بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران

با سلام.
کاربر گرامی لطفاً برای بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران ، بهترین وکیل تهران

وکیل پایه یک دادگستری تهران ، بهترین وکیل در تهران

آشنایی با بهترین وکیل پایه یک تهران

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران – گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری با در اختیار  داشتن بهترین وکیل حقوقی و پایه یک دادگستری تهران فعالیت خود را در بخش های تخصصی سرعت بخشیده است. هم اکنون وکلای متعددی در حوزه های تخصصی با این گروه همکاری می نمایند.

فعالیت ما همه دعاوی حقوقی و کیفری در امور خانواده ، ملک ، مالیات ، ثبت شرکت ، انحصار وراثت ، امور حسبی ، ثبت احوال ، تغییر جنسیت و …. را شامل می شود. در ذیل فقط به برخی امور تخصصی در گروه “ملکی اداری” که این وکلا در آن مشغول فعالیت می باشند اشاره می گردد. در صورت علاقه می توانید ضمن مطالعه مقالات این سایت با دانش و تخصص وکلای ما بیشتر آشنا شوید.

همچنین در صورت تمایل به بهره مندی از خدمات وکالت و مشاوره حقوقی وکیل پایه یک دادگستری تهران در همه دعاوی، با ما تماس بگیرید.

بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران در امور طلاق زوجین

وکیل پایه یک دادگستری در طلاق
وکیل پایه یک دادگستری در طلاق

وکیل طلاق یا به عبارت درست و صحیح تر آن وکیل خانواده کیست؟ طلاق زن یا طلاق همسر چگونه انجام می پذیرد؟ برای وکالت در طلاق چه مسیری باید طی شود؟ وکیل در طلاق یا وکیل برای طلاق چگونه وکیلی خواهد بود و از کجا به یک وکیل طلاق خوب دسترسی داشته باشیم؟

گاه در میان خانواده مطرح می شود که زن و شوهر تحت هیچ شرایط نمی توانند با یکدیگر به تفاهم برسند. حتی گفتگو ، بحث و پادرمیانی والدین نیز نتوانسته آنان را به زندگی بازگرداند. در اینجا موضوع طلاق جدی می شود. و زوجین بدنبال وکیل طلاق به عنوان فرد مسلط بر قانون و عامل مراجعه جهت جدایی شان می روند.

وکیل طلاق و دعاوی خانواده در غرب تهران حقیقت وکیلی است که سال ها تجربه خود را وقف دعاوی خانواده نموده است. بنابراین وکیل طلاق نسبت به سایر وکلا تسلط بهتری بر قوانین خانواده دارد. راههای قانونی جدایی زوجین را می داند. و مهارت گفتگو با زوجین را خوب فرا گرفته است.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران در امور طلاق توافقی

وکیل پایه یک دادگستری در طلاق توافقی
وکیل پایه یک دادگستری در طلاق توافقی

طلاق توافقی به طلاقی گفته می شود که زن و شوهر با تفاهم و توافق در مورد مشکلات و مسائل مهم زندگی خود، از یکدیگر جدا می شوند. برای انجام و طی نمودن مراحل طلاق توافقی شرایطی وجود دارد که باید صورت پذیرد.

باید گفت در زندگی مشکلات فراوانی وجود دارد که ممکن است زن و شوهر در مورد آن تفاهم نداشته باشند. نهایتاً کارشان به جدایی و در بهترین حالت طلاق توافقی بینجامد. در بسیاری موارد آنان نیازمند دریافت مشاوره هستند و باید به وکیل خانواده مراجعه نمایند.

پایه و اساس این طلاق بر هماهنگی زن و شوهر بنا نهاده شده است. لذا آنان در مورد اکثر موضوعاتی که محل مجادله و کشمکش است تقریباً به توافق رسیده اند. با این وجود در مواردی نیز حضور وکیل در کنار آنان موجب سرعت بخشیدن به کارهای مربوط به طلاق می شود.

بهترین وکیل انحصار وراثت

وکیل پایه یک دادگستری در انحصار وراثت
وکیل پایه یک دادگستری در انحصار وراثت

انحصار وراثت وصیت نامه و ارث چیست؟ بسیاری از افراد در باره ارث از مادر ، ارث از فرزند ، ارث شوهر از زن و …. می خواهند بیشتر بدانند. ما در اینجا قصد داریم کمی در این باره بحث نماییم. و در انتها بگوییم وکیل انحصار وراثت می تواند در این امور مشکلات حقوقی شما مرتفع نماید.

