وکیل مهاجرت به اروپا | تحقق رویای مهاجرت قانونی

با سلام.
لطفا جهت دریافت خدمات اولیه مشاوره مهاجرتی ، ابتدا با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

وکیل مهاجرت به اروپا | تحقق رویای مهاجرت قانونی

وکیل مهاجرت به اروپا گیست؟

وکیل مهاجرت به اروپا گیست؟

آشنایی با وکیل مهاجرت اروپا

بسیاری از افراد رویای شیرین مهاجرت به اروپا را در سر میپرورانند. البته هستند معدود افرادیکه این رویا را با پشتکار و اراده جدی و نیز مشاوره و کمک گرفتن از وکیل مهاجرتی ، به واقعیت تبدیل میکنند.

اما بیشتر مردم متاسفانه راه درستی را انتخاب نمی کنند. بنابراین از تحقق خواسته های خود بازمی مانند. برخی نیز قید رفتن به اروپا را میزنند و بدنبال وکیل مهاجرت به ترکیه برای رفتن به این کشور هستند.

این در حالی است که بسیاری از این بازمانده های مهاجرت ، استحقاق بیشتری برای رفتن به اروپا داشته اند. اما انتخاب آنان از ابتدا نادرست بوده  و در محاسبات خود ، مشاوره با وکیل مهاجرت و اقامت را نادیده گرفته اند.

واقعیت آن است که امروزه به جهت پیچ در پیچ شدن قوانین و سخت گیریهای دولتهای اروپایی ، تصمیم به مهاجرت فقط متکی به اراده شخصی نیست. بلکه باید از افراد متخصص این حوزه کمک گرفت.

مطلب مفید | اخذ ویزای کانادا و آمریکا در ترکیه

شیوه های مهاجرت

گذشته از شیوه پناهندگی به کشورهای جهان از جمله اروپا، به عنوان یکی از چند روش و شیوه مهاجرت ، که بالاجبار و تحت شرایط بی ثباتی در کشورهای مهاجرفرست اتفاق می افتد ، شیوه های منطقی و درستی نیز وجود دارند که میتوان با بهره گیری از تخصص وکیل مهاجرتی ، از این روشها (با توجه به شرایط فرد متقاضی مهاجرت) ، برای رفتن به کشور مقصد استفاده کرد.

مطلب مفید | مهاجرت و اقامت دائمی ترکیه

به عنوان مثال شیوه های مبتنی بر درخواست کار ، تحصیل ، سرمایه گذاری ، ازدواج و تولد 5 روش درست و قانونی برای مهاجرت محسوب میگردند.

از آنجا که هر کدام از روش ها تابع قوانین و مقررات کلی و ضوابط انحصاری و خاص هستند بنابراین نمیتوان خودسرانه نسبت به مهاجرت با یکی از این روشها اقدام نمود. مگر آنکه  فرد متقاضی مهاجرت علم و تجربه کافی در این مورد را داشته باشد.

برای مهاجرت شیوه درست مهاجرت را انتخاب کنید

برای مهاجرت شیوه درست مهاجرت را انتخاب کنید

بدیهی است همه افراد نه فرصت کافی و نه توان لازم برای این کار را دارند. از این منظر حتماً باید به افراد کارشناس و وکلای مهاجرتی قابل اعتماد مراجعه نمایند.

در اینجه لازم است در مورد هر کدام از شیوه هایی که نام بردیم اندک توضیحاتی را ارائه نماییم .

اخذ اقامت اروپا از طریق کار 

اگر علاقه مند به کار در اروپا هستید باید بدانید کشورهای اروپایی همه ساله بیشترین مهاجرین به اروپا را از طریق نیاز به نیروی کار جذب می کنند. بنابراین مهاجرت کاری یکی از شیوه های مهاجرت به اروپا محسوب میگردد.

اما همه کشورهای اروپایی برای جذب مهاجر از یک شیوه خاص و یا روشهای یکسان استفاده نمی کنند. این کشورها هر یک ، ضوایط و مقررات ویژه و منحصر به فرد دارند. بنابراین مهاجرت به قصد کار باید با کمک وکیل مهاجرتی اروپا انجام پذیرد. تا از همان ابتدا روشن شود شانس موفقیت چند درصد است.

