وکیل خانواده خانم در تهران

با سلام.
کاربر گرامی برای برقراری ارتباط با مشاور حقوقی در امور دعاوی خانواده ، از ساعت 8 صبح تا 8 عصر با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

 وکیل خانواده خانم در تهران

وکیل خانواده خانم

وکیل خانواده خانم در تهران

برخی افراد در دعاوی خانوادگی و مسایل اختلافی زندگیشان تمایل دارند از وکیل خانواده خانم کمک بگیرند، به عنوان مثال در شهری مانند تهران فرض کنید زوجه به طلاق رضایت داده و و زوجین روش توافقی را برای جدایی انتخاب کزده اند. حال با انتخاب وکیل خانواده خوب  درتهران، پیگیری همه موارد مربوط به حقوق زوجین بر عهده او خواهد بود.

ممکن است زن و شوهر بر سر طلاق و پرداخت مهریه با هم اختلاف داشته باشند. در این موارد نیز حضور وکیل کارها را بهتر هدایت خواهد کرد. در این مقاله ضمن ارائه ویژگیهای بهترین وکیل خانواده خانم به برخی از مسائل حقوقی خانواده نیز میپردازیم.

وکیل خانواده خانم چه کسی میتواند باشد؟

طبق قوانین ایران، وکیل پایه یک دادگستری میتواند در هر شرایطی از موکل خود دفاع کند. در حال حاضر انواع مختلفی از عناوین وکالت مانند وکیل متخصص کیفری، وکیل خانواده، یا حقوق مدنی، وکیل ملکی، وکیل طلاق و … وجود دارد. هر کدام از این وکلا در رشته ای تخصص داشته و در یک زمینه خاص تجربه کافی اندوخته اند. وکیل خانواده خانم در تهران نیز به طور معمول در زمینه حل اختلافات میان اعضای خانواده به خصوص زوجین فعالیت میکند. این تقسیم بندی به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به مراجعین میباشد. وکیل متخصص به این معنا است که در آن زمینه خاص ، تجربه کافی دارد و آزمون خود را پس داده است.

به هر حال با توجه به گستردگی علم حقوق و پیچیدگی قوانین و تنوع پرونده ها، با وجود آنکه وکلا در هر موردی مجاز به دفاع هستند، اما در نهایت ناگزیر به انجام فعالیت در یک یا دو حوزه خاص هستند. بنابراین وکیل خانواده همانگونه که از نامش پیدا است، با استفاده از قوانین مربوط به حقوق خانواده اقدام به حل اختلافات زوجین نظیر نفقه، مهریه، ازدواج، طلاق، حضانت فرزندان و … مینماید. در واقع چنین فردی بیشتر وقت خود را صرف پرونده های خانوادگی کرده و در این خصوص تجربه و دانش کافی را به دست آورده است.

مطلب مفید | بهترین وکیل حقوقی غرب تهران 

تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو

همچنین از نظر کانون وکلا، وکلا به دو دسته کارآموز و وکیل تقسیم میشوند. کارآموز کسی است که در آزمون وکالت قبول شده و دوره دو ساله آموزش وکالت را میگذراند. پس از این دوره و آزمون میتواند پروانه وکالت را دریافت کند. کارآموزان وکالت میتوانند در موارد محدودتری در دادگاه حاضر شوند.

مطلب مفید | وکیل خانه در تهران

از آنجا که دریافت بهترین نتیجه برای همه موکلین اهمیت به سزایی دارد، شاید دانستن تفاوت وکیل پایه یک و وکیل پایه دو نیز برای افراد مختلف مهم باشد. تفاوت وکلای پایه یک و دو نیز به نحوه اخذ پروانه وکالت بر میگردد. اما هر دوی این وکلا میتوانند در کلیه امور حقوقی فعالیت نمایند. اگر بخواهیم یکی از تفاوتهای این دو وکیل را بیان نماییم، میتوان به حضور آنها در محاکم قضایی اشاره نمود. در واقع وکیل پایه یک میتواند در تمامی محاکم عمومی شرکت نماید، این در صورتی است که وکیل پایه دو میتواند در محاکم مربوط به جرائم تعزیری شرکت نماید. شما میتوانید با کارشناسان متخصص در این زمینه تماس گرفته و برای انتخاب بهترین وکیل خانواده در تهران مشورت کنید.

وکالت تخصصی در پرونده های دادگاه خانواده

وکالت تخصصی در پرونده های دادگاه خانواده

وکالت تخصصی در پرونده های دادگاه خانواده

صلاحیت دادگاه خانواده طیف وسیعی از پرونده ها را در بر میگیرد. در چنین شرایطی وکیل باید تسلط کافی بر حقوق خانواده داشته باشد، تا از منافع موکل به خوبی در این دادگاه دفاع کند.

مطلب مرتبط | وکیل طلاق توافقی خانم در  غرب تهران

وکلا با این ویژگیها، با آخرین تغییرات قوانین و مقررات مربوطه در داخل و خارج از پرونده آشنا هستند. آنها ظرافتهای رسیدگی در دادگاه های خانواده را میشناسند. بر اساس این شرایط وکیل خانواده میتواند در دادگاه ها از حقوق موکلان خود بخوبی دفاع کند و دعاوی را به سمت اهداف مورد نظر هدایت کند.

انتخاب بهترین وکیل خانواده خانم تهران

برخی از رایج ترین پرونده های دادگاه خانواده، مواردی است که ناشی از اختلافات زناشویی مانند دادخواست طلاق، مطالبه مهریه و نفقه و تمکین است. اغلب دعاوی خانوادگی در مراجع قضایی با درخواست مهریه از سوی زوجه آغاز میشود و به دنبال آن با طرح دعوای تمکین از زوج ادامه پیدا میکند.

مطلب مفید | مراحل تغییر و تطبیق جنسیت

طلاق نیز اتفاق خوشایندی نیست، اما به هر حال همه ازدواجها تا پایان عمر دوام نمی آورند. بدلایل زیادی ممکن است یکی از زوجین یا هر دوی آنها تصمیم به جدایی بگیرند. هر کسی که چنین پرونده ای دارد باید موارد زیر را برای انتخاب وکیل مناسب در نظر داشته باشد. برخی از نکاتی که میتواند ما را به نتیجه گیری مناسب برساند عبارتند از:

  • آیا وکیل به ایمیلها و تماس های تلفنی سریع پاسخ میدهد؟ البته موکلان نباید انتظار داشته باشند که در هر زمانی از شبانه روز با یک وکیل تلفنی صحبت کنند. مگر اینکه این موضوع واقعاً فوری باشد، اما پاسخگو بودن وکیل در هر ساعت از شبانه روز ویژگی یک وکیل خوب است.
  • آیا او میتواند به خوبی با قاضی و سایر طرفین در دادگاه ارتباط برقرار کند؟ یعنی ارتباط سازنده و خوب.
  • بررسی و تحقیق کافی از طریق وب سایت های معتبر حقوقی. یکی دیگر از راه های یافتن بهترین وکیل خانواده خانم در تهران و شهرهای بزرگ است. امروزه اکثر وکلا حداقل یک صفحه در شبکه های اجتماعی خود دارند. البته برخی از افراد حرفه ای تر عمل نموده و وب سایت دارند. برخی سایت های وکالت نیز میتوانند همکاری بسیار خوبی با موکلین داشته باشند.

وکیل خانواده خانوم

وکیل خانواده خانم با تجربه

وکیل  متخصص و حرفه ای

همچنین برای یافتن یک وکیل خانواده خانم خوب در تهران، میتوانید به کانون وکلای محل خود مراجعه کرده و جزئیات وکیل نزدیک به خود را جویا شوید. با استفاده از روش فوق، میتوانید لیستی از وکلای منتخب را تهیه کنید. گام بعدی در انتخاب درست، تعیین وقت مشاوره با وکیل مورد نظر است. بسیاری از وکلا جلسات مشاوره اولیه را به صورت رایگان یا با هزینه اندک ارائه میدهند.

مطلب مفید | وکیل ملکی خوب در تهران 

هنگامی که در مورد بهترین وکیل خانواده خانم در تهران تصمیم گرفتید، باید در مورد هزینه ها نیز توافق کنید. البته کانونهای وکلا به صورت موردی هزینه های خود را تعیین میکنند. اما همه چیز قابل مذاکره است.

کلام آخر

وکلا میتوانند در زمینه های استرداد جهیزیه و مطالبه مهریه زوجه ، اجرت المثل ، حضانت فرزند و در نهایت طلاق اقدام کنند. در تمامی حوزه های حقوقی، دومین موضوع مهم بعد از تخصص، کسب تجربه کافی به عنوان وکالت است. یک وکیل ماهر دارای دانش حقوقی بالا بوده که با تجربه همراه است. رعایت شأن و منزلت موکلین نیز از دیگر ویژگیهای بهترین وکیل خانواده است.

مطلب مفید | هزینه عمل تطبیق جنسیت

انتظار داریم وکیل خانواده خانم ، فردی آگاه و زبده در این زمینه باشد که به ابعاد مختلف پرونده های حقوقی نیز دقیق نگاه کرده و تا به امروز پروژه های موفقی را به ثبت رسانده باشد. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما عزیزان مفید باشد و در انتخاب بهترین وکیل خانواده خانم به شما کمک کند. تیم تخصصی ما با داشتن بهترینها در تهران، آماده خدمت رسانی به کلیه عزیزانی است که در زمینه اختلافات خانوادگی نیاز به یک مشاور و وکیل حرفه ای و کارآمد دارند.

مطلب مفید | تطبیق و بازتایید جنسیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.