قطعاً بسیاری از افراد درباره انحصار وراثت زیاد شنیده اند. اما ممکن است تعریف دقیقی از آن نداشته باشند. اموال هر فردی در صورت فوت به ورثه وی خواهد رسید. البته مشروط بر آنکه مرگ با توجه به اسناد مربوطه به صورت حقیقی باشد.

بطور معمول وقتی شخص فوت می کند احتمالاً ورثه ای دارد. این ورثه از متوفی سهم و ارث خواهند برد. همانطور که گفته شد مرگ باید واقعی و یا به روال معمول باشد. بدین معنا که ثابت شود فرد فوت کرده و فوت وی نیز به روال معمول بوده است. به عنوان مثال اگر شخصی غایب باشد. یا اینکه مفقودالاثر بوده و هنوز مرگ او تایید نشده به هیچ عنوان اموالش تقسیم نمی شود. مگر اینکه با گذشت زمان دادگاه تشخیص دهد این فرد دیگر زنده نیست.

وکیل تخصصی ملک

بهترین وکیل در تهران در دعوای ملک
بهترین وکیل در تهران در دعوای ملک

وکیل تخصصی ملک – اصطلاحاتی نظیر وکیل دعوای ملک بیشتر در میان مردم عادی بیان می شود. همه می دانند موضوعات حقوقی از جمله موضوعات مرتبط با حوزه ملک بسیار متنوع هستند. این گستردگی امکان تسلط وکیل بر همه آنها را تقریبا غیر ممکن می کند. بنابراین در حال حاضر مؤسسات حقوقی ترجیح می دهند به صورت تخصصی و با چند وکیل کار کنند. برخی مؤسسات حقوقی نیز یک دپارتمان اصلی دارند و در چند حوزه جانبی نیز با وکلای آن حوزه همکاری می کنند. البته به اعتقاد ما مؤسساتی که صرفاً در یک یا دو حوزه تخصصی کار می کنند امکان تمرکز و رسیدگی بهتری به دعاوی دارند. در گروه ما تمرکز بیشتر بر دعاوی ملکی است. بنابراین وکیل ملکی خوب را میتوانید در تیم ما پیدا کنید.

وکیل دعوای شهرداری

"<yoastmark

وکیل شهرداری –  یکی از نهادهای مهم در بحث مربوط به ملک و همچنین امور تجاری و صنوف، شهرداری می باشد. همه ما دارای ملک هستیم. فارغ از اینکه ملک ما دارای چه میزان ارزش باشد، غالباً با این نهاد در ارتباط خواهیم بود. املاک ممکن است دارای کاربری مسکونی، تجاری، اداری، باغ و … باشند. هر چه که به سمت شهرهای بزرگ می رویم چالش با شهرداری بغرنج تر می شود. دلیل این امر افزایش قیمت زمین است که ارزش املاک را فوق العاده بالا می برد. مشکلات و دعاوی با شهرداری اگر املاک دارای کاربری تجاری و مسکونی نباشند سخت تر و پیچیده تر می شود.

وقتی به انواع وظایف و ماموریت های شهرداری نگاه می کنیم متوجه می شویم این نهاد وظایف متنوعی دارد که در اجرای آنها ممکن است با شهروندان دچار مشکل شود. یک مالک وقتی قصد احداث بنا داشته باشد تا زمانی که بنای خود را تکمیل می کند ممکن است با شهرداری و از طریق انواع کمیسیون ها دچار اختلاف و بعضاً طرح دعوا شود. در چنین حالتی مالک با وکیل تخصصی شهرداری تماس گرفته و از وی طلب راهنمایی و رفع مشکلات خود را خواهد نمود.

برخی از مشکلات عبارتند از مشکل  کمیسیون ماده 5 که در ارتباط با دعوای تراکم و کمیسیون ماده 7 که در مورد دعوای فضای سبز می باشد. از دیگر کمیسیون ها، کمیسیون ماده 77 است که دعوای مربوط به باغ بودن یک ملک را مطرح می کند. وکیل شهرداری به همه این نوع دعاوی آشنا است.  او می تواند پرونده دعاوی شهروندان را مدیریت و به سرانجام برساند.

بهترین وکیل سرقفلی

بهترین وکیل در تهران در دعوای سرقفلی
بهترین وکیل در تهران در دعوای سرقفلی

وکیل سرقفلی – وقتی صحبت از وکیل ملکی به میان می آید با دو واژه مهم سر و کار داریم. این دو واژه در میان کسبه، شناخته شده است. حتی افراد عادی جامعه هم زیاد آنها را شنیده اند. دو واژه “سرقفلی” و “حق کسب و پیشه و تجارت” در میان کسبه و صنوف و شرکت های حقوقی کاربرد فراوان دارد.  سرقفلی وجهی است که مالک در زمان اجاره ملک تجاری، بابت منافع حاصل از ملک، از مستاجر اخذ می کند. این وجه به غیر از اجاره ای است که از بابت اجاره ملک دریافت می شود. بنابراین مالک این وجه را بابت منافعی که قرار است مستأجر از فعالیت در ملک بدست آورد، اخذ می کند. ولی ملک، همچنان در اختیار خودش قراردارد.