کشورهایی مانند استرالیا و کانادا برای مهاجرت کاری یک سیستم امتیازی دارند. اما بالعکس در اروپا اخذ ویزای کاری به دو صورت انجام می پذیرد. لذا لازم است افراد یا از طریق پیشنهاد شغلی و یا در برخی کشورها از طریق ویزای job seeker (جستجوی کار) اقدام نمایند.

مهاجرت برای کار

مهاجرت برای کار

در بیشتر کشورهای اروپایی برنامه خاصی برای مهاجرت کاری تعریف نشده است . بنابراین متقاضیان کار تنها می توانند با داشتن job offer (پیشنهاد شغلی) از کارفرمایی معتبر اقدام نمایند. اغلب برای این کار لازم است شغل مورد نظر در کشور مورد نظر ( به مدت 3 ماه ) و در کل اتحادیه اروپا ( به مدت 3 ماه دیگر ) آگهی شود.

با این حال، در کشورهای آلمان و اتریش معمولاً نیاز بیشتری به نیروی کار متخصص وجود دارد. بنابراین با توجه به نرخ بیکاری پایین، افراد می توانند با داشتن شرایط لازم ، ویزای job seeker (جستجوی کار) را اخذ کنند. و به مدت 6 ماه در این کشورها مشغول دوره کاریابی شوند.

داشتن شرایط سنی، تحصیلات و سطح زبان مناسب از شرایط لازم برای اخذ این نوع ویزا محسوب می شود.

متقاضی کار پس از موفق شدن در دوره کاریابی می تواند همسر و فرزندان خود را نیز به کشور مورد نظر بیاورد.

برای موفقیت دراخذ ویزای کار لازم است از یک وکیل مهاجرت به اروپا کمک گرفت. وکیلی که در زمینه نرخ بیکاری کشورهای مختلف و شرایط کاریابی در آنها اطلاعات لازم را داشته باشد.

اخذ اقامت اروپا از طریق تحصیل 

بسیاری از جوانان آرزو دارند در یکی از کشورهای اروپایی و دانشگاههای آن کشور پذیرش تحصیلی بگیرند. این موضوع از جمله آرزوهای شیرین بیشتر دانش آموزان و دانشجویان با استعداد و علاقه مند به تحصیل در مقاطع بالاتر می باشد.

باید دانست یکی دیکر از روش های مهاجرت به اروپا استفاده از شیوه تحصیل است.

هر کدام از کشورهای اروپایی برای پذیرش دانشجو در دانشگاههای خود ضوابط خاصی و عامی دارند. بنابراین نمیتوان به صرف اطلاع از وضعیت یک کشور اروپاای این شرایط را به همه کشورهای اتحادیه اروپا تعمیم داد.

مهاجرت برای تحصیل

مهاجرت برای تحصیل

در این مورد لازم است وقتی قصد مهاجرت به اروپا از طریق تحصیل در دانشگاه را داریم حتما از وکیل مهاجرت به اروپا کمک بگیریم.

وکیل مهاجرت به اروپا می تواند به فرد کمک کند با توجه به شرایط سنی، سوابق تحصیلی، سابقه کاری و تمکن مالی بهترین گزینه را انتخاب نماید. و آینده درخشانی را برای خود رقم بزند.

در صورتی که فرد با یک وکیل مهاجرت مشورت نماید که از شرایط تحصیل در اروپا، دانشگاه ها و موسسات آموزشی مختلف اطلاعات دقیقی داشته باشد، می تواند به کسب موفقیت در آینده تحصیلی خود امیدوار باشد.

یک وکیل مجرب می تواند شرایط مهاجرت به اروپا از نظر تحصیل را به دقت تحلیل نماید تا متقاضی مهاجرت بتواند بهترین گزینه را انتخاب نماید. به عنوان مثال، برخی کشورهای اروپایی مانند آلمان در زمینه سن و گپ تحصیلی حساسیت هایی را اعمال می نمایند. در صورتیکه در کشورهای دیگری همچون اتریش، هلند و دانمارک چنین محدودیت هایی وجود ندارد.

اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری 

سرمایه گذاری در اروپا یکی دیگر از راه های مهاجرت به اروپا است. البته سرمایه گذاری در هر کدام از کشورهای اروپایی تابعی است از ضوابط خاص آن کشور . زیرا هر یک از این کشورها برنامه های مختلفی برای جذب سرمایه گذاران خارجی تعریف کرده اند.

در برخی کشورها همچون پرتغال، اسپانیا و قبرس افراد می توانند از طریق خرید ملک به اقامت اروپا دست یابند. خرید ملک در یونان به سرمایه کمتری نیاز دارد. در اتریش، فرانسه، یونان و اسپانیا نشان دادن تمکن مالی خوب از طریق روش خودحمایتی می تواند منجر به اخذ اقامت شود.

یکی از کم هزینه ترین روش ها برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری ، اخذ اقامت از طریق سهام است که فرد می تواند علاوه بر اخذ اقامت ، سود سهام خود را نیز دریافت نماید. به عنوان مثال در کشور لتونی فرد از طریق خرید سهام برخی شرکت ها به ارزش 50 هزار یورو می تواند اقامت شنگن اخذ نماید.

مهاجرت از راه سرمایه گذاری

مهاجرت از راه سرمایه گذاری

به علاوه، صاحبان سرمایه و بیزینس نیز می توانند از طریق ثبت شرکت و روش های کارآفرینی سرمایه و طرح های تجاری خود را به اروپا منتقل نمایند.

با توجه به متنوع بودن روش های سرمایه گذاری و ضوابط خاص حاکم بر آنها توضیه میشود متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری حتما از وکیل مهاجرت به اروپا مشاوره بگیرند و هزینه های مشاوره را نوعی کسب سرمایه برای خود بدانند.

زیرا وکیل مهاجرت اطلاعات ذی قیمتی را در اختیار آنان قرار میدهد که میتواند زمینه و شرایط منطقی برای مهاجرت به اروپا را برای آنان فراهم آورد.

وکیل مهاجرت به اروپا با آگاهی از شاخص ها و استانداردهای اقتصادی در کشورهای مختلف می تواند افراد را در زمینه انتخاب بهترین کشور برای سرمایه گذاری با توجه به شرایطی که دارند، یاری نماید.

اخذ اقامت اروپا از طریق ازدواج

ازدواج یکی دیگر از روشهای قانونی اخذ اقامت در اروپا محسوب میگردد. هر فرد از طریق ازدواج با یک تبعه کشورهای اروپایی و گذشت چند سال از زندگی مشترک می تواند اقامت کشور متبوعه را بدست بیاورد.

البته باید اثبات نمود که ازدواج حاصل یک رابطه طبیعی و مبتنی بر عشق و علاقه دو طرفه و دارای یک طبیعی بوده است.

متوجه خواهید شد هر گونه خطای محاسباتی و اشتباه در این مسیر میتواند اخذ اقامت از طریق ازدواج را با چالش مواجه سازد.

بنابراین بهتر است از همان ابتدا با یک وکیل مهاجرت به اروپا برای کسب اقامت اروپا از طریق ازدواج مشاوره نمود. زیرا وکیل مهاجرت به اروپا به قوانین داخلی کشور مورد نظر آشنایی دارد و از روابط بین المللی مناسب نیز برخوردار است.

اخذ اقامت اروپا از طریق تولد 

طی سال های گذشته از شیوه تولد فرزند برای اخذ اقامت برای نوزاد استفاده شده است. والدین بسیاری از اتباع ایرانی بویژه افراد متمکن و سلبریتی ها از این روش در برخی کشورها استفاه کرده اند.

باید دانست تابعیت از طریق تولد میتواند به دو روش خون و خاک از والدین به فرزندان منتقل شود. در روش خون تابعیت پدر و مادر ملاک عمل قرار میگیرد در روش تولد محل تولد در یک کشور ملاک اخذ تابعیت محسوب میگردد.

