار

وکالت اداره کار چگونه انجام میگیرد؟

وکالت اداره کار

وکالت اداره کار

وکالت اداره کار

در این مقاله که توسط وکیل دعاوی  کار تنظیم و نوشته شده است، قصد داریم در خصوص نحوه وکالت اداره  کار صحبت کنیم تا بتوانید به راحتی وکیل خود را انتخاب کرده و صفر تا صد کار را با خیال آسوده به او بسپارید.

لطفا تا پایان مقاله همراه ما باشید.

احقاق حق توسط وکیل اداره کار

امروزه اقتصاد بیشتر کشورهای دنیا برپایه تلاش و کوشش کارگران بنا شده است و رعایت حقوق آنان در تمامی نظام های حقوقی مورد توجه قرار گرفته است ؛زیرا این قشر مبنای پیشرفت اقتصادی محسوب می شوند و احقاق حقوق آنان احیای چرخه اقتصاد تلقی می گردد.

از مهم ترین اصول احقاق حق در مراجع رسیدگی کننده حضور وکیل اداره کار جهت جلوگیری از صدور رأی های غیرمنطبق با قانون و یا غیرمنطبق با واقعیت می باشد چرا که وکیل اداره کار با بهره گیری از دانش تخصصی خود در زمینه روابط کار و استفاده از برترین شیوه های دفاع شکلی و ماهوی ، از کارگران و کارفرمایان بهترین دفاع را جهت اجرای قانون و احقاق حق طرفین ارائه می دهد.

مزایای گرفتن وکیل اداره کار

وکیل دعاوی کار امروزه یکی از پر مشغله ترین وکیل ها به شمار می آید زیرا اثبات رابطه کارگری و کارفرمایی امری دشوار محسوب می گردد و به همین منظور و به علت عدم آشنایی با قوانین ، کارگران زیادی وارد پروسه شکایت شده اند اما به نتیجه مطلوب نرسیده اند ؛ به این جهت حضور یک وکیل دعاوی کار در پروسه پرونده امری لازم و ضروری تلقی می شود زیرا در کوتاه ترین زمان ممکن پرونده شما را به نتیجه مطلوب می رساند.

وکالت اداره کار

وکالت اداره کار

ویژگی های وکیل دعاوی کار

  • آشنایی کامل با قوانین کار و تامین اجتماعی.
  • تسلط بر بخشنامه ها.
  • پرهیز از گفتن توانایی های غیر قانونی و کذب.
  • روابط عمومی و فن بیان قوی.
  • پیشنهاد دهنده کم هزینه ترین و سریع ترین راه حل به موکل.

مطلب مفید| عیدی و پاداش پایان سال کارگر

متن وکالت اداره کار/ وکالتنامه

جهت گرفتن وکالت در خصوص دعاوی کار می توانید از متن زیر استفاده کنید.

لازم به ذکر است این وکالت اداره کار یا همان وکالتنامه می بایست در دفاتر اسناد رسمی تنظیم گردد.

مورد وکالت: مراجعه به وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی و اداره کار و سازمان تامین اجتماعی و هر یک از محاکم صالحه. و سایر ادارات و دوایر ذیربط و انجام کلیه امور اداری و شرکت در جلسات هیات تشخیص و هیات حل اختلاف. و دفاع از حقوق موکل و استرداد دعوی  و دادن اعتراض وعنداللزوم  تقاضای تجدید نظر. با حق تسلیم یا دریافت کلیه مدارک اعم از اصل یا رونوشت. و سپردن هر نوع تعهد و اقرار با هر قید و شرط. و اخذ پاسخ استعلامات و انجام تسویه حسابها و تشریفات قانونی لازمه بنابر اعلام و تشخیص وکیل.  پیگیری و وصول و واریز کلیه مطالبات موکل بابت حق  بیمه به سازمان تامین اجتماعی. و احتساب سنوات خدمت و انجام امور اداری و تشریفات قانونی مربوطه در ادارات موصوف.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا