سریع ترین روش اخذ ویزای کانادا و آمریکا در ترکیه

با سلام.
لطفا جهت دریافت خدمات اولیه مشاوره مهاجرتی ، ابتدا با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

سریع ترین روش اخذ ویزای کانادا و آمریکا در ترکیه

وکیل مهاجرتی میتواند ویزای کانادا و آمریکا را دریافت کند

وکیل مهاجرتی میتواند ویزای کانادا و آمریکا را دریافت کند

نحوه اخذ ویزای کانادا و آمریکا در کشور ترکیه

این روزها افراد زیادی به دنبال مهاجرت هستند. هر کس دلیلی برای رفتن از کشور خود دارد ولی در کل می‌توان گفت همه به دنبال یک زندگی بهتر هستند. اما همیشه مهاجرت کار آسانی نیست.

برای اخذ ویزای کانادا و آمریکا از ترکیه باید بتوانید مجوز لازم از جمله مجوز سلامت و مدیکال را از کشور مورد نظر خود دریافت کنید.

برای این کار ابتدا باید بتوانید وقت مدیکال و پزشکی کانادا را دریافت کنید.

اگر به دنبال ساده‌ترین راه برای این سفر هستید می‌توانید از وکیل مهاجرت و اقامت در گروه ما مشاوره بگیرید.

البته ما برای انجام بهتر این کار ، ساز و کار مناسبی را تهیه و تدارک دیده ایم.

وکیل مهاجرت به ترکیه عامل اساسی پیشبرد این هدف در کشور ترکیه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، این مقاله را دنبال کنید.

مهاجرت به کانادا و آمریکا از ترکیه

مهاجرت به یک کشور می‌تواند بنا به دلایل مختلفی صورت گیرد. مثلاً ممکن است شما برای مهاجرت خود بدنبال زندگی آرامتری برای خانواده تان هستید. مثلاً می‌خواهید تحصیلات اعضای خانواده تان خود را ادامه دهید، شرایط کاری خود را ارتقا بخشید و…

به هر دلیلی که قصد مهاجرت به کشور دیگری را داشته باشید نیاز به اخذ ویزا دارید. امروزه کانادا و آمریکا شرایط سختگیرانه تری را برای مهاجرت شهروندان دیگر کشورها ارائه داده‌اند. پس اگرمیخواهید از طریق ترکیه بدنبال اخذ ویزای آمریکا یا کاناده باشید می‌توانید ویزای این دو کشور را با کمک وکیل مهاجرتی ما در ترکیه اخذ کنید.

راه های اخذ ویزای کانادا و آمریکا

راه های اخذ ویزای کانادا و آمریکا

به عنوان یک شهروند متخصص یا کارآفرین یا دانشجو شما می‌توانید به راحتی موقعیت مناسبی را در کانادا پیدا کنید. زیاد شنیده‌ایم که در این کشور موقعیت‌های شغلی با ارزش و خوبی به شهروندان دیگر کشورها داده شده است.

همچنین بسیاری از دانشگاه‌های ترکیه معتبر بوده و در کل سیستم آموزشی این کشور را قبول دارند. بنابراین با قبولی در دانشگاههای ترکیه میتوانید به روند مهاجرت خود به آمریکا و کانادا کمک کنید.

چرا کانادا از ترکیه مهاجر زیادی می‌پذیرد؟

اقتصاد کانادا و چرخه تولید این کشور در حال گسترش است. به همین دلیل نیاز به نیروهای جوان و ماهری دارد تا موقعیت‌های شغلی در صنایع مختلف را بر عهده گیرند. ایرانیان میتوانند یک منبع انسانی بالقوه برای کشورهای دیگر باشند. از طرفی میانگین سن متقاضیان مهاجرت به آمریکا و کانادا بین 20 تا 35 سال است. اغلب این قشر تحصیل‌کرده هستند. در نتیجه می‌توانند نیروهای کاری خوبی برای کانادا یا آمریکا باشند.

با توجه به این مطلب خصوصاً کانادا شرایط بسیار خوبی را برای مهاجرت کاری به این کشور در نظر گرفته است. برای کسانی که دارای تخصص های ویژه و خاص هستند راه‌های زیادی برای اخذ ویزای کانادا و آمریکا وجود خواهد داشت.

بنابراین فرصت بسیار خوبی است که اتباع ایرانی می‌تواند از طریق ترکیه ، مهاجرت خود به کانادا یا امریکا را آغاز کنند. باید بدانید هیچ‌وقت شرایط مهاجرت شغلی به کانادا تا این حد رضایتبخش نبوده است.

دریافت ویزای کانادا

دریافت ویزای کانادا

راه‌های مهاجرت از ترکیه به کانادا

راه‌های زیادی برای دریافت ویزای مهاجرت کاری به کانادا وجود دارد.

به عنوان مثال در یک  روش ، می‌توانید در یک کار یا تجارت در کانادا سرمایه‌گذاری کنید. کسانی که علاقه مند به تجارت در کانادا هستند لازم است شغل جدیدی را در کانادا تأسیس کنند یا در یک تجارت سرمایه‌گذاری نمایند. برای این کار باید حتماً از تمکن مالی برخوردار باشید تا بتوانید در این راه سرمایه گذاری کنید.

بنابراین داشتن تمکن مالی و دانستن زبان انگلیسی نقش اساسی در این مسیر دارد. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر می‌توانید با وکیل مهاجرتی در گروه حقوقی ما مشورت کنید.

راه‌های مهاجرت از ترکیه به آمریکا

هرکسی که قصد سفر به آمریکا را داشته باشد باید ویزای این کشور را دریافت کند. دریافت ویزای آمریکا به راحتی کانادا نیست . تنها برخی گروهها و افراد میتوانند تحت شرایط خاص ویزای آمریکا را دریافت نمایند.

اگر قصد شما مهاجرت دائمی است شاید بهترین راه برای اخذ ویزای کانادا و آمریکا و مهاجرت به این دو کشور از طریق ترکیه، ویزای سرمایه گذاری و تحصیلی باشد. اما این روش نیز دردسرهای خود را دارد.

انواع ویزا برای کانادا و آمریکا

زمانی که قصد سفر به هریک از این دو کشور را داشته باشید لازم است در ابتدا ویزای مربوطه را انتخاب کنید. در این بخش می‌خواهیم در مورد انواع ویزا برای سفر توضیحاتی بدهیم. با توجه به شرایط خود باید بدانید سریع‌ترین روش اخذ ویزای کانادا و آمریکا برای شما کدام است.

ویزای اقامت دائم

اولین مورد ویزای اقامت است که برای دریافت اقامت دائم در کشور مورد نظر صادر می‌شود. این ویزا مخصوص کسانی است که قصد مهاجرت دائمی را دارند. آمریکا این ویزا را تنها بر اساس روابط خانوادگی نزدیک در آن کشور یا مهاجرت‌های شغلی یا تحصیلی به شما می‌دهد. همچنین اگر قصد دارید با فردی ساکن این کشور ازدواج کرده یا قبلاً ازدواج کرده‌اید، ممکن است بتوانید ویزای اقامت دائم را دریافت نمایید.

ویزای تحصیلی

همان‌طور که از نام این ویزا مشخص است برای تحصیل در کشور مقصد صادر می‌شود. ویزای تحصیلی برای کسانی که قصد ادامه تحصیل داشته و در دانشگاه یا مراکز آموزشی این کشورها پذیرفته شده‌اند صادر خواهد شد. برای دریافت این ویزا لازم است در مرکز آموزشی مورد نظر خود پذیرفته شده باشید. البته لازم است از تمکن مالی نیز برخوردار باشید.

ویزای ترانزیت

همان‌طور که از واژه ترانزیت می‌توانید حدس بزنید این ویزا برای جابه‌جایی شماست. یعنی ویزای ترانزیت زمانی صادر می‌شود که شما قصد سفر به کشور دیگری را داشته و در راه خود از یکی از این دو کشور عبور می‌کنید. ویزای مورد نظر مدت زمان بسیار محدودی خواهد داشت.

ویزای کاری

این روزها برای کسانی که در کار خود مهارت دارند و یا سرمایه‌گذار هستند به راحتی ویزای کاری صادر می‌شود. برای دریافت این ویزا شما باید ابتدا در یک موقعیت شغلی پذیرفته شده باشید. یا اینکه در حد نیاز برای یک کار سرمایه‌گذاری کنید. اگر یکی از این دو شرط را دارید دریافت ویزای کاری برای شما ساده‌تر خواهد بود.

خلاصه‌ (اخذ ویزای کانادا و آمریکا)

هرکسی که به فکر سفر به آمریکا یا کانادا است باید بتواند تحت شرایط نسبتاً سخت و زمان بر ویزای کشور مورد نظر خود را دریافت نماید.

راه‌های مختلفی برای دریافت ویزا وجود دارد که انتخاب بهترین راه به شرایط شما بستگی خواهد داشت.

پس از انتخاب نوع ویزای مناسب برای خود ، وارد مراحل اداری این کار خواهید شد.

روند اخذ ویزای کانادا و آمریکا نیازمند تحمل زمان مناسب است. باید صبور باشید.

اگر برای انجام این کار نیاز به راهنمایی داشتید می‌توانید با گروه ما تماس بگیرید.

همچنین می­توانید به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

ما در مورد انواع موضوعات و دعاوی حقوقی و همچنین موضوع مهاجرت به صورت تخصصی کار میکنیم .

در صورت تمایل میتوانید به صورت مجازی مشاوره دریافت نمایید.

اعضای تیم حقوقی ما همیشه آنلاین و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

مطلب مفید | دریافت افامت ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.