بهترین وکیل طلاق تهران

با سلام.
کاربر گرامی برای برقراری ارتباط با مشاور حقوقی در امور دعاوی خانواده ، از ساعت 8 صبح تا 8 عصر با شماره 09125453894 تماس بگیرید.

بهترین وکیل طلاق تهران

آشنایی با بهترین وکیل طلاق در تهران

آشنایی با بهترین وکیل طلاق در تهران

آشنایی با بهترین وکیل طلاق در تهران

درخواست طلاق را می‌توان از جمله مهم‌ترین مباحث حقوقی در کشور دانست. این مبحث به حدی گسترده است که بسیاری از زوج‌های خواستار طلاق، هیچ‌گونه آشنایی خاصی با موارد حقوقی مرتبط با آن ندارند. همین امر انتخاب بهترین وکیل طلاق تهران را به امری ضروری تبدیل کرده است.

مطلب مرتبط | وکیل طلاق در غرب تهران

در مطلب آشنایی با بهترین وکیل طلاق تهران قصد داریم کلیه موارد مربوط به این مبحث را به شما ارائه دهیم. اگر در زمینه مواردی همچون طلاق توافقی، نقش مهریه در طلاق، روش انتخاب بهترین وکیل اجرای درخواست طلاق و … کنجکاو هستید و یا سؤالات خاصی در این زمینه دارید، ‌ با ما همراه باشید.

نقش وکیل در طلاق

طلاق از جمله مهم‌ترین مباحث حقوقی به شمار می‌آید که نمی‌توان آن را بدون مشاوره حقوقی مناسب به پایان رساند. وکیل طلاق قابل اعتماد در کلیه مراحل مربوط به پرونده‌سازی، رسیدگی به حقوق و ارائه نتایج مدنظر، همراه شما خواهد بود. همچنین در صورت اعتراض به رأی دادگاه، می‌توان با استفاده از دانش و آگاهی وکیل نسبت به ارائه درخواست اعتراض اقدام کرد.

اختیارات حقوقی وکیل باعث خواهد شد تا وی بتواند بدون هیچ مشکل و محدودیت خاصی، نسبت به بررسی کلیه جوانب پرونده اقدام کرده و راهکارهای مناسب حقوقی را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این، استفاده از وکیل و مشاور حقوقی، موجب خواهد شد در هنگام حضور در دادگاه مربوطه، کلیه شواهد مدنظر تهیه و روند رسیدگی به پرونده تسهیل شود. در ادامه مطلب بهترین وکیل طلاق تهران ، به مبحث مهریه خواهیم پرداخت.

مطلب مفید | وکیل خانواده مشاوره رایگان

وکیل طلاق تهران در موضوع مهریه چه میکند؟

مهریه از جمله نکات مهم مبحث طلاق است. مهریه بلافاصله پس از انجام عقد در اختیار زن قرار خواهد گرفت و وی می‌تواند با روش‌های مختلف در زمان دلخواه آن را مطالبه کند. درصورتی‌که زوجه درخواست دریافت مهریه را داشته باشد، باید ابتدا به دفترخانه عقد مراجعه کرده و پس از ارائه اسناد رسمی مربوط به ازدواج، مراحل مربوط به تقاضای دریافت مهریه را انجام دهد.

مهریه باید به میزانی که در عقدنامه ذکر شده است به طور تمام‌وکمال پرداخت گردد، البته زوجه این اختیار را خواهد داشت که تمام یا بخشی از مهریه را ببخشد. پس از ارائه درخواست دریافت مهریه به‌صورت قانونی، زوجه می‌تواند نسبت به توقیف کلیه اموال زوج اقدام کند. اگر زوج کارمند باشد، می‌توان درخواست توقیف یک‌سوم و یا یک‌چهارم حقوق وی را نیز ارائه داد.

مراحل رسیدگی به مباحث مهریه با مراجعه به دادگاه پیگیری خواهد شد. درخواست مهریه و رسیدگی به پرونده‌های مربوطه می‌تواند توسط بهترین وکیل طلاق تهران و بدون نیاز به حضور زوجه انجام گیرد. همچنین در طرف مقابل زوج نیز این امکان را در اختیار دارد که از حقوق خود به نحو احسن دفاع کند.

ظلاق و نقش وکیل در آن

ظلاق و نقش وکیل در آن

درخواست طلاق از طرف زوج

دلایل طلاق می‌تواند مختلف باشد. زوج نیز می‌تواند در صورت اعتقاد به عدم توانایی در ادامه زندگی با زوجه، نسبت به درخواست طلاق اقدام کند. حق طلاق در کشور ما بر اساس قوانین مدنی به مرد داده شده است، اما چه‌بسا به علت عدم آشنایی مردان با حقوق خود، بسیاری از افراد نسبت به این موضوع بی‌اطلاع هستند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه کرد، ‌ ارسال پرونده در جلسه اول رسیدگی دادگاه به کارشناس است. در این مرحله، بهره‌گیری از یک کارشناس حقوقی و وکیل طلاق می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در تعیین میزان مهریه و یا نفقه داشته باشد.

مطلب مرتبط | نمونه دادخواست طلاق از طرف مرد

از دیگر مواردی که نسبت به آن آشنایی کمی وجود دارد، شرط تنصیف موجود در بند الف عقدنامه است. این بند در صورت استفاده اشتباه می‌تواند به ضرر زوج باشد. دفاع از این شرط جزو مهم‌ترین وظیفه‌های وکیل طلاق زوج است.

دعوی اعسار موردی حقوقی است و مربوط به پرداخت مهریه زن خواهد شد. این دعوی زمانی ارائه خواهد شد که مرد امکان پرداخت کامل مهریه را به‌صورت یکجا و کامل نداشته باشد. استفاده از بهترین وکیل طلاق تهران در این زمینه باعث خواهد شد تا تقسیم مهریه‌ای به‌گونه‌ای انجام گیرد که کمترین فشار مالی به زوج وارد گردد.

طلاق به علت جرح و آسیب‌های فیزیکی

ضرب‌وجرح به‌صورت عمدی نیز از جمله مواردی به شمار می‌آید که زوج و یا زوجه می‌توانند باتکیه‌بر آن نسبت به درخواست طلاق اقدام کنند. یکی از نکاتی که باید پیش از ارائه درخواست طلاق بدین روش موردتوجه قرار بگیرد، اطمینان از قطعی بودن حکم ضرب‌وجرح است؛ زیرا در غیر این صورت نمی‌توان روند کلی پرونده را پیش برد.

با استفاده از بهترین وکیل طلاق در تهران می‌توان ابتدا با استفاده از یک شکایت کیفری، نسبت به کسب حق موکل اقدام کرد و پس از مراحل مربوط به تأیید ضرب و شتم توسط دادگاه کیفری، مراحل رسیدگی به پرونده طلاق را در دادگاه خانواده طی کرد.

اثبات‌ شروط طلاق توسط وکیل طلاق تهران

شاید بتوان گفت مهم‌ترین مسئولیت بهترین وکیل طلاق تهران، همین مورد است. همان‌طور که می‌دانید جهت رسیدگی به پرونده‌های طلاق، وکیل طلاق باید نسبت به اثبات یکی از شرط‌های دوازده‌گانه موجود در عقدنامه اقدام کند. از جمله این موارد می‌توان به ثابت کردن روابط نامشروع زوج و یا زوجه، عدم پرداخت نفقه، اثبات عقد زن دوم و … اشاره کرد.

بازه زمانی موردنیاز برای اثبات هریک از این موارد به نوع پرونده و همچنین شرایط آن بستگی خواهد داشت، البته نباید مهارت وکیل طلاق را در این زمینه دست‌کم گرفت. به طبع هرچه میزان مهارت و تجربه وکیل در زمینه رسیدگی به پرونده‌های طلاق بیشتر باشد، زمان موردنیاز برای اثبات شروط دوازده‌گانه نیز به‌شدت کاهش خواهد یافت.

مواردی همچون ضرب و شتم، علاوه بر تلاش وکیل، به عوامل خارجی نیز مرتبط هستند. پرونده‌های ضرب و شتم باید توسط پزشکی قانونی مورد بررسی قرار بگیرند و به همین دلیل ممکن است مدت‌زمان موردنیاز برای پیشبرد پرونده بیشتر شود. در ادامه بحث بهترین وکیل طلاق تهران، به مبحث طلاق از سوی زن می‌پردازیم.

وکیل برای پیگیری درخواست طلاق

وکیل برای پیگیری درخواست طلاق

طلاق از سوی زن

طلاق از طرف زوجه شرایط بسیار مختلفی دارد و به همین دلیل هزینه‌های مربوط به آن معمولاً نسبت به طلاق از طرف زوج بالاتر خواهد بود. از مهم‌ترین روش‌های موجود جهت ارائه درخواست طلاق از سوی زوجه می‌‌توان به عدم پرداخت نفقه اشاره کرد. نفقه همان مبلغی به شمار می‌آید که مرد موظف پرداخت آن به زن جهت رفع نیازهای روزانه و … است.

درصورتی‌که در طی شش ماه هیچ‌گونه مبلغی به‌حساب زن ریخته نشده باشد، می‌توان این راهکار را در پیش گرفت، البته همان‌طور که گفته شد، اثبات این امر معمولاً دشوار خواهد بود. بهترین روش برای چنین پرونده‌هایی استفاده از مشاوران حقوقی است.

علاوه بر موارد گفته، می‌توان در صورت رضایت طرفین، می‌توان نسبت به درخواست طلاق توافقی نیز اقدام کرد. در این روش پرونده طلاق مستقیماً به شوراهای‌ حل اختلاف محل مدنظر ارسال خواهد شد. طلاق توافقی نیز نیازمند رعایت موارد قانونی مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه کپی عقدنامه، ارائه اصل وکالت‌نامه و … اشاره کرد.

صادرکردن حکم

اگر کلیه شرایط مدنظر دادگاه رعایت شده باشد و تمامی مدارک مدنظر ارائه شوند، نوبت به صادرکردن حکم توسط دادگاه خواهد رسید. در مرحله آخر حکم مدنظر دادگاه صادر شده و جهت اجرا به دفترخانه مخصوص طلاق فرستاده خواهد شد. استفاده از بهترین وکیل طلاق تهران این مرحله را تسریع خواهد کرد.

وکیل طلاق در شهر تهران کیست؟

به دلیل گستردگی و همچنین جمعیت بالای شهر تهران، به طبع پرونده‌های طلاق نیز آمار بسیار بالایی دارند. همین امر موجب شده تا انتخاب یک وکیل و مشاور مناسب جهت پیشبرد پرونده‌های طلاق به امر دشوار برای بسیاری از افراد تبدیل گردد.

باتوجه‌به اینکه پرونده‌های حقوقی طلاق معمولاً زمان‌بر خواهند بود، بسیاری از افراد سعی می‌کنند به‌صورت شخصی به مسائل مربوطه رسیدگی‌ کنند. این امر نتیجه‌ای جز عدم حصول هدف مدنظر و شکست در پرونده به دنبال نخواهد داشت.

باید به این نکته توجه داشته باشید که طلاق جزو مباحث حقوقی در قانون مدنی و قانون حمایت خانواده است. بندهای مختلف حقوقی در نتیجه پرونده تأثیر خواهند گذشت. عدم آشنایی با این جزئیات حقوقی، موجب هدررفت وقت و هزینه شما خواهد شد. وکلای یک مؤسسه حقوقی می‌توانند با استفاده از دانش حقوقی خود، بهترین راهکارهای موردنیاز را در اختیار شما عزیزان قرار دهند تا روند کلی پرونده در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی شود.

گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری مفتخر است کلیه خدمات حقوقی مربوط به این بحث را در اختیار شما قرار دهد. این گروه توانسته با استفاده از وکلا و کارشناسان زبده و باتجربه، به‌عنوان یکی از برترین مؤسسه‌های ارائه خدمات مشاوره حقوقی در سطح شهر تهران شناخته شود.

سخن پایانی

در مطلب آشنایی با بهترین وکیل طلاق تهران سعی کردیم کلیه مباحث مربوط به این موضوع را در اختیار شما قرار دهیم. همان‌طور که در ابتدای مطلب نیز گفته شد، مباحث موضوع طلاق به‌شدت گسترده هستند و به طبع همه آحاد جامعه نمی‌توانند با مفاد قانونی موضوع طلاق آشنایی داشته باشند.

به همین دلیل، انتخاب یک مؤسسه معتبر جهت ارائه کلیه خدمات حقوقی در این زمینه به‌شدت ضروری خواهد بود. استفاده از مشاور حقوقی نه‌ تنها احتمال پیروزی شما در پرونده مدنظر را افزایش خواهد داد، بلکه موجب تسریع در زمان رسیدگی به پرونده نیز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.