محاسبه مهریه روز

با سلام.
کاربر گرامی برای برقراری ارتباط با مشاور حقوقی در امور دعاوی خانواده ، از ساعت 8 صبح تا 8 عصر با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

محاسبه مهریه روز

محاسبه مهریه به روز و محاسبه مهریه روز

یکی از مشکلات همسران قبل و یا بعد از جدایی، موضوع مهریه و نحوه مطالبه آن است. مهریه برای زنانی که ازدواج می کنند یک حق قانونی است و قانون نیز برای مطالبه مهریه و اجرای آن از زنان حمایت می کند. محاسبه مهریه چند سالی است که از طریق نرخ سالانه امکان پذیر شده است. بنابراین هر فردی برای محاسبه آن می تواند اقدامات محاسباتی ساده ای را انجام و آن را بدست آورد.

محاسبه مهریه به روز

قوه قضاییه به دلیل نیاز شدید زوجین و خانواده ها از چند سال قبل اقدام به تهیه نرم افزاری جهت محاسبه آنلاین مهریه کرده است. دسترسی به این نرم افزار چندان مشکل نیست. برای استفاده از این خدمات آنلاین، بر روی لینک زیر  کلیک نمایید. از این طریق امکان ارتباط با سایت قوه قضاییه برای محاسبه مهریه برقرار خواهد شد.

محاسبه مهریه به روز

محاسبه مهریه به روز ، محاسبه مهریه به نرخ روز

توجه داشته باشید کاربران مختلف عبارات مختلفی را برای دسترسی به سایت و امکان محاسبه مهریه در اینترنت جستجو می کنند. در هر حال تفاوتی از نظر نوع جستجو ندارد.  نهایتاً باید شما را به سایت مورد نظر که مربوط به قوه قضاییه می باشد راهنمایی و هدایت نماید.

آدرس اصلی سایت قوه قضاییه به شرح زیر می باشد. برای پیشگیری از هر نوع خطای احتمالی لطفاً دقت نظر لازم را داشته باشید. اگر به هیچ طریق نتوانستید وارد سایت مورد نظر شوید، عبارت زیر را در کادر جستجوی خود وارد نمایید.

محاسبه مهریه/https://moshaver129.eadl.ir

وکیل خانواده

اگر در مورد انواع دعاوی خانواده نیازمند حضور در دفتر و مشاوره با وکیل خانواده می باشید می توانید با ما در ارتباط باشید.

وکیل مهریه

ممکن است در زمینه مطالبه مهریه نیازمند مذاکره با وکیل باشید. یا در این زمینه با مشکلاتی مواجه شده اید که تمایل دارید از طریق مذاکره با وکیل آن را حل کنید. در هر حال وکیل می تواند گره گشای مشکلات شما باشد. با ما تماس بگیرید.

وکیل طلاق توافقی

طلاق توافقی نیز به رغم ظاهر ساده خود مسیر نسبتاً خسته کننده و پر پیچ و خمی دارد. برای آنکه مسیر طلاق از همسر را درست بپیمایید بهترین کار مشورت با وکیل متخصص دعاوی خانواده خواهد بود. لطفا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.