اما در اکثر کشورهای اروپایی قانون حاکم قانون خون است. بنابراین، اخذ اقامت از طریق تولد روش چندان مناسبی برای اخذ اقامت کشورهای اروپایی نیست .تنها در شرایط خاصی همچون مواردی که فرزند پس از تولد همراه پدر و مادر خود که اقامت قانونی آن کشور را دارند، چند سال در کشور مقصد زندگی کند؛ امکان اخذ اقامت و تابعیت وجود خواهد داشت.

به طور کلی، اخذ اقامت از طریق تولد دارای پیچیدگی های فراوانی است که همین مسئله لزوم کمک گرفتن از وکیل مهاجرت به اروپا را به خوبی آشکار می سازد.

اخذ ویزای توریستی اروپا

افراد و خانواده های زیادی هستند که بدلیل علاقه به بازدید از کشورهای مختلف جهان متقاضی دریافت ویزای توریستی از کشور هدف هستند.

اهداف یک توریست از سفر به اروپا میتواند متعدد باشد. از جمله بازدید از اماکن تفریحی و جاذبه های تاریخی و طبیعی ، دیدار اقوام و بستگان ، شرکت در مراسم مختلف و ….

مهاجرت توریستی

مهاجرت توریستی

با توجه به اعمال محدودیت ها و سخت گیری کشورهای اروپایی برای اعطای ویزای توریستی به اتباع ایرانی بهتر است قبل از هر گونه اقدام در زمینه درخواست ویزای توریستی از قبل با مشاور مهاجرت اروپا گفتگو نمود. زیرا با این کار ریسک کمتری برای فرد متقاضی به همراه خواهد داشت.

ویژگی های وکیل مهاجرت به اروپا

ویژگی های وکیل مهاجرت اروپا

ویژگی های وکیل مهاجرت اروپا

برای آنکه هر چه بیشتر و بهتر با وکیل مهاجرت اروپا آشنا شوید باید بدانید که با چه کسی مشورت می کنید. در یک نگاه کلی میتوان وکیل مهاجرت به اروپا را دارای ویژگیهای زیر دانست:

  • به روز بودن و آشنایی به قوانین و ضوابط حاکم بر اخذ اقامت و ویزا
  • حرفه ای بودن و ارائه مشاوره های به روز و آنلاین
  • ارائه اطلاعات تخصصی و مفید به متقاضیان مهاجرت
  • پیشنهاد بهترین روش برای اخذ اقامت به متقاضی
  • داشتن علم و تجربه به صورت توامان در حوزه مهاجرت
  • ارتباط با سایر وکلای مهاجرتی و بین المللی
  • گفتن واقعیت ها به متقاضی مهاجرت اگرچه ناراحت کننده باشد
  • توجه به وضعیت علمی ، مالی و تخصص متقاضی و پیشنهاد متناسب با آن

مشاوره با وکیل مهاجرت به اروپا راه موفقیت برای اخذ اقامت و تابعیت

همانطور که بیان شد راهها و روش های متنوعی برای اخذ تابعیت و اقامت وجود دارد. هر کدام از روش ها متمایز از یکدیگر هستند. ممکن است فردی که امکان دریافت تقامت از یک روش را دارد در روش دیگر ناکام از اخذ اقامت باشد.

در مورد اخذ اقامت اروپا حتما از یک وکیل اقامت اروپا مشاوره دریافت نمایید. وکیلی که مسلط بر قوانین کشورهای اروپایی در حوزه اقامت باشد و شرایط هر کدام از کشورهای مقصد را بخوبی درک نموده و تجربه لازم برای مشاوره و راهنمایی متقاضی را داشته باشد.

در صورتیکه شما شهروند محترم خواهان دریافت اقامت از کشورهای اروپایی هستید بهتر است شتاب زده عمل نکنید. خودسرانه به سفارتخانه های کشورهایی اروپایی نظیر آلمان ، فرانسه ، انگلستان و… مراجعه نکنید. حتماً از چند وکیل با تجربه و متخصص در این باره راهنمایی بخواهید و مشاوره لازم را دریافت نمایید. در صورت تمایل میتوانید با ما نیز مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.