وکیل تخلیه مستاجر

 

بهترین وکیل در تهران تخلیه مستاجر
بهترین وکیل در تهران تخلیه مستاجر

تخلیه مستاجر یکی از درخواست های مکرر مالکین املاک تجاری یا مسکونی بعد از انعقاد قرارداد اجاره است. باید در نظر داشت قراردادهای حقوقی می توانند همواره دردسر ساز باشند. این موضوع از زمانی که بیماری کووید 19 و ویروس کرونا به جان ملت افتاد شرایط سختی را بر مالکین و همچنین مستاجرین تحمیل نموده است. لذا همه بدنبال آن هستند که حکم تخلیه مستاجر در کرونا چگونه است. یا اینکه آیا قانون جدید حکم تخلیه مستاجر وجود دارد؟

گذشته از سوء استفاده برخی افراد از این رهگذر، بطور کلی باید گفت با پایان مهلت قرارداد اجاره ، مستاجر باید یا با صاحب ملک به توافق برسد. یا اینکه کوشش کند در اولین فرصت قانونی ملک را تخلیه نماید.

تخلیه مستاجر از ملک مورد استفاده موضوعی است که ممکن است دستمایه حکم قضایی شود. یعنی به جای اینکه این موضوع از طریق مسالمت آمیز انجام پذیرد، طرفین ناچار به حضور در مرجع قضایی شوند. و با قبول حکم تخلیه مستاجر ار سوی دادگاه، از آن تبعیت و تمکین نمایند. با صدور حکم دادگاه و پایان مهلت قانونی ، ملک مورد نظر با حکم قانون تخلیه خواهد شد.

وکیل خانواده

بهترین وکیل در تهران خانواده
بهترین وکیل در تهران خانواده

وکیل خانواده که هم اینک شما در جستجوی آن می باشید باید بر امر وکالت خانواده تسلط داشته یاشد. یعنی آشنایی کامل بر قوانین ، آیین دادرسی مدنی ، دادگاه خانواده و….

وکیل خانواده فردی است که در امور اختلافی میان زوجین قبول وکالت می کند. بخشی از مشکلات خانواده ها یا زوجین ممکن است از طریق مشاوره وکیل خانواده تا حدودی مرتفع گردد. با این وجود بیشتر زوجین بدون طی مشورت حضوری با وکیل، خواستار متارکه می شوند. اگر نمی خواهید در موضوعات و اختلافات خانوادگی خودتان را درگیر کنید پس لطفاً همه امور دعاوی خانوادگی را به وکیل مورد اعتماد و با تجربه ما بسپارید تا او آنها را پیگیری نماید.

بهترین وکیل خانواده باید فرصت کافی برای مطالعه و رسیدگی به پرونده شما را برای خود فراهم آورد. تا حد امکان واقعیت های پرونده و یا نظرات شما را صادقانه و با اختصاص وقت مشاوره ، تجزیه و تحلیل کند. و اطلاعات درستی را در اختیارتان قرار دهد. صد البته رعایت حال موکل خود را نیز بنماید. این حتماً آن چیزی است که انتظار می رود شما بدنبالش باشید. یعنی وکیل خانواده خوب و قابل اعتماد .

وکیل تطبیق یا تغییر جنسیت

بهترین وکیل در تهران تقییر جنسیت
بهترین وکیل در تهران تقییر جنسیت

وکیل تطبیق جنسیت یا در اصطلاح غلط آن وکیل تغییر جنسیت ، چه وکیلی است؟ کار وی چیست؟ و در باره حقوق چه افرادی و چگونه تلاش می کند؟

حقیقت آن است که وکیل تطبیق جنسیت  یا وکیل افراد تراجنسیتی به وکیلی اطلاق می شود که در خصوص  حقوق قانونی افرادی تلاش می کند که از نظر “جنسیت” ، متفاوت از دیگر افراد جامعه متولد شده اند.

مراد ما از “تطبیق جنسیت” چیست و شامل چه کسانی می شود؟  آنان چرا نیازمند “تطبیق جنسیت” هستند؟ و اصولاً این مفهوم از کجا ناشی می شود؟

برای آنکه این افراد از حقوق قانونی در زمان تطبیق جنسیت برخوردار شوند نیازمند طی یک پروسه حقوقی و قانونی هستند. در اینجا است که ضرورت استفاده از تخصص وکیل تراجنسیتی یا وکیل دو جنسه ها عینیت می یابد.

ضرورت برخورداری از خدمات حقوقی وکیل تطبیق جنسیت از آن جا ناشی می شود که متاسفانه در کشور ما در مورد این موضوع به قدر کفایت مواد قانونی وجود ندارد.

وکالت مالیاتی

بهترین وکیل در تهران مالیاتی
بهترین وکیل در تهران مالیاتی

وکالت مالیاتی – مالیات از جمله دغدغه هایی است که ذهن همه افراد را به خود مشغول نموده است. بدون شک شما هم در مورد مالیات با مسائل مختلف مواجه هستید. این موضوع برای صاحبان مشاغل و افرادی که در حوزه خرید و فروش ملک فعالیت می نمایند بیش از همه نگران کننده است. آنان با خود می گویند چه کنیم که با کمترین مشکل در حوزه مالیات مواجه شویم؟ راه حل مشکلات مالیاتی چکونه است؟ و وکالت مالیاتی خود را به دست چه کسانی بسپاریم؟ اینها نکاتی است که باید در مورد آن بیشتر بدانیم.

وکیل مالیاتی بدون اغراق یکی از پیچیده ترین و فنی ترین وظایف را در حوزه مالیات بر عهده دارد. باید فردی باشد که دانش و تخصص لازم در امور مالی را داشته باشد. علاوه بر این با سیستم و برورکراسی حاکم بر سازمان امور مالیاتی و ادارات مالیاتی آشنا باشد. وی همچنین باید از تمامی دستورالعمل ها و بخشنامه ها در کنار قوانین و مقررات مالی و حقوقی مطلع باشد. توان مذاکره نیز ویژگی بارز کسی است که می توان او را بهترین وکیل دانست.

وکیل ثبت شرکت

بهترین وکیل در تهران ثبت شرکت
بهترین وکیل در تهران ثبت شرکت

وکیل ثبت شرکت  – اگر مدارک اولیه مربوط به شرکت خود را در اختیار دارید و می خواهید کار خود را به وکیل ثبت شرکت احاله کنید پس نگران نباشید. کارها توسط کارشناس انجام می پذیرد. اگر با ما تماس بگیرید بقیه امور را کارشناس در هماهنگی با شما انجام خواهد داد. برای اینکه بدانید چه مدارکی باید داشته باشید می توانید به سامانه ثبت شرکت مراجعه نمایید یا از سایت ما بازدید نمایید. بخشی از مقالات در همین سایت مورد اشاره قرار گرفته است.

 چنانچه می خواهید امور تاسیس و ثبت شرکت خود را به وکیل ثبت شرکت بسپارید، می توانید با ما تماس بگیرید. گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری، بخشی از دپارتمان خود را به موضوع ثبت شرکت و همچنین ثبت برند،لوگو و علائم تجاری  اختصاص داده است. امورات ثبت شرکت توسط وکیل ثبت شرکت یا کارشناس متخصص و با تجربه انجام می پذیرد. معمولاً در خصوص ثبت شرکت نیازی به نقش آفرینی بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران نیست. کافی است که یک وکالت کاری و اداری تنظیم شود. بقیه امور توسط وکیل امور ثبت شرکت پیگیری و انجام خواهد شد.

وکیل ثبت احوال

بهترین وکیل در تهران ثبت احوال
بهترین وکیل در تهران ثبت احوال

وکیل ثبت احوال – موضوع ولادت به عنوان یکی از نشانه های زیبای خلقت نه تنها از منظر خانوادگی، و در مقیاس بزرگ تر از نگاه فرهنگی و اجتماعی، بلکه از دریچه قانون نیز دارای اهمیت فراوان است. زیرا همزمان با تولد، انجام برخی اقدامات قانونی اجتناب ناپذیر می شود. بدیهی است این آثار تا زمان فوت مولود تازه با وی باقی خواهد بود. از جمله این اقدامات، انتخاب نام برای افراد و موضوع اخذ شناسنامه به عنوان مهمترین سند هویتی هر فرد می باشد.

ممکن است شما در هر یک از موارد و دعاوی مربوط به ثبت احوال نیازمند برخورداری از خدمات حقوقی باشید. در این موارد، وکیل ثبت احوال در گروه ما به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران آمادگی انجام خدمات حقوقی را دارد. برای شروع می توانید با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.