وکیل خانواده خوب کیست؟

با سلام.
کاربر گرامی برای برقراری ارتباط با مشاور حقوقی در امور دعاوی خانواده ، از ساعت 8 صبح تا 8 عصر با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

وکیل خانواده خوب و حرفه ای

وکیل خانواده خوب در تهران

آشنایی با وکیل خوب در تهران

امور مربوط به روابط میان زوجین و زوجین با فرزندان از مباحث اساسی در حقوق و فقه اسلامی به شمار می رود. مشاور حقوقی و وکیل خانواده  علاوه بر داشتن تخصص ، تجربه و اطلاعات به روز قوانین ، بایستی مسلط به مباحث شرعی و فقهی هم باشد. زیرا موضوعات مربوط به حقوق خانواده برگرفته از فقه و شرع می باشد. و مستند به قانون در موارد سکوت قانون ، بایستی به شرع رجوع شود .

از طرفی یگی از ویژگیهای وکیل خانواده خوب که او را از سایر وکلا متمایز میسازد ، داشتن اخلاق نیکو و صبر و متانت و دلسوزی او در امور موکلین است. وکیل باید روحیه ای آرام و دلسوزانه داشته باشد. او باید تلاش کند با مشورت مناسب و حرفه ای خود ، در اولین گام زوجین را به صلح و سازش وادارد و با ارائه مشاوره حرفه ای ، آنها را در جهت احقاق حقوقشان سوق دهد .

وکلایی که در زمینه دعاوی خانواده فعالیت نمی کنند بدون شک قادر نخواهند بود در نقش بهترین وکیل خانواده ظاهر شوند. زیرا کمتر میتوان از سایر وکلا انتظار داشت همچون یک وکیل خانواده ، از صبر و متانت لازم برخوردار باشند .

عملکرد حرفه ای وکیل خانواده خوب

دعاوی خانوادگی پیچیدگی ریادی دارند. بنابراین علاوه بر موضوعات حقوقی باید به مسائل عاطفی و هیجانی نیز توجه نمود. اگر چه وکیل بیشتر به جنبه های حقوقی استناد می کند اما نمی تواند سایر عوامل تاثیر گذار بر روابط میان زوجین را نادیده بگیرد.

وکیل گاه لازم است چندین جلسه با زوجین برگزار نماید تا بتواند ماهیت اختلافات آنان را دریابد. و از این طریق بهترین گزینه را برای مواجهه با مشکلات آنان انتخاب نماید. از این به بعد او تلاش خواهد نمود در جهت رفع مشکلات گام بردارد..

انواع دعاوی مورد رسیدگی توسط وکیل خانواده

دعاوی خانوادگی متعددند. مانند طلاق از طرف زن یا طلاق توسط مرد ، طلاق توافقی ، مطالبه مهریه، دعاوی مربوط به ازدواج، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند، مطالبه نفقه ، تمکین و نشوز .

وکیل خانواده حرفه ای بر تمامی موضوعات  و دعاوی مربوط به قانون حمایت خانواده تسلط دارد و میتواند در کوتاهترین زمان ممکن دعاوی مورد نظر را در دادگاه خانواده پیگیری نماید. به عنوان نمونه او میتواند به موکل خود توصیه نماید که در دادگاه نفقه چه بگوید و یا چه نگوید. در مورد مطالبه مهریه چگونه عمل کند . دادخواست طلاق را چکونه تنظیم نماید…..

وظایف و ویژگیهای وکیل خانواده

ویژگیهای وکیل خانواده

ویژگیهای وکیل خانواده حرفه ای

وکیل خانواده وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی به موکل خود ، بهترین راهکار را در برابر موکلش قرار دهد و او را به بهترین تصمیم برساند.

وکیل خانواده حرفه ای باید در دفاع از حقوق موکل خود تمام تلاش خود را مصروف دارد. ضمن اینکه نهایت سعی خود را برای کسب نتایج مطلوب بکار ببرد.

وکیل خانواده حرفه ای  وکیلی است که پرونده موکل خود را به نحو مطلوب پیگیری نماید و موکل را از آخرین اتقاقات پیش آمده در پرونده مطلع سازد.  وی باید موکل را از تمام جزئیات پرونده آگاه کند و به تمامی سوالات موکل خود در بازه زمانی مناسب و معقول پاسخ دهد. چرا که زوجین و یا بطور کلی طرفین پرونده های خانواده به دلیل حساسیت موضوع و ماهیت این نوع از دعاوی ، دچار استرس و نگرانی شدید هستند.

وکیل خانواده باید در حفظ اسرار موکل خود کوشا باشد.

وکیل باید هر گونه شائبه تبانی را از میان برداشته و شفاف عمل کند.

 رفتار حرفه ای وکیل میتواند از او یک فرد کاملاً حرفه ای و با تجربه بسازد.

چگونه به یک وکیل خوب دسترسی پیدا کنیم؟

اگر شما درگیر اختلافات و دعاوی خانواده هستید باید بتوانید مشکلتان را مدیریت کنید و نخستین راه پرس و جو و تحقیق در این زمینه میباشد.

برای انتخاب وکیل خانواده حرفه ای بهتر است وکلای خانواده از وکلای شهر خودتان باشند. از این طریق شما میتوانید همواره با وکیل در کوتاهترین زمان ملاقات نموده و مشاوره لازم را دریافت نمایید. گرچه مشاوره تلفنی خانواده نیز می تواند در بسیاری موارد به شما کمک کند.

 در مورد دعاوی خانواده ، گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری با بهره مندی از وجود وکلای با تجربه میتواند بهترین مشاور حقوقی شما باشد.

برای دریافت مشاوره حقوقی و اعطای وکالت به وکیل خانواده در زمینه طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، مطالبه مهریه و نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت ، استرداد جهیزیه و تمکین و نشوز و سایر دعاوی خانوادگی ، وکیل ما در کنار شما خواهد بود. وی تلاش خواهد نمود تا شما را در مهمترین تصمیم برای زندگیتان یاری رساند.

 شیوه عمل و فرایند انجام کار توسط وکیل در تیم ما

  • پاسخگویی اولیه در تماس متقاضی دریافت خدمات حقوقی با دفتر
  • ارائه راهنمایی و مشاوره تخصصی
  • در صورت لزوم هدایت افراد به درون خانواده و صلح و سازش
  • برگزاری جلسه اول و گوش دادن دقیق به نکاتی که زوجین یا طرفین پرونده مطرح می کنند
  • تشریح موقعیتی که طرفین در آن قرار دارند
  • بازگویی بهترین روش انجام کار برای موفقیت در پرونده
  • تنظیم دادخواست ها ، شکواییه ها و لوایح مورد نیاز
  • حضور در جلسات مشاوره و یا دادرسی
  • دفاع از حقوق موکل

حق الزحمه وکیل خانواده در گروه ملکی اداری

در گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری کمترین حل الزحمه وکیل ، مربوط به دعاوی خانواده می باشد. بنابراین نباید نگران هزینه هایی باشید که به وکیل میپردازید. زیرا هزینه ها کاملاً منصفانه بوده و در این مورد اهتمام زیادی وجود دارد که حقوق موکل رعایت شود.

وکیل بر مبنای قانون تمبر باطل می کند و تعرفه های قانونی را خواهد پرداخت. دستمزد وکیل در دعاوی خانواده با در نظر گرفتن وضعیت تورم و متناسب با توان موکل از تعادل لازم برخوردار است.

تمام اعضای تیم تخصصی ملکی اداری بویژه وکیل خانواده در زمره بهترین وکلا هستند و امیدوارند بتوانند مشاور خوبی برای